MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 39 z 211 |
Autor: | Huragan [ 28 maja 2011, 14:42 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): japierdole... zeby nawalic tu 38 stron,
Spoko, wkrotce to bedzie najbardziej popularny i najwiekszy objetosciowo topic na tym forum ever ![]() |
Autor: | Sou [ 28 maja 2011, 14:45 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): Huragan napisał(a): Nowe filmiki: PvP (duel) http://www.youtube.com/watch?v=SRvwOSUjH7E PvP (Ganking) http://www.youtube.com/watch?v=QvcMXOn5ww0 buehehehehehe..... tyle jako recenzja tego "nextgena". Sorry ale to wyglada cos jak RIFT/WoW tylko tak z 5 razy gorzej. To wyglada jak KOLEJNY azjatycki mmo. |
Autor: | iniside [ 28 maja 2011, 14:47 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): iniside napisał(a): Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...] No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego: Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW) Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo. Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije. Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują. Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac. Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop. Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD". Aha. No i free-target. |
Autor: | Huragan [ 28 maja 2011, 14:48 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): To wyglada jak KOLEJNY azjatycki mmo.
Bo to jest azjatycki mmo, ale z tej nawyzszej pólki :> Godny nastepca Lineage 2, wyznaczajacy nowe standardy i kierunki rozwoju w grach mmo. |
Autor: | Sparth2 [ 28 maja 2011, 15:06 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): wyznaczajacy nowe standardy i kierunki rozwoju w grach mmo.
Zatrudnij sie u nich w marketingu ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 28 maja 2011, 17:56 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): japierdole... zeby nawalic tu 38 stron, nudzicie sie, jak tu ostatnio zagladalem to chyba wymienialiscie sie przepisami na placek lol
Oj tam High nie doczytałeś, na chleb i zakwas to było ![]() |
Autor: | Highlander [ 28 maja 2011, 20:22 ] |
Tytuł: | |
to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;> |
Autor: | Atherius [ 28 maja 2011, 20:34 ] |
Tytuł: | |
Ja właśnie serek wiejski z rzodkiewką sobie zaraz idę zrobić, bo przerwa w meczu jest. ;] |
Autor: | iniside [ 28 maja 2011, 20:36 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Ja właśnie serek wiejski z rzodkiewką sobie zaraz idę zrobić, bo przerwa w meczu jest. ;]
![]() |
Autor: | Atherius [ 28 maja 2011, 20:39 ] |
Tytuł: | |
no ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 28 maja 2011, 20:46 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;>
Jak coś to mogę rzucić przepisem na chałkę bo właśnie dziś robiliśmy i wyszły 2 potwory ![]() |
Autor: | iniside [ 28 maja 2011, 20:51 ] |
Tytuł: | |
Bloodleaf napisał(a): Highlander napisał(a): to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;> Jak coś to mogę rzucić przepisem na chałkę bo właśnie dziś robiliśmy i wyszły 2 potwory ![]() Zarzuć. Mam ochote na coś słodkiego do kawy. |
Autor: | Highlander [ 28 maja 2011, 20:53 ] |
Tytuł: | |
dawaj, iniside teraz kawe jeszcze chlejesz? |
Autor: | iniside [ 28 maja 2011, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): dawaj, iniside teraz kawe jeszcze chlejesz?
Kawa to, to samo co herbata. Mnie to nie rusza ;p. |
Autor: | Atherius [ 28 maja 2011, 21:37 ] |
Tytuł: | |
Chyba kawa inka. ;] Jakbyś wypił taki wywar ze smoły jak robię w ekspresie to od razu ciśnienie 200/200. ;] |
Autor: | iniside [ 28 maja 2011, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Atherius napisał(a): Chyba kawa inka. ;]
Jakbyś wypił taki wywar ze smoły jak robię w ekspresie to od razu ciśnienie 200/200. ;] Jakbyś wypił herbate parzną pare godzin też by cie wykręciło. Ale nie w tym rzecz. Chodzi o to ze kofeina jest zarówno w herbacie jak i kawie. Różni się tylko nazwą. A siła jej działania.. zależy od ilości i czau parzenia, czy to kawy czy herbaty. |
Autor: | Huragan [ 28 maja 2011, 21:53 ] |
Tytuł: | |
Nowe zajebiste features w Archeage: Pioruny na niebie http://www.youtube.com/watch?v=VXfEt-cpdMw Sea battle http://www.youtube.com/watch?v=YSa_vd1tbEo Jack Sparrow http://www.youtube.com/watch?v=Yejx4FwoULs |
Autor: | Highlander [ 28 maja 2011, 21:57 ] |
Tytuł: | |
huragan nie psuj tematu. |
Autor: | Amadeo [ 29 maja 2011, 00:24 ] |
Tytuł: | |
Witam wszystkich W mojej opinii nie interesuje mnie czy to jest sandbox czy inna "dupa maryna" już tyle człowiek się nagrał swego czasu iż podstawową kwestią jest czy gra jest grywalna w end game tak bym ja i grono znajomych dobrze się bawiło przez parę miesięcy a może i dużej. Po testach TERA Online na KR nie ma tam end game sensownego chodź autorzy gry obiecują że na EU będzie już to wszystko grywalne, w ArchAge nie znamy póki co finalnej rozgrywki ( i zaznaczam nie chodzi mi tutaj o wolność wyboru al'a rolnik, domek,pirat), nie wiadomo jakie to będą instancje, bossowie itp, jak i pvp i jego balans oraz bardzo często omijana kwestia zasady co jak i z czym owa rozgrywka funkcjonuje. Grafika owszem ładna nawet bardzo.. ale widziało się lepsze Combat coś mi nadal brakuje, jest fajny nie przeczę lecz w TERA mimo wszystko płynniej to wygląda Sam świat to duży plus za jego otwartość, smaczki jak hausing, wspinanie się, rolnictwo i inne dają nowe formy zabawy jak i liczę że będzie na pvp serwerach full loot. Mimo to wszystko w finałowym stadium gry ludzie a przynajmniej większość będzie oczekiwała albo jakiegoś contentu pve albo sensownych zasad pvp ( wojny gildii, może terytorializm, czy siege itp), mniejszość będzie bawiła się w drobniejsze aspekty gry. Next gen mmo to na bank nie jest, Huraganie wyolbrzymiasz, lub bynajmniej nakręcasz innych do kłótni, wszędzie już gdzieś coś było, i jest to zlepiane do kupy, liczę że w jak najlepszym wydaniu. Bardzo mnie cieszy fakt na wzorowaniu się w kwestiach świata z Ultimy Online, pve na World of Warcraft a sam twórca myślę że nie omieszka skorzystać z zasad pvp L2 i owego UO, to gra ma szansę wyjść naprawdę dobra. Wciąż za dużo nie wiadomych, jak to będzie działało na mass pvp, czy bugi nie odstraszą ludzi lub sam balans gry, a może masochistyczne podejście do gry al'a nolife rulez only zobaczymy w praniu. Wiem jedno czytam każde wasze opinie ( głównie kłótnie ) ale często da się wyciągnąć sensowne wnioski ale ileż to razy było.. ah oh to jest to.. przed startem gry a przynajmniej do czasu poznania ideologi danej gry a później sami już znacie odpowiedz. Pozdrawiam Ama. |
Autor: | Enhu [ 29 maja 2011, 00:50 ] |
Tytuł: | |
te ruski na tych filmikach mogły by zamknąć ryj bo psują klimat |
Strona 39 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |