MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 201 z 211

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

z tymi labor potami to zlo juz zostalo zostalo wyrzadzone. Ludzie naladowali sie tymi potami w pierwsze dni tak, ze teraz sa ustawieni w grze do konca jej dni. Przy majatku 1-2k golda w tak wczesnym etapie gry mozna sie bawic w perpetum mobile - kupujesz wszystkie labor poty z AH jak leci poki sa praktycznie darmowe i niewysilajac sie robisz na nich przebitke x10 jak nie lepiej. Przy wukupionych slotach postaci lykasz sobie powiedzmy 10 takich potow dziennie co kosztuje Cie maksymalnie 100 golda, a robisz na tym 500 golda + maksujesz crafting. I tak dzien w dzien, wiec nawet jak ceny labor potow wkoncu beda adekwatne to ty i tak bedziesz mial tyle kasy, ze zawsze bedziesz na nich do przodu. Totalny bezsens. Jedyna nadzieja w tym, ze liczba takich osob zamyka sie w setce, a nie w tysiacach.

Nawet sobie nie zdajecie sprawy jak za 1-2 miesiace, gdy to wszystko wyjdzie najaw, ludzie zaczna uciekac z gry. Poki co kazdy sie bawi, sadzi sobie stuff na poletku, robi bezpieczne traderuny, ale jak tylko wejda w stadium "late game'u" to nagle ich fanboizm sie zweryfikuje gdy robiac traderun w 15 osob zostana rozgromieni przez 3 osobowa grupe.
A szkoda, bo gra jest bardzo przyjemna. Z taka iloscia time fillerow praktycznie mozemy byc online po 10-12h i miec co robic. Jak jak w innych mmo po zrobieniu dziennej rutyny zmieniamy gre, tak tutaj w tym swiecie mozna siedziec i siedziec, bo roboty jest co niemiara(nawet banalny exploring jest ekscytujacy bo zawsze mozemy nadziac sie na wild farmy warte kupe kasy).


Cytuj:
durny jestes jak zwykle. grales wogole crafciles cos? czy tylko popierdolic sobie lubisz. laboru juz mam nadwyzki i to kopiac skalki oblusgujac 4 farmy, za same skalki kasy w chuj. pocrafcisz troche potow jakis armor i idziesz cos porobic. no chyba ze chcesz cala twoja gre stac crafcic i robic farme.



co ty stary w ogole pierdolisz? ja sam lykam po 2 poty co cooldown(polecam caly gold jaki mamy inwestowac w poty poki sa praktycznie darmo) i non stop nie mam lp. Zobacz sobie na crafting jak masz 'poziomy' 10k/20k/30k/40k, 40k lp na SAM CRAFT bez zbierania tych matsow i przerabiania to takie hopsiup? Nie wiem w takim razie jakie premium ty masz, ze tak duzo punktow regenerujesz.

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2014, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Archeage

ale labor poty nie maja az tak duzego znaczenia - z wyjatkiem bizuterii.
weapons i tak farmisz w hasla i tyle.

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Przeciez te itemy z Hasla sa upem z questing gearu. Procniete lv50 crafty sa o wiele lepsze i tutaj wlasnie przychodza labor poty - nakutaszasz te itemy, az ci procnie.
Zreszta to wszystko wyjdzie w praniu za miesiac czy dwa. Moze sie myle(oby!), ale mi sie osobiscie tak wydaje ze jak juz zacznie sie robienie powaznych rzeczy w AA to wszystko sie wyjasni. Ja nie mowie, ze tak musi byc ale przy roznicy w gearze na 50tce dla przykladu 3 osoby sa w stanie zabic osob 15. I wtedy srednio takie 15 osob robiace traderun bedzie mialo fun z gry jak tak zostana rozgromieni.
1 czy tam 2 osoby z takim podejsciem to spoko, ale gorzej jak zaczna sie formowac p2w gildie, ktore beda gromadzic tylko takich ludzi. Wtedy na serwerze pojawi sie sila, ktorej nie zatrzymasz i ewentualnie ludzie zmeczeni sytuacja przestana grac.
Wiesz, progressowac 1.5x czy 2x szybciej dzieki sklepikowi da sie jeszcze jakos przelknac, bo zawsze mozesz miec farta i procnie ci craft predzej, czy cos zajebistego wydropisz i tego tak nie odczujesz. Natomiat juz taki progress szybszy pietnastokrotnie i to od startu gry to troche overkill jak dla mnie - kiedy ty niebedziesz nawet blisko do Novice w crafcie, to juz beda ludzie z Masterem. Ty bedziesz mogl sobie wycrafcic useless lvl40 zielonke, kiedy w tym samym czasie koles bedziesz spamowal 50lv crafty i liczyl na proce i upgrade'y.

Autor:  Piszpan [ 19 wrz 2014, 16:21 ]
Tytuł:  Re: Archeage

to jak siedzisz i spamujesz 4 poty dziennie to wychodzi na to ze ty tylko crafcisz i farmisz, wspolczuje no chyba ze cie pociaga taka gra. ja bym sie zarzygal.

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 16:37 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Stary, lvlujac dla przykladu metalworking do 10k, robisz itemy za 100 lp. Po zalogowaniu po nocnej przerwie masz powiedzmy 500 lp, pijesz 2 poty i masz 2.5k lp. Za ta ilosc punktow robisz 25 craftow, jeden craft sie robi 5 sekund. 5x25 = 125 sekund co daje nam ~2 minuty do tego minuta u vendora + minuta na salvage itemu. Wlasnie w 4 minuty wywalilem 2.5k lp.
I tu wlasnie wychodzi Twoje bledne rozumowanie - w tej grze craft, czy farming nie jest czasochlonny, tylko 'LPchlonny' Crafcisz 5 min i nie masz 3k lp i jestes done na caly dzien. Sadzisz drzewa w 5min, ktore rosna 30 godzin i jestes done poki drzewa nie wyrosna. To jest wlasnie ten bol z potami - to nie jest tak, ze ktos tam kupuje poty i traci czas, zeby cos z tymi lpkami zrobic. On robi dokladnie to samo co ty w grze, moze poza pierwszymi 10 minutami gry, gdzie wypsztyka sie z extra 6k lp, ktore mu zalegaja zostawiajac Ciebie w dowolnym aspekcie progresu postaci daleko w tyle. I jako ze LP to glowny 'surowiec' w tej grze to jedyna opcja do nadlapania zalegnosci przez Ciebie do takich ludzi to samemu nabijanie sie potami(tutaj brawa dla XLgames, czy tam Trionu bo picie potow doslownie uzaleznia - ja sam kupilem jeden tylko dlatego ze chcialem sobie wycrafcic item, a akurat nie mialem lp i jak zobaczylem to 1k punktow pojawiajace sie od tak z dupy to zrozumialem, ze to jest must have i atm na 35 lvlu mam niecale 2 golda, ale za to 34 labor poty w stashu).

Autor:  Turbot [ 19 wrz 2014, 17:11 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ja po headstarcie grałem w piątek i sobotę a pozniej wyjechałem na urlop i teraz jak czytam co pisze Szamotuła, to coraz mniej mi sie chce w to grać. Liczyłem na jakies epickie batalie, ganki a bez płacenia nie wykrafcisz sobie nic, dociera do mnie jak bardzo ta gra jest zjebana

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2014, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Archeage

dzisiaj rano lp poty byly po 4g na ah.
teraz sa po 7.5g - jeden trade pack run.
zajebania kolesia z dobrym trade pack'iem = 1 pot.
reszte mozesz dopisac sobie sam.
masz bol dupy bo inni albo pakuja kase, albo zarabiaja golda w grze i nie placza.

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 17:27 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Bez przesady Pieniek. Grac sie da, tylko trzeba sie nastawic, ze nierowne walki/sytuacje beda mialy miejsce w przyszlosci.

@up
Poty sa teraz jak darmo dlatego tez warto je kupowac(tak samo APEX). Osobiscie nie wiem co za debile to wystawiaja za te ceny, bo na dobra sprawe tylko sadzac i zbierajac to za jakies 200 lp mozemy miec 8 golda(bez zadnej pracy, tylko zebrac i wystawic na AH). O ile ludzie teraz zaczynajacy sa w malej dupie, to ci co zaczna grac za 1-2 tyogdnie to beda juz w dupie duzej, bo poty pewnie beda po 60 golda jak nie lepiej.

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2014, 17:32 ]
Tytuł:  Re: Archeage

beda po ile beda, nie wiem tylko na chuj tak smecisz i placzesz od 2 stron.
jak widac mimo p2w mozna to zrobic - tylko trzeba chciec.
a nie siedziec i smecic na forum.

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 17:34 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Mam na tyle rozwiniety multitasking, ze daje rade zarowno siedziec w queue jak i na forum :D

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2014, 17:40 ]
Tytuł:  Re: Archeage

fajnie masz, ja mam 5 farm do obrobienia.

Autor:  Nyx [ 19 wrz 2014, 17:48 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ktos sie bawil drzewkiem occultism? Nie wiem dlaczego ale na 12 lvlu skill mana stars zadaje po 1-2 dmg'u i ciagle pozostaje na 1 lvl'u. Jakis bug?

Autor:  krzyk [ 19 wrz 2014, 17:54 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Nyx napisał(a):
Ktos sie bawil drzewkiem occultism? Nie wiem dlaczego ale na 12 lvlu skill mana stars zadaje po 1-2 dmg'u i ciagle pozostaje na 1 lvl'u. Jakis bug?


mana stars sie nie rozwija, dmg rosnie wraz z wzrostem magic attack na broni.

już.

Autor:  Turbot [ 19 wrz 2014, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Faktycznie mam troche bol dupy, bo wyjechalem na urlop i bede teraz pol wieku za murzynami jak wroce, i mimo ze kilka razy chcialem sie polaczyc z laptopa zeby tylko oplacic tax za farme i domki (mam niezly spot) to pewnie wszystko strace bo kolejki sa na 4-5 godzin czekania

Autor:  Niah [ 19 wrz 2014, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Archeage

@turbocik
dostaje crasha gry/sterownika po 1min gry, a czekam tak jak inni

Autor:  Mendol [ 19 wrz 2014, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Archeage

tak samo bys byl w dupie grajac w jakiekolwiek inne mmo.
tym bardziej, ze wiadomo, iz kazde mmo teraz to tylko pierwszy miesiac, a potem w pizdu.

Autor:  Turbot [ 19 wrz 2014, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Polowli zaczynam nienawidziec tą gre, dzisiaj od 3500 osob czekanie doszedlem do 600 i blad sieci komorkowej. Jestem an urlopie i lacze sie przez komorke

Autor:  Ravushimo [ 19 wrz 2014, 21:53 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Kolejki dla patronow na melisandre czy jak jej tam to całe 2-3 osoby. Jak już się tak spinacie to może warto jednak na ten jeden miesiąc rzucić groszem.

Autor:  Szamotula [ 19 wrz 2014, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Ale nie wszyscy tam graja. Niektorzy zaczynali gre na Kyprosie, gdzie 6-8h kolejki dla patronow zaczynaja sie od godziny 12.

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2014, 23:52 ]
Tytuł:  Re: Archeage

Obudzili się. Trion zapowiedziało ze zakupili i otrzymali już do siedziby głównej dostawę kolejnych serwerów. Pytanie tylko kiedy je odpalą.

I’m happy to share that the next round of hardware landed with our team in Texas this morning.
While I do wish that we could violate the laws of space and time to transport physical servers instantly, and help both NA and EU simultaneously, because of the way hardware is shipped out, and factors like “customs,” there will be some delay between helping out the two regions. Do note that we’re doing everything we can to make sure that delay is as minimal as possible. (We are aiming for days, not weeks, between.)

Strona 201 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team