MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 22 z 211

Autor:  tiomor [ 13 maja 2011, 14:28 ]
Tytuł: 

wodny napisał(a):
Tutaj więcej walk stateczkowych:
http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM

Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to.


A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C
To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f

Autor:  Bloodleaf [ 13 maja 2011, 14:35 ]
Tytuł: 

Kole0 ja grałem naprawdę duuuuuuuuuużo PvP GVG w GW i potwierdzam że polega na wciskaniu 1,2,3 ew 2,5,4 ew inne kombinacje, i tak szło mi bardzo dobrze w pvp w GW.


Wracając on topic to ja nadal nie widzę w tej grze nic kompletnie nowatorskiego czego by nie było już w innych grac a dzięki czemu by zasługiwała na miano next gen mmo, wszystkie featuresy które z tak mocnym spinaniem pośladów wymienia tu Huragan już były w innych grach.

Autor:  wodny [ 13 maja 2011, 14:37 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
wodny napisał(a):
Tutaj więcej walk stateczkowych:
http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM

Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to.


A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C
To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f

A od czego jest magia w świecie fantasy? Podniecanie się bitwami morskimi w MMORPG jest dla mnie równie podniecaniu się grze której bohaterami są żółwie lub ślimaki. I nie porównujmy symulatorów takich jak gry wyżej wymienione przez Ciebie z "ArcheAge". Walki w MMO powinny być według mnie dynamiczne niezależnie od tego czy toczą je postacie znajdujące się na kucyku, poruszające się pieszo czy lecące w samolocie lub płynące statkiem.

Autor:  candidoser [ 13 maja 2011, 16:58 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Nie wymaga wiekszego skilla tylko innego sposobu gry.


Walka w grze ze sticky target, to w duzej mierze walka na wspolczynniki. Walczysz ty, ale w tle dziala matematyka - trafie/nie trafie, uniki, crity, proc'e - to wszystko jest niezalezne od ciebie, a wiec rowniez od twojego skilla. Z drugiej strony jak w quake'u przyjmiesz rakiete na twarz, to mozesz miec pretensje tylko do siebie, ze jestes lama i nie umiesz uniku zrobic;)
Natomiast nikt rozsadny nie bedzie twierdzil, ze walka np. w wow jest w ogole pozbawiona skilla (no chyba, ze napierdalasz w 5 osob jednego typa).

Autor:  Kole0 [ 13 maja 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

@up,
tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny.
poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo.
nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe.

Autor:  iniside [ 13 maja 2011, 18:55 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
@up,
tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny.
poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo.
nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe.

Czy twoj genialny skillowy umysl nie wpadl na to, ze jak jest free-target to sie automatycznie ogranicza ilosc statystyk ?

Autor:  Kole0 [ 13 maja 2011, 19:44 ]
Tytuł: 

to na chuj to ma byc erpeg? niech zrobia taki bloodline champions tylko dodadza jakies mass pvp i bedzie zabawa.

Autor:  Mendol [ 13 maja 2011, 19:47 ]
Tytuł: 

skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 19:54 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.


polaczenie mmo z fpsem to porazka IMHO :>

Autor:  candidoser [ 13 maja 2011, 19:58 ]
Tytuł: 

Niby czemu? Jestes tak stary, ze rece ci sie trzesa i nie mozesz wcelowac w goscia?

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 20:06 ]
Tytuł: 

mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana :)

Autor:  Mendol [ 13 maja 2011, 20:10 ]
Tytuł: 

dla ciebie porazka, dla wielu osob fps w polaczeniu z friendly fire, healingiem zmienilo combat w mmo dosc znacznie.
ja rozumiem hurri, ze ty chcesz plywac na stateczkach i najwygodniej dla ciebie bedzie odpalic bota, ktory bedzie farmil mobki klikajac 1,2,3.

Autor:  candidoser [ 13 maja 2011, 20:14 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana :)


No ok, ale przeciez fajny combat chyba nie przeszkadza w rozgrywce?

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 20:22 ]
Tytuł: 

Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie.
Nie ma tu znaczenia free target.

Autor:  Kole0 [ 13 maja 2011, 20:22 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.


czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry?
jak walisz heada to robisz screenshota czy co?
smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz.
dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic.

Autor:  iniside [ 13 maja 2011, 20:24 ]
Tytuł: 

Kole0 napisał(a):
Mendol napisał(a):
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc.
to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem.


czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry?
jak walisz heada to robisz screenshota czy co?
smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz.
dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic.

Nie.

To ze cie przrasta zrozumienie gry gdzie nie trzeba tluc punktow na itamzy... nie jest naprawde naszą winą.

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 20:27 ]
Tytuł: 

A wracajac do tematu devsi dali nowy filmik z nowa lokacja w Archeage :)

http://www.youtube.com/watch?v=gkgtiuYnDY0

Autor:  candidoser [ 13 maja 2011, 20:27 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie.
Nie ma tu znaczenia free target.


Zgadza sie - imo dynamika w grach z free targetem > dynamika w grach ze sticky targetem.

No i nadal nie napisales czemu free teraget i mmo to porazka.

Autor:  Mendol [ 13 maja 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

nom, super instancja.

Autor:  Huragan [ 13 maja 2011, 20:30 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
nom, super instancja.


nom, mi sie tez podoba

Strona 22 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team