MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 36 z 211

Autor:  Ravushimo [ 27 maja 2011, 00:48 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Po prostu mało kto potrafi odeprzec moje argumenty...

Heh wystarczy przejrzec ostatnie strony zeby zobaczyc jak faktycznie wyglada ta dyskusja, twoje odpowiedzi na wszystkie zarzuty w tym topicku to:
- mozna wchodzic na drzewa
- to prawdziwy next gen mmo
a teraz doszlo:
- mozna przechodzic po linie

Prawda jest taka ze na ta chwile to AA ogranicza sie do naprawde ladnego wygenerowanego swiata ktory jednak jest na razie po prostu pusty co doskonale widac na ostatnim filmiku ktory postnales. Jest kilka fajnych rozwiazan, ale nigdzie tej rewolucji o ktorej trabisz w kazdym poscie na razie nie widac. Nie bede komentowal za to walki ktora nie wyglada najlepiej na filmikach dopoki sam nie zagram bo po tym imo ciezko jednoznacznie powiedziec jak sie ja czuje. Jak bedzie open beta i zagram to moze tez bede sie hypowal, ale na ta chwile nie ma co sie jednak specjalnie podniecac.

Autor:  Teo [ 27 maja 2011, 00:54 ]
Tytuł: 

żeby zrozumieć zajebistość tej gry, trzeba być przynajmniej tak młodym jak Zarri

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 06:36 ]
Tytuł: 

Zwiedzanie statku
http://www.youtube.com/watch?v=RdR3t_Kj7mc

Nocny gameplay
http://www.youtube.com/watch?v=gEFBRE9dX8U
http://www.youtube.com/watch?v=J_TdEGxGkBk
http://www.youtube.com/watch?v=3QRkKYvvR_w

Drwal (grafika na najwyzszych ustawieniach)
http://www.youtube.com/watch?v=XxbeelVpxf8

Battleground (PvP , bardzo dynamiczne walki)
http://www.youtube.com/watch?v=-e8ZooYC-9E

Miejsce do craftingu
http://www.youtube.com/watch?v=49_MkyztMJM

Podróż łodzią
http://www.youtube.com/watch?v=NGDramKrhQw

Gra w piłkę zwłokami zabitych mobow (LOL)
http://www.youtube.com/watch?v=ZUFcR_lzRCM

Ravushimo napisał(a):
Prawda jest taka ze na ta chwile to AA ogranicza sie do naprawde ladnego wygenerowanego swiata ktory jednak jest na razie po prostu pusty co doskonale widac na ostatnim filmiku ktory postnales.


Czyli wszystko ok, jak w kazdym dobrym sandboxie, to gracze maja ten swiat tworzyc, miec miejsce na stawianie swoich domkow, wiosek czy zamkow, zasiewanie pól uprawnych, lasów itd.

Sandbox babe, sandbox :)

Autor:  Bloodleaf [ 27 maja 2011, 07:26 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Po prostu mało kto potrafi odeprzec moje argumenty


Właśnie tu tkwi problem Huragan nie masz argumentów a kiedy ktoś cię poprosi o takowe vide mój post na który nadal nie odpowiedziałeś to chowasz głowę w piasek.

Zresztą dobra ja kończę tą dyskusję i nawet nie nazwę cie już idiotą bo to by była obraza dla wszystkich idiotów.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 08:00 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
mój post na który nadal nie odpowiedziałeś to chowasz głowę w piasek.


twoj post

Bloodleaf napisał(a):
co to są te "niespotykane nigdzie indziej" nowosci w Archeage?


Po prostu ze slepym sie nie rozmawia o kolorach. Wałkowane to bylo juz tutaj wiele razy a jak sie pokaze co jest nowego to nastepuja pytania " a po co to ?". Wykazujecie sie zupelnym brakiem wyobrazni i dlatego pozostaniecie w rozwoju na poziomie piewotniaka z WoWa. Bzdurzycie, ze nic sie wiecej nie wymysli w grach mmo, a jak tworcy Archeage robia rewolucje i daja featursy nigdzie indziej nie spotykane jak rowniez swiat w bardzo duzym stopniu interakcyjny to udajecie slepych.

krotko mowiac, tzw. "Banda lizodupow Mendola" jest ograniczona umyslowo i dyskusja z wami to strata czasu.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2011, 08:18 ]
Tytuł: 

huragan ten twoj sandbox opiera sie o instancje.
w tym zajebisty bg ile osob bierze udzial? z 10?
poza tym poczekamy - zobaczymy.
jak bede widzial, ze w aa bez problemu moze walczyc paredziesiat osob w jednym miejscu, na otwartym terenie - a nie w pokoiku - to bedzie super.
bo na razie wklejasz suchary gdzie biega po pare postaci na ekranie (ktore lataja w powietrzu, portuja sie itd. itp.) i tyle.
i ja rozumiem, ze ciezko ci zrozumiec, iz nie kazdy z nas podnieca sie aa - ale mamy troche wieksze doswiadczenia z mmo i pvp niz ty - wiec patrzymy troche bardziej krytycznym okiem na to wszystko.
popatrz sobie na MO i jak to sie wszystko skonczylo - oby w przypadku AA nie okazalo sie, ze gra wyglada slicznie ale nadaje sie do multiplayera a nie jako mmo.

biorac pod uwage mape, ktora pojawia sie na filmiku z lodzia - to aa jest zrobione pewnie jak AoC - male krainki z ograniczona liczba graczy.

a jak chcesz wymagajacego sandboxa to polecam ci WURM'a.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 08:34 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
huragan ten twoj sandbox opiera sie o instancje.


Nie opiera sie o instancje, tylko instancje sa jako dodatek. AA to polaczenie sandboxa i theme parku, wiec bedzie i to i to..... tak ciezko to zrozumiec ?
AA to nie jest w pelni ani sandbox ani theme park.. to next gen, czyli wszystko w jednym :> Cos, na co nikt wczesniej nie wpadl a i jak widac po twoich postach, nawet doswiadczeni gracze maja problem ze zrozumieniem tej idei. W sumie nie dziwne, bo ta idea polaczenia sandboxa i theme-parku wychodzi tak daleko naprzod ze trzeba miec "open mind" a nie zardzewiale mozgi emerytow, ktorym sie Rift podoba.

Cytuj:
a jak chcesz wymagajacego sandboxa to polecam ci WURM'a.


nie ma tam bitew morskich ani sieges , a jak pisalem wczesniej to sa dla mniej najbardziej zajebiste feature tej gry :>

Autor:  Mendol [ 27 maja 2011, 08:42 ]
Tytuł: 

nie mam problemow zrozumienia idei zrobienia multiplayera z zajebistymi featursami. jesli tobie sie to podoba - to ok, kwestia gustu.
ja wole bardziej otwarty swiat, bez ograniczen, gdzie moga sie spotkac 2 osoby jak i 100.
z sandboxem to ta gra ma tyle wlasnie wspolnego co rift - jak wykoksisz max level to bedziesz mial dostep do zajebistych domkow, bitew morskich, battlegroundow.
a na 5 levelu to faktycznie mozesz sobie powchodzic na drzewka albo pobujac sie na linie.

Autor:  iniside [ 27 maja 2011, 08:51 ]
Tytuł: 

EE tam. Housing w EQ2 to byl od wyjscia z noob zone.
Jeśli do RIFTa dodadza housing to pewnie bedzie podobnie.


Ogólnie rzecz biorac. Jeśli patrzyć jak huragan sie podnieca, to można spokojnie założyć, ze Archage będzie ciężkim failem.
PRzynajmniej w US i EU.

Autor:  Bloodleaf [ 27 maja 2011, 09:33 ]
Tytuł: 

Huragan a pierwsza część mojego posta? Bo chyba masz jakąś zaćmę czy coś że tak pięknie i wybiórczo czytasz posty odpowiadając tylko na to co ci wygodnie a potem się chwaląc jakie to ty masz argumenty.

Po prostu ręce opadają jak się ciebie czyta, poziom twoich postów i wypowiedzi już nawet żałosny przestał być, niestety zabrakło skali na twój debilizm i krótkowzroczność oraz na twoje przerośnięte ego.

Ja rozumiem że WoW cię skrzywdził ale wtrącanie tej nazwy w twój co drugi post tylko pokazuje jak bardzo cię skrzywiło granie w niego i dlaczego twój poziom wypowiedzi jest jaki jest.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 11:33 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
n
ja wole bardziej otwarty swiat, bez ograniczen, gdzie moga sie spotkac 2 osoby jak i 100.


No to Archeage ma tak samo otwarty swiat jak taki przykladowo Darkfall. Nie ma instancjonowanych przejsc pomiedzy krainami, wszystko jest w jednej ciaglosci.

iniside napisał(a):
Ogólnie rzecz biorac. Jeśli patrzyć jak huragan sie podnieca,


Owszem, podniecam sie ta gra, bo to jedyna gra mmorpg, ktora ma wszystko co bym oczekiwal od takiej gry :> Po prostu jest perfekcyjnie doskonale przemyslana i dodatkowo super graficznie zrobiona.
Czego chciec wiecej skoro AA ma wszystko czego pragne ? :)

Autor:  Teo [ 27 maja 2011, 11:38 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
AA to nie jest w pelni ani sandbox ani theme park.. to next gen, czyli wszystko w jednym :> Cos, na co nikt wczesniej nie wpadl a i jak widac po twoich postach, nawet doswiadczeni gracze maja problem ze zrozumieniem tej idei. W sumie nie dziwne, bo ta idea polaczenia sandboxa i theme-parku wychodzi tak daleko naprzod ze trzeba miec "open mind" a nie zardzewiale mozgi emerytow, ktorym sie Rift podoba.


czyli producenci star wars galaxies byli wizjonerami i premiera tej gry odbywała się w świecie równoległym ?

Autor:  Isengrim [ 27 maja 2011, 11:51 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Huragan napisał(a):
AA to nie jest w pelni ani sandbox ani theme park.. to next gen, czyli wszystko w jednym :> Cos, na co nikt wczesniej nie wpadl a i jak widac po twoich postach, nawet doswiadczeni gracze maja problem ze zrozumieniem tej idei. W sumie nie dziwne, bo ta idea polaczenia sandboxa i theme-parku wychodzi tak daleko naprzod ze trzeba miec "open mind" a nie zardzewiale mozgi emerytow, ktorym sie Rift podoba.


czyli producenci star wars galaxies byli wizjonerami i premiera tej gry odbywała się w świecie równoległym ?

I Fallen Earth. Ale to przyszłość.

Autor:  Bloodleaf [ 27 maja 2011, 11:55 ]
Tytuł: 

Huragan nadal czekam na twoje argumenty dlaczego GW2 to nie jest MMO tylko multiplayer.

Udowodnij że jednak nie jesteś debilem.

Autor:  Mendol [ 27 maja 2011, 12:01 ]
Tytuł: 

no jesli jest ciaglosc swiata to zajebiscie.
ciekaw jestem tylko jak ce3 pociagnie mmo - bo juz w MO mialo byc zajebiscie :)

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 12:12 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Huragan nadal czekam na twoje argumenty dlaczego GW2 to nie jest MMO tylko multiplayer.


Chociazby z powodu crossserverowych walk. To powoduje, ze za kazdym razem masz innych przeciwnikow z innych serverow (worldow). Takie rozwiazanie zabija community.. tzn. nie wytworzy sie zadne social community. A social community to jedna z podstaw gry mmorpg.

Mendol napisał(a):
ciekaw jestem tylko jak ce3 pociagnie mmo - bo juz w MO mialo byc zajebiscie :)


MO byl robiony na Unreal Engine 3 a nie na CryEngine 3 :) Po drugie, Mortal Online robi grupka PATAŁACHÓW a AA robi ojciec Lineage'a...... to jest zasadnicza roznica.

Autor:  iniside [ 27 maja 2011, 12:16 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
no jesli jest ciaglosc swiata to zajebiscie.
ciekaw jestem tylko jak ce3 pociagnie mmo - bo juz w MO mialo byc zajebiscie :)

W MO byl Unreal. Zrezta to byla banda debili i amatarów.

Hint. TERA. Tam niedosc ze jest seamless swiat, to jeszcze free-target i nie ma laga.
ZGROZA!

Cytuj:
Chociazby z powodu crossserverowych walk. To powoduje, ze za kazdym razem masz innych przeciwnikow z innych serverow (worldow). Takie rozwiazanie zabija community.. tzn. nie wytworzy sie zadne social community. A social community to jedna z podstaw gry mmorpg.

Pieprzysz strasznie.
To nie sa corssserverowe walki, tylko SERVER VS SERVER VS SERVER.
Chociaz przypuszczam, ze dla ciebie roznica jest zbyt subtelna zeby ja zauwazyc.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 12:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
To nie sa corssserverowe walki, tylko SERVER VS SERVER VS SERVER.


server vs server vs server to jest crossserver :) Deal with it.

Autor:  Teo [ 27 maja 2011, 12:25 ]
Tytuł: 

Nie będę fanbojowal gw2 ale pomysł by gracze z serwerów mogli spotykać się na osobnej mapie by potem po zwycięstwie wbić na ten drugi jest bardzo nowatorskie i interesujące.
Huragan nie doczytał lub trolluje bo ten pomysł jest nowatorski na skale gier themeparkowych, jak wyjdzie to sie przekonamy.

Teraz tłumaczenie dla Huragana, serwer A spotyka się z serwerem B na osobnej mapie i walczą o kontrole tego terenu, kontrola daje możliwość wejście na tereny takie same jak na własnym serwerze, ale zaludnione przez graczy z tego drugiego serwera.
Ma to być czasowe i nie ma to nic wspólnego z łączeniem wszystkich serwerów by sobie wchodzili do instancji wspólnie.

Autor:  wodny [ 27 maja 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

Tutaj więcej o WvW w "GW2":
http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_PvP

Będzie w tym trybie można między innymi normalnie zdobywać loot i osiągnąć 80 poziom doświadczenia:
"Players can gain experience and level their character entirely in World PvP. Killing people in World vs World gives the player loot which means a player doesn't need to leave World PvP to get better gear."


A od którego levelu są te Twoje oblężenia, co? :lol:

Strona 36 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team