MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 20 z 211

Autor:  iniside [ 12 maja 2011, 23:18 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
No coz, iniside, pozostaje mi tylko zgodzic sie z eagleeyesem, ze takie gry nie sa dla nubow :) Bo tylko nub chcialby miec wszystko od razu, tanim kosztem i bez wysilku.

Faktynie. Gra polegajaca na trzepaniu leveli, jest gra dla ludzi ktorzy musza wysilac szare kormki.
I do tego to wybrane AZ trzech skili na postac. COZ ZA MOZLIWOSCI.
Lol.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2011, 23:19 ]
Tytuł: 

nikt nie mowi zle o daocu.
za to ty nazywasz archage 3 generacja. kiedy to po prostu zwykla levelowka z wieksza iloscia pierdolek.

Autor:  Huragan [ 12 maja 2011, 23:24 ]
Tytuł: 

od tych pierdolek , jak je nazywasz, zalezy wlasnie miodnosc gry :) Plus dajesz graczowi wolnosc jaka mial w UO... i to wlasnie tworzy gre III Generacji.

Autor:  Atherius [ 12 maja 2011, 23:25 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Mendol napisał(a):
siege, domki, statki z katapultami, wspinanie sie po murach to juz w daoc'u bylo.


i czy DAOCa ktos zle wspomina ??? Czy to byla zla gra ?
Jesli Archeage czerpie pomysly z tak dobrych gier jak DAOC to tylko im przyklasnac.

To co najgorsze nas ostatnio spotkalo w grach mmo, to wlasnie to ze swietne pomysly z tych dawnych gier nie byly nadal wykorzystywane.
Archeage czerpie wszystko co najlepsze ze starych gier + daje do tego nowoczesna jak na rok 2011 oprawe (CryEngine 3). I bardzo kurwa dobrze !


Tylko szkoda, że mając silnik potrafiący modelować ultra realistyczne twarze/modele zdecydowali się na tą zjebaną japońsko/chinską oprawę.. po prostu tam to będzie najpopularniejsze i tyle, nie każdemu taki styl odpowiada.

Zresztą tych zapowiedzi jest na tyle dużo, że ciekawe ile z tego będzie w finalnej wersji. ;]

Autor:  Huragan [ 12 maja 2011, 23:27 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Zresztą tych zapowiedzi jest na tyle dużo, że ciekawe ile z tego będzie w finalnej wersji. ;]


W przeciwienstwie do innych developerow gier mmmo, tutaj nie ma zapowiedzi, tutaj te rzeczy juz w grze sa i teraz sa tylko testowane w closed betach :)

Autor:  Mendol [ 12 maja 2011, 23:29 ]
Tytuł: 

hurri... jaka kurwa wolnosc? wolnosc to bedziesz mial jak jebniesz max level.
pojecia ci sie pierdola, czy to kwestia wieku juz tylko?

Autor:  Kole0 [ 12 maja 2011, 23:32 ]
Tytuł: 

a kto was kurwa poinformowal ze free target w mmorpgu to przejscie w next gen? z dupy sobie wymysleliscie jakies gowniane zalozenie i wszedzie o tym jeczycie. wogle ten feature ma sie tak do mmorpgow jak mozliwosc grania na kierownicy w rtsy
w gw2 moge tez sie zalozyc ze nie bedzie czegos takiego jak patrz na target zeby cos mu zrobic bo bylo by to strikte pojebane, chyba ze chcemy gre gdzie nie ma cc i innych shietow i tylko bashujemy przyciski patrzac w dany kierunek - napewno jest to tylko jedno z zalozen, ktore bedzie faktycznie zupelnie inaczej wygladac niz to opisujecie.

huragan fanboyuje, ale wy jestescie jeszcze bardziej tragiczni.

przykladowy system lvlowania w sandboxie z lvlami - zdobywasz xx punktow doswiadczenia, wskakuje ci nowy lvl i mozesz rozdac 10punktow na roznego rodzaju statystyki.
chcesz miec lepsze axy w tradycyjnym sandboxie? napierdalasz trolle az skill podskoczy. chcesz miec lepsze axy w archage? napierdalasz trolle az lvl ci wskoczy i rozdasz punkty na axy. wychodzi chyba to samo, a przypadkowego gracza z wowa nie zniecheci.





offtop.
co wy tak sie spuszczacie nad tym free targetem? w fpsie to rozumiem, bo kazdy pocisk zadaje tyle samo dmgu, wiec celowanie ma sens, ale w mmorpgu gdzie kazdy skill jest inny, ma jakies dodatkowe wlasciwosci czy cooldowny celowanie takimi gownami jest bezsensu i wprowadzi tylko wieksza randomowosc do gry

Autor:  wodny [ 12 maja 2011, 23:35 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
wodny napisał(a):
Można listę tak 10 tych rzeczy? :)


1. Open PvP
2. Housing
3. Sieges
4. Naval Battles
5. Itemy nie dropowane ale z craftingu only
6. Lokalna ekonomia (nie ma ogolnoswiatowego Auction Housa, bo takie cos psuje ekonomie)
7. Mount combat
8. Pelna interakcja z otoczeniem
9. Profity z posiadania zamku czy terenu (podatki)
10. Persistent world

Zabawne. Serio.

1 - nie jestem fanem PvP. Może te walki WvWvW w "GW2" coś zmienią u mnie w tej kwestii. Mimo mojego małego doświadczenia w kwestii walka między graczami w MMORPG to jednak wolę by do takich walk dochodziło na specjalnie wyznaczonych obszarach.
2 - niepotrzebne to. Według mnie powinno być jak w "GW2" - masz swoją własną instancję, która zmienia się w zależności od Twoich poczynań. Możesz do niej zaprosić innych graczy i takie tam. Przynajmniej świat nie będzie roił się od domków postawionych jeden przy drugi. Dupy nie będzie można nigdzie ruszyć.
3 - jestem za.
4 - niepotrzebny szajs. Serio. Może jeszcze mycie okien niech dadzą?! Według mnie niepotrzebny dodatek. Zawsze można pograć sobie w jakieś gry o stateczkach.
5 - no wielu graczy z tego co zauważyłem narzeka na tworzenie przedmiotów. Jest to żmudne i trzeba naprodukować 10 ton crapu by potem być w stanie włożyć na dupsko jakieś fajne gacie z 3 bonusami.
6 - raczej bardziej odpowiada mi idea domu aukcyjnego. Prosta i szybka.
7 - może być. Nic specjalnego.
8 - mam mieszane uczucia. Z jednej strony OK, z drugiej to sam nie wiem. Jakoś nie jestem do końca fanem rozwalania wszystkiego co mnie otacza. Wspinanie po drzewach czy inne takie to również zbędne dodatki. Nie jestem małpą.
9 - a wybory na króla też będą? Podatki w grze - masakra.
10 - wiadomo.


I w ogóle ja pierdzielę. Prawdziwy zbawca MMORPG z tej gry. Akurat ona uratuje nas od wszystkich bolączek, które trapią ten gatunek. Alleluja.

Autor:  Mendol [ 12 maja 2011, 23:36 ]
Tytuł: 

idz koles pograj w dfo to zrozumiesz o czym dorosli pisza.

Autor:  wodny [ 12 maja 2011, 23:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
idz koles pograj w dfo to zrozumiesz o czym dorosli pisza.

To było do mnie? :o

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 00:16 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
1 - nie jestem fanem PvP.


I to mi wystarczy, dalej juz nie czytalem..... widac gry mmo nie sa dla ciebie :)

Autor:  Weles [ 13 maja 2011, 06:01 ]
Tytuł: 

Spokojnie, 24 maja 3CBT. Nie ma NDA więc sporo się o tej grze dowiemy . Co tak tam naprawdę jest

Autor:  Highlander [ 13 maja 2011, 07:03 ]
Tytuł: 

lol wodny, wez moze idz w Snake na 3310 pograc, bo reszta to "po co to komu"...

Autor:  iniside [ 13 maja 2011, 07:36 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
offtop.
co wy tak sie spuszczacie nad tym free targetem? w fpsie to rozumiem, bo kazdy pocisk zadaje tyle samo dmgu, wiec celowanie ma sens, ale w mmorpgu gdzie kazdy skill jest inny, ma jakies dodatkowe wlasciwosci czy cooldowny celowanie takimi gownami jest bezsensu i wprowadzi tylko wieksza randomowosc do gry

Wiekszego skila.
Bo mozna wyjebac rozne smieszne statystyki jak hit, resilince, reflex i inne gowno sluzace do automagicznego unikania dmg. Jak nedziesz stal jak idiota w miejscu to oberwiesz i juz.

Srsly. Najpierw pograj w MMO z free tarrget a potem prestan pierdolioc glupoty. No chyba ze jestes juz takim dziadkiem jak huragan, ktory ledwie widzi i mialby problemy z pocelowaniem.. No to moze jeszcze zrozumiec to niechec..

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2011, 07:45 ]
Tytuł: 

Gra MMO w której jest leveling to nie jest sandbox i tyle cokolwiek Huragan i inni napiszą, może być niezła ale na pewno nie jest to ani sandbox ani kurwa next gen tym bardziej, oprócz wchodzenia na drzewa ( lol ) nie wnosi nic kompletnie nowego do gatunku czego można by się spodziewać po next gen MMO.

Ale trzymam cie za Słowo Huragan że ta gra zmiażdzy wszystkie inne gdziekolwiek poza krajami skośnookimi :roll:

Autor:  Havok [ 13 maja 2011, 10:42 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
co wy tak sie spuszczacie nad tym free targetem? w fpsie to rozumiem, bo kazdy pocisk zadaje tyle samo dmgu, wiec celowanie ma sens, ale w mmorpgu gdzie kazdy skill jest inny, ma jakies dodatkowe wlasciwosci czy cooldowny celowanie takimi gownami jest bezsensu i wprowadzi tylko wieksza randomowosc do gry

Bo walka wymaga więcej "skila" i ogrania niż w grze gdzie wyciągasz pasek postaci i klikasz na skila. Przez co np. w takim dfo postać z niższymi statami i słabszym sprzęcie może sklepać kogoś teoretycznie silniejszego w lepszym ubranku..

Autor:  Atherius [ 13 maja 2011, 10:56 ]
Tytuł: 

Teoretycznie to w każdym mmo słabsza postać może sklepać lepszą jak jest jakiś nieogar jak to młodzież mówi.

Autor:  ubeck [ 13 maja 2011, 11:08 ]
Tytuł: 

Ale jak nie ma sticky target to jest wieksza szansa, ze ta teoria sprawdzi sie rowniez w praktyce.

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2011, 11:37 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Teoretycznie to w każdym mmo słabsza postać może sklepać lepszą jak jest jakiś nieogar jak to młodzież mówi.


Sklep w levelówce lvl 1 postac na 80tym, nawet teoretycznie.

Autor:  Teo [ 13 maja 2011, 11:53 ]
Tytuł: 

delete

Strona 20 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team