MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 24 z 211

Autor:  Bloodleaf [ 15 maja 2011, 17:30 ]
Tytuł: 

Huragan jest np. typowym przykładem ewolucji wstecznej, taki przykład żebyś wiedział o co biega ;)

Autor:  Huragan [ 15 maja 2011, 18:27 ]
Tytuł: 

KIlka ciekawostek z najnowszego wywiadu z tworcami Archeage na thisisgame.com

Status Pirata

Q: What's a pirate?

A: If you kill a friendly player, which is on your faction side many times, you increase your crime output. If it goes beyond a certain rate, you will start belonging to the "pirate" side. Pirates are enemies to everyone else, and anyone can attack them with no penalty, and vice-versa. Pirates are more like a 3rd side, which is at war with everyone, so we will make special places, where the pirates can live. Usually, you need to enter a special mode to kill allied players (activating PvP status by clicking a button to start damaging them), but pirates can attack anyone without activating any status.


Housing i podatki

Q: What about the private land and housing systems? What's with the taxes?

A: There are many housing regions on the continents. If you build your house in that region, it will become your personal space.If you have a house, then you'll be taxed. The size of the tax varies over time. If you don't pay tax, then your house will be destroyed. We consider letting players construct castle walls around their settlement and implementing village communities for their villages. For example, if you plant crops on your private land next to your house, only the same villager would have the rights to gather it. Houses can be destroyed by ignoring the tax, but they won't be destroyed by attacks of other people completely, because you can't guard your house all day! On the northern continent, players can own land and let other players build their houses on it, and set the tax for them. If the siege war happens on your land, the crops can be stolen if you fail to defend yourself and your garden. But the houses will not take any damage nonetheless.


Co nam daje posiadanie Zamku

Q: What is the advantage of owning a castle?

A: Many things are still not confirmed about the siege war, so I can not give you an exact answer. Owning the region alone will not benefit you, you will need to have people living in your region to make money. We expect this to grow into a political system naturally. Players can lower tax rate, offer protection or many goodies, but the most important thing is having many people following you, and living on your land. Siege wars will start in designated times, and we are still thinking about rewards.

Autor:  tomugeen [ 15 maja 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

Podaj zrodlo ;[

PS. Yarrr!

Autor:  kikas [ 15 maja 2011, 18:48 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Q: What's a pirate?


Zajebista sprawa, samoregulująca się frakcja, genialne (bez sarkazmu)

Autor:  Dana [ 15 maja 2011, 19:25 ]
Tytuł: 

Czemu akurat Piraci ? Wiem że będą statki, ale czy 'morze' jest jakoś szczególnie związane z lore ?

Autor:  Huragan [ 15 maja 2011, 19:26 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Cytuj:
Q: What's a pirate?


Zajebista sprawa, samoregulująca się frakcja, genialne (bez sarkazmu)


"we will make special places, where the pirates can live" <--- fajnie, ze piraci beda mieli swoje miasta :)

Autor:  Bloodleaf [ 16 maja 2011, 07:44 ]
Tytuł: 

Hej ho i butelka rumu..... i leci Bloodleaf na umrzyka w skrzyni.... ciekawe na ile to się sprawdzi w praktyce, fajnie jeszcze jakby piraci mieli swoje unikalne clothy i papugę na "ramiu".

Autor:  tomugeen [ 16 maja 2011, 07:49 ]
Tytuł: 

W sumie byc redem w takiej grze z AZN grafika jakos dziwnie brzmi. Pirat jeszcze przejdzie w nazewnictwie.

A tak serio, jesli chodzi o status red, kontrola 'prowincji', zamki, siege i aspekt gildiowy mogliby zrobic jako rozwiniecie tego z L2 - ktore po latach uznaje za bardzo dobra gre pod tym wzgledem. Grind grindem, ale social mieli swietny.
Nie wiem czy ludzie jeszcze pamietaja, ale westchnienia o swietnej zabawie w levelowce jak vanilla WoW wynikaja tez w duzej mierze z community wzietego wlasnie z klasnow przenoszacych sie z L2/EQ etc.
Jesli archAge uda sie zbudowac warunki dla tego typu interakcji w grupie/klasnie to moze byc pozycja na lata (jak l2).

Autor:  Mendol [ 16 maja 2011, 08:43 ]
Tytuł: 

a ile grales w l2? ;p

Autor:  tomugeen [ 16 maja 2011, 08:46 ]
Tytuł: 

Az mnie grind zmęczyl ;]] No i wow wychodzil.

Autor:  Mendol [ 16 maja 2011, 08:59 ]
Tytuł: 

no ja grindu nie przezyje ;p
ale w sumie zawsze mozna RC zrobic w aa ;)

Autor:  Huragan [ 16 maja 2011, 10:47 ]
Tytuł: 

Tomugeen zwrocil tutaj bardzo sluszna uwage na social. Tak.. social w starych grach mmo zawsze byl bardzo rozbudowany. Nawet na poczatku WoWa byl fajny social, ludzie znali sie na serverze. Niestety Blizzard wprowadzil crossowanie serverow i social umarl. Nastepcy poszli ta sama droga i wszystkie gry mmo po WoWie sociala juz nie mialy. Co IMHO tez przyczynilo sie do ich upadku.

Takie "rewolucyjne" pomysly jak crossowanie serverow czy automatyczne LFG to zabójstwo dla gry mmorpg. Tworzy z gry mmo zwykly bezplciowy multiplayerowy hack&slash.

Social to przede wszystkim content dla gildii a nie dla solo playerow. Lineage 2 pod tym wzgledem byl dobrze pomyslany, tam gildia miala sens i profity ze wspolnej gry. Archeage idzie ta sama droga wiec o przyszlosc socialu w tej grze sie nie martwie :)

Autor:  candidoser [ 16 maja 2011, 19:56 ]
Tytuł: 

Jak juz Archeage okaze sie failem;) to Huragan dostanie od XLGames nastepna gre, ktora bedzie mogl sie podniecac... Przynanajmniej do czasu premiery;)
http://news.mmosite.com/content/2011-05 ... eage.shtml

Autor:  White Trox [ 17 maja 2011, 09:17 ]
Tytuł: 

No nie wierze , kolejny koreański syf z serii lineage wersja xyz, a wy się podniecacie jak małe dzieci, który to już raz? Ja się pytam? :D

Dali bramą i murom hpki, które po upłynięciu robią przejście i jakąś animacje, a wy łykacie to jak pelikany .

Autor:  Huragan [ 17 maja 2011, 10:03 ]
Tytuł: 

White Trox napisał(a):
Dali bramą i murom hpki, które po upłynięciu robią przejście i jakąś animacje, a wy łykacie to jak pelikany .


Na tym polega siege w grze komputerowej debilu... a teraz wyjdz.

Autor:  tiomor [ 17 maja 2011, 11:10 ]
Tytuł: 

Nie chce mi sie czytac, wiec zapytam. W Archage beda zdefiniowane frakcje? Czy kazdy bedzie mogl byc kazdym i jak bedzie mial ochote bedzie mogl sie stac kims innym?(masło maslane;d)

Autor:  Teo [ 17 maja 2011, 11:39 ]
Tytuł: 

No to pytanie dość podstawowe do Huragana, ile graczy online pomieści serwer ?
Pytanie istotne jeśli chodzi o handel, produkcje, transport i ogólnie ekonomie w grze.

Autor:  Mendol [ 17 maja 2011, 11:40 ]
Tytuł: 

przy tym rozmachu jak 200 osob bedzie moglo grac jednoczesnie to bedzie sukces :)

Autor:  Huragan [ 17 maja 2011, 11:59 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
No to pytanie dość podstawowe do Huragana, ile graczy online pomieści serwer ?


w CBT3 maja wpuscic na server 5000 graczy.

Autor:  Teo [ 17 maja 2011, 12:51 ]
Tytuł: 

Nie, 5k ludzi ma dostać bete, czyli jak znamy z doświadczenia ratio na otwarciu może być 1:2, potem typowo 1:5, ale nawet niech będzie te 5k luda online, a to przekreśla jakąkolwiek ekonomie w tej grze.
Będzie typowo, na początku wyścig szczurów kto pierwszy coś zrobi to zarobi kilka razy więcej na frajerach, potem wszyscy będą mieli do samo.

Strona 24 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team