MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 22 z 211 |
Autor: | tiomor [ 13 maja 2011, 14:28 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Tutaj więcej walk stateczkowych:
http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to. A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f |
Autor: | Bloodleaf [ 13 maja 2011, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Kole0 ja grałem naprawdę duuuuuuuuuużo PvP GVG w GW i potwierdzam że polega na wciskaniu 1,2,3 ew 2,5,4 ew inne kombinacje, i tak szło mi bardzo dobrze w pvp w GW. Wracając on topic to ja nadal nie widzę w tej grze nic kompletnie nowatorskiego czego by nie było już w innych grac a dzięki czemu by zasługiwała na miano next gen mmo, wszystkie featuresy które z tak mocnym spinaniem pośladów wymienia tu Huragan już były w innych grach. |
Autor: | wodny [ 13 maja 2011, 14:37 ] |
Tytuł: | |
tiomor napisał(a): wodny napisał(a): Tutaj więcej walk stateczkowych: http://www.youtube.com/watch?v=FlHAf1Z1giM Nic specjalnego. Nic mi nawet nie drgnęło. Za mało dynamiczne to to. A od kiedy walki morskie sa dynamiczne?:C To tak jakbys narzekal ze OFP/ARMA jest malo dynamicznym symulatorem pola walki ;f A od czego jest magia w świecie fantasy? Podniecanie się bitwami morskimi w MMORPG jest dla mnie równie podniecaniu się grze której bohaterami są żółwie lub ślimaki. I nie porównujmy symulatorów takich jak gry wyżej wymienione przez Ciebie z "ArcheAge". Walki w MMO powinny być według mnie dynamiczne niezależnie od tego czy toczą je postacie znajdujące się na kucyku, poruszające się pieszo czy lecące w samolocie lub płynące statkiem. |
Autor: | candidoser [ 13 maja 2011, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): Nie wymaga wiekszego skilla tylko innego sposobu gry.
Walka w grze ze sticky target, to w duzej mierze walka na wspolczynniki. Walczysz ty, ale w tle dziala matematyka - trafie/nie trafie, uniki, crity, proc'e - to wszystko jest niezalezne od ciebie, a wiec rowniez od twojego skilla. Z drugiej strony jak w quake'u przyjmiesz rakiete na twarz, to mozesz miec pretensje tylko do siebie, ze jestes lama i nie umiesz uniku zrobic;) Natomiast nikt rozsadny nie bedzie twierdzil, ze walka np. w wow jest w ogole pozbawiona skilla (no chyba, ze napierdalasz w 5 osob jednego typa). |
Autor: | Kole0 [ 13 maja 2011, 18:48 ] |
Tytuł: | |
@up, tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny. poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo. nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe. |
Autor: | iniside [ 13 maja 2011, 18:55 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): @up,
tak tylko ze w mmorpg gdzie celujemy jak w fpsie dodatkowo do wszystkich statystyk i wspolczynnikow dochodzi system celowania i unikow, a nie jest on zamienny. poprostu dla mnie takie tlumaczenie ze pro gracz ale z kiepska postacia moze dzieki takiemu systemowi nakopac marnemu koksowi jest glupia, bo wynik tej sytuacji jest taki ze koks chodz zmissuje 10 strzalow to kolejnym da oneshoota, a pros z marna postacia trafiajac 10strzalow a missujac jeden zabierze mu 1/3 zycia naprzyklad, wiec praktycznie wychodzi na to samo. nie krytykuje samego systemu a to cale jeczenie, ze nagle wszystkie mmorpgi powinny takowy system posiadac bo inaczej sa nubskie i latwe. Czy twoj genialny skillowy umysl nie wpadl na to, ze jak jest free-target to sie automatycznie ogranicza ilosc statystyk ? |
Autor: | Kole0 [ 13 maja 2011, 19:44 ] |
Tytuł: | |
to na chuj to ma byc erpeg? niech zrobia taki bloodline champions tylko dodadza jakies mass pvp i bedzie zabawa. |
Autor: | Mendol [ 13 maja 2011, 19:47 ] |
Tytuł: | |
skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles. jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em. i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc. to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem. |
Autor: | Huragan [ 13 maja 2011, 19:54 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em.
polaczenie mmo z fpsem to porazka IMHO :> |
Autor: | candidoser [ 13 maja 2011, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Niby czemu? Jestes tak stary, ze rece ci sie trzesa i nie mozesz wcelowac w goscia? |
Autor: | Huragan [ 13 maja 2011, 20:06 ] |
Tytuł: | |
mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana ![]() |
Autor: | Mendol [ 13 maja 2011, 20:10 ] |
Tytuł: | |
dla ciebie porazka, dla wielu osob fps w polaczeniu z friendly fire, healingiem zmienilo combat w mmo dosc znacznie. ja rozumiem hurri, ze ty chcesz plywac na stateczkach i najwygodniej dla ciebie bedzie odpalic bota, ktory bedzie farmil mobki klikajac 1,2,3. |
Autor: | candidoser [ 13 maja 2011, 20:14 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): mmorpg to cos wiecej niz tylko napierdalanie headow dla szatana
![]() No ok, ale przeciez fajny combat chyba nie przeszkadza w rozgrywce? |
Autor: | Huragan [ 13 maja 2011, 20:22 ] |
Tytuł: | |
Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie. Nie ma tu znaczenia free target. |
Autor: | Kole0 [ 13 maja 2011, 20:22 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles.
jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em. i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc. to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem. czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry? jak walisz heada to robisz screenshota czy co? smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz. dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic. |
Autor: | iniside [ 13 maja 2011, 20:24 ] |
Tytuł: | |
Kole0 napisał(a): Mendol napisał(a): skoncz pierdolic i sie otrzasnij koles. jakos w mo i dfo byli w stanie polaczyc idee rpg, mmo z fps'em. i wyszedl jeden z lepszych mixow jakie moga byc. to, ze ty jestes jakis niedojebany i jedyne co ogarniasz to klikanie 1,2,3,4,5 to tylko i wylacznie twoj problem. czy dla ciebie umiejetne celowanie w fpsie jest szczytem ogarniania w gry? jak walisz heada to robisz screenshota czy co? smarnales ty wogle jakiegos pvp na poziomie w grach gdzie sie klika 1-2-3, czy moze tylko napierdalales sie w zergu w rifcie ze takie herezje opowiadasz. dfo jest specyficzna gra i niech sobie bedzie, ale 1-2 gry tego typu wystarcza na rynku. mnie naprzyklad taka gra na dluzej by nie przyciagnela chyba ze bym ja traktowal jako wejsc, ponapierdalac sie i wyjsc, ale od tego mam wlasnie takie gry jak bloodlinechampions czy inne moba'y, gdzie nie musze trzaskac statystyk i ciulac gearu zeby sie pobic. Nie. To ze cie przrasta zrozumienie gry gdzie nie trzeba tluc punktow na itamzy... nie jest naprawde naszą winą. |
Autor: | Huragan [ 13 maja 2011, 20:27 ] |
Tytuł: | |
A wracajac do tematu devsi dali nowy filmik z nowa lokacja w Archeage ![]() http://www.youtube.com/watch?v=gkgtiuYnDY0 |
Autor: | candidoser [ 13 maja 2011, 20:27 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Fajny combat jest wtedy gdy jest dynamiczny........ a wiec tak samo fajny combat jest w BFBC2 jak i w Wowie.
Nie ma tu znaczenia free target. Zgadza sie - imo dynamika w grach z free targetem > dynamika w grach ze sticky targetem. No i nadal nie napisales czemu free teraget i mmo to porazka. |
Autor: | Mendol [ 13 maja 2011, 20:28 ] |
Tytuł: | |
nom, super instancja. |
Autor: | Huragan [ 13 maja 2011, 20:30 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): nom, super instancja.
nom, mi sie tez podoba |
Strona 22 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |