MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 38 z 211

Autor:  Isengrim [ 27 maja 2011, 21:23 ]
Tytuł: 

Tak sobie myślę, że mieszanka themeparku i sandboxa powinna nazywać się playground. I jest to ciekawy kierunek dla rozwoju mmorpg.
Niestety AA robi to źle. Sandboxowa powinna być kreacja postaci - bez leveli,klas,gearu. Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:05 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>

Autor:  Mendol [ 27 maja 2011, 22:11 ]
Tytuł: 

wyobrazni nie masz za grosz, a myslenie w twoim przypadku to kiepski zart.
kiepska reklama huragan

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:12 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
wyobrazni nie masz za grosz, a myslenie w twoim przypadku to kiepski zart.


powiedzial fanboy Rifta :) LOL

Autor:  Mendol [ 27 maja 2011, 22:15 ]
Tytuł: 

zdefiniuj pojecie fanboja w twoim mniemaniu.
potem przytocz odpowiednie przyklady.
opierajac sie o praktyczne przyklady odpowiem.
zadam pytania odnosnie ciebie i aa.
odpowiesz opierajac sie o filmiki i teorie.
mysle, ze bedzie niezly fun :)

Autor:  iniside [ 27 maja 2011, 22:17 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>

Faktycznie.
Leveluj albo zjezdzaj.
To ci dopiero sandbox!

Autor:  Niah [ 27 maja 2011, 22:19 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Natomiast themepark jest dobry na świat gry, bo tam fajnie się idzie po utartych ścieżkach,za to z kolegami. A sandboxowa pańszczyzna nie jest fajna.


Jezeli komus brakuje wyobrazni (czyli jakies 90% spoleczeństwa) to faktycznie takim ludziom trzeba pokazac palcem co maja robic bo sami nic nie wymysla.
Sandboxy sa natomiast dla ludzi myslacych :>

Faktycznie.
Leveluj albo zjezdzaj.
To ci dopiero sandbox!


jedyny taki sandbox, next-gen

Autor:  Isengrim [ 27 maja 2011, 22:24 ]
Tytuł: 

MMO zakłada masowość, więc 10% nie wystarczy. Deal with it,czy jakoś tak.
Inna sprawa,że utarta ścieżka nie oznacza braku wyobraźni. Theme park można zrobić oparty o heal, a nie dps+heal. Przy sandboxowym modelu rozwoju postaci może to dać ciekawe możliwości.
Wracając do rzeczywistości AA - twoje imba liny pozwalające na imba taktyki podczas siege - pamiętasz jeszcze back door z WAR? To nic nowego, tylko ciekawiej wygląda. Levele i poziomy gearu to straszne ograniczenie PvP i właściwie - po co to jest? Komu to jest potrzebne i po co? archetypy? a po co? Dlaczego magowi nie może się odmienić światopogląd i nie może walić z aksa? Archetypy to półśrodek i jak wszystkie półśrodki jest najgorszym rozwiązaniem. Kopanie mobów,rolnictwo, wchodzenie na drzewa,statki... nudne po tygodniu.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:33 ]
Tytuł: 

a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji. Jak cie zlapia po tym straznicy to ladujesz do kicia na kilka godzin game timeu

screenshot: http://i.imgur.com/DlIVs.jpg

Pamietam jak opcja wiezienia miala byc tez w AoCu ale nigdy tego nie zaimplementowali, a tutaj prosze, Archeage ma nawet wiezienia dla graczy :>

@Isengrim
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.

Autor:  iniside [ 27 maja 2011, 22:35 ]
Tytuł: 

Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.

Do tego mozna by dorzucic klasy prestizowe. Ktore wymagaja posiadania konkretnych sciezek, skili i np. featów. A zeby bylo smieszniej kazda klasa prestizowa dawalaby bonusy pozytywne i negatywne dla postaci.

Do całości można wrzucić levele, albo poprostu dać graczom pule punktow i niech sobie robia co chcą.
Za to IMO nie ma sensu dawać rozowju poprzez uzywanie konkretnych czynnosci. Rownie zjebane co levelowanie przez 3 miesiace, z tym, ze tu sie by levelowala dziesiatki pierdol zamiast jednej.

Cytuj:
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.

Eheheheehe. :wtf: :wtf:

Autor:  Isengrim [ 27 maja 2011, 22:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji
O to jest ffa z frakcjami czy friendly fire?

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:37 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.


Opisales wlasnie dokladnie to co jest w Archeage, z tym ze tam masz trzy sciezki primary :)

Cytuj:
Do całości można wrzucić levele,


dokladnie tak jest wlasnie w AA

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:39 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Cytuj:
a propo, w AA jest tez feature wiezienia za zabicie gracza ze swojej frakcji
O to jest ffa z frakcjami czy friendly fire?


Zabic mozesz kazdego w grze, ale jak zabijesz kogos ze swojej frakcji to mozesz trafic do wiezienia.... Nie wiem dokladnie jeszcze jak to rozwiazali, czy np. masz status PK przez jakis czas i wtedy nie mozesz sie pokazywac w glownych miastach swojej frakcji (beda miasta specjalnie dla PKrow) czy jakos inaczej.

Autor:  iniside [ 27 maja 2011, 22:49 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac. Kazda postac moze sobie wybrać x sciezek jako primary (powoedzmy 4) i rozdac pomiedzy nie punkty, ktorych jest XXX.
Do tego dorzucic pasywne skile typu jumping, swiming etc,etc.


Opisales wlasnie dokladnie to co jest w Archeage, z tym ze tam masz trzy sciezki primary :)

Cytuj:
Do całości można wrzucić levele,


dokladnie tak jest wlasnie w AA

Powinien byl jeszcze dopisac ze level capa powinno sie dac zrobic w 6h.

Pozatym, jeszcze przed chwila pisales ze tutaj kazda taka sciezke trzeba levelowac osobno.
Cytuj:
Archetypy bedzie mozna zmieniac w czasie gry, z tym ze laczy sie to z levelowaniem skilli od nowa.


Tak wiec. Troche sie to rozmija z moim konceptem.

Autor:  Huragan [ 27 maja 2011, 22:57 ]
Tytuł: 

@iniside

Tu masz wyjasnione jak sie laczy te archetypy

http://www.archeage.com/en/contents/gameIntros/11

wybierasz 3 z 10, co daje ponad 100 kombinacji klasy

Autor:  Isengrim [ 27 maja 2011, 23:04 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...]

No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego:
Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW)
Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna
Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo.
Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije.

Autor:  candidoser [ 28 maja 2011, 08:44 ]
Tytuł: 

Up: imo to nie jest dobry pomysl, bo jestes strasznie uzalezniony od CD. Skill ma mniejsze znaczenie, liczy sie CD. No bo wyskoczy na siebie dwoch 'doswiadczonych' tyle, ze jeden bedzie mial nuke'a na CD. I co? No pewnie przegra.
Przy tak ograniczoj ilosci skilli (np. 8 ), imo CD nie powinno byc zby duze, bo zaweza ci strasznie mozliwosci.

Autor:  Huragan [ 28 maja 2011, 14:19 ]
Tytuł: 

Nowe filmiki:

Walka dzialami na okrecie
http://www.youtube.com/watch?v=VT_G22wpGcg

PvP (duel)
http://www.youtube.com/watch?v=SRvwOSUjH7E

PvP (Ganking)
http://www.youtube.com/watch?v=QvcMXOn5ww0

Autor:  Kabraxis [ 28 maja 2011, 14:34 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):


buehehehehehe..... tyle jako recenzja tego "nextgena".
Sorry ale to wyglada cos jak RIFT/WoW tylko tak z 5 razy gorzej.

Autor:  Highlander [ 28 maja 2011, 14:37 ]
Tytuł: 

japierdole... zeby nawalic tu 38 stron, nudzicie sie, jak tu ostatnio zagladalem to chyba wymienialiscie sie przepisami na placek lol

Strona 38 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team