MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 4 z 211 |
Autor: | ubeck [ 7 kwi 2011, 07:44 ] |
Tytuł: | |
Ja czekam, az w dodatku cos odejma. To bedzie rewolucja! |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 01:52 ] |
Tytuł: | |
Najnowszy trailer Archeage w ktorym sa opisane zasady gry... REWELACJA ! http://www.youtube.com/watch?v=wRa39ykyZgE |
Autor: | Nyx [ 16 kwi 2011, 07:23 ] |
Tytuł: | |
Sandbox od skosnych? zapowiada sie pierwsza skonczona i dopracowana gra tego typu. |
Autor: | Mendol [ 16 kwi 2011, 09:21 ] |
Tytuł: | |
te slonie w lesie super wygladaja! |
Autor: | tomugeen [ 16 kwi 2011, 09:54 ] |
Tytuł: | |
Fajny asian shit :E No zobaczymy, czy zoltki zrobia to czego bialy czlowiek dokonac nie potrafil. Nie mowiliby o odejsciu od theme-parkow, gdyby nie byli do tego przygotowani. Zreszta dobrze, bo to taki trend ostatnio modny. Ludzie znudzeni sa swiecacymi levelowkami. |
Autor: | Mendol [ 16 kwi 2011, 10:32 ] |
Tytuł: | |
no jak siege wygladaja jak na filmiku to moze nie bedzie tak zle. |
Autor: | Nyx [ 16 kwi 2011, 11:11 ] |
Tytuł: | |
bitwy na morzu tez ciekawie wygladaja |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 11:29 ] |
Tytuł: | |
Nyx napisał(a): bitwy na morzu tez ciekawie wygladaja
nom, bitwy na morzu sa w stylu Darkfalla, czyli do kazdego dziala musi byc obsada 1 gracza. |
Autor: | tomugeen [ 16 kwi 2011, 11:35 ] |
Tytuł: | |
A jak z tym FFA jest? BO z tego co widzialem to mamy 3 kontynenty, 2 sa faction based, trzeci FFA? Czy wszedzie FFA a na 2 kontynentach dochodzi fabula z frakcjami? |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 11:55 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): A jak z tym FFA jest? BO z tego co widzialem to mamy 3 kontynenty, 2 sa faction based, trzeci FFA? Czy wszedzie FFA a na 2 kontynentach dochodzi fabula z frakcjami?
Maja byc 3 rodzaje serverow: PvE - no to wiadomo (dla carebearkow) PvP - FFA, full loot i death penalties Soft PvP - pewnie bez full loota, ale o tym rodzaju serverow jeszcze devsi sie nie wypowiedzieli dokladnie. |
Autor: | Mendol [ 16 kwi 2011, 11:57 ] |
Tytuł: | |
a max level? |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 12:01 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): a max level?
Nie ma leveli w tej grze, skillujesz wybrane szkoly skilli (jest skill cap ofcoz) |
Autor: | Mendol [ 16 kwi 2011, 12:02 ] |
Tytuł: | |
no prosze. ciekawe tylko jak cryengine pociagnie mmo ile bedzie graczy w zonie itd. itp. i ciekawe jak dlugo bedzie sie skillowalo ![]() |
Autor: | Asz [ 16 kwi 2011, 12:04 ] |
Tytuł: | |
A kiedy to ma się pojawić? |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no prosze. ciekawe tylko jak cryengine pociagnie mmo ile bedzie graczy w zonie itd. itp. i ciekawe jak dlugo bedzie sie skillowalo ![]() Cryengine pewnie by nie wyrobil przy duzej liczbie graczy, wiec zakupili licencje jeszcze na Simplygona http://www.simplygon.com/ , ktory ma zwiekszyc wydajnosc Cryengina. Asz napisał(a): A kiedy to ma się pojawić?
Gra jest juz praktycznie gotowa. W tym miesiacu ma byc trzecia closed beta. Kolesie szukaja wydawcy na rynek amerykanski i europejski , wiec jak szybko znajda to moze pod koniec roku by wypuscili ![]() |
Autor: | ubeck [ 16 kwi 2011, 12:33 ] |
Tytuł: | |
A jak jest z celowaniem? Wciaz sticky target? |
Autor: | iniside [ 16 kwi 2011, 12:36 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no prosze. ciekawe tylko jak cryengine pociagnie mmo ile bedzie graczy w zonie itd. itp. Normalnie.
i ciekawe jak dlugo bedzie sie skillowalo ![]() W Aion dal rade, to CE3 nie da rady w tym ? No prosze cie ;p. Wyjdzie ze mnie fanboj, ale to naprawde kawal dobrego softu, ktory sie doskonale skaluje wraz ze zlozonoscia sceny. @Hurgan. Ten Simplygon jest tylko do Content Pipeline, Nie integruje sie tego bezposrednio z rendereem (pewnie optymlizacja tych meshy w real-time zajmowaloby wiecej czasu niz ich renderowanie ;p). |
Autor: | Niah [ 16 kwi 2011, 12:39 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): W Aion dal rade
nie kłam |
Autor: | Huragan [ 16 kwi 2011, 12:40 ] |
Tytuł: | |
ubeck napisał(a): A jak jest z celowaniem? Wciaz sticky target?
Oczywiscie, jest sticky target, ale sa rozne hitboxy, wiec positioning jest wazny. np. warrior moze parrowac ataki jesli jest odwrocony przodem tylko. |
Autor: | Asz [ 16 kwi 2011, 12:46 ] |
Tytuł: | |
No zapowiada się całkiem, całkiem. Może rzeczywiście małe, żółte rączki zrobią coś czego biali nie potrafili. Fail Xsyona rozwalił mi cycki - więc nie pozostaje nic innego jak zaufać kurduplom ![]() |
Strona 4 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |