MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 39 z 211

Autor:  Huragan [ 28 maja 2011, 14:42 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
japierdole... zeby nawalic tu 38 stron,


Spoko, wkrotce to bedzie najbardziej popularny i najwiekszy objetosciowo topic na tym forum ever :) Najlepsze gry juz tak maja, ze przyciagaja zainteresowanie graczy.

Autor:  Sou [ 28 maja 2011, 14:45 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
Huragan napisał(a):


buehehehehehe..... tyle jako recenzja tego "nextgena".
Sorry ale to wyglada cos jak RIFT/WoW tylko tak z 5 razy gorzej.


To wyglada jak KOLEJNY azjatycki mmo.

Autor:  iniside [ 28 maja 2011, 14:47 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...]

No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego:
Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW)
Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna
Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo.
Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije.

Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują.
Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac.

Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop.

Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD".

Aha. No i free-target.

Autor:  Huragan [ 28 maja 2011, 14:48 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
To wyglada jak KOLEJNY azjatycki mmo.


Bo to jest azjatycki mmo, ale z tej nawyzszej pólki :> Godny nastepca Lineage 2, wyznaczajacy nowe standardy i kierunki rozwoju w grach mmo.

Autor:  Sparth2 [ 28 maja 2011, 15:06 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
wyznaczajacy nowe standardy i kierunki rozwoju w grach mmo.


Zatrudnij sie u nich w marketingu :)

Autor:  Bloodleaf [ 28 maja 2011, 17:56 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
japierdole... zeby nawalic tu 38 stron, nudzicie sie, jak tu ostatnio zagladalem to chyba wymienialiscie sie przepisami na placek lol


Oj tam High nie doczytałeś, na chleb i zakwas to było :P

Autor:  Highlander [ 28 maja 2011, 20:22 ]
Tytuł: 

to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;>

Autor:  Atherius [ 28 maja 2011, 20:34 ]
Tytuł: 

Ja właśnie serek wiejski z rzodkiewką sobie zaraz idę zrobić, bo przerwa w meczu jest. ;]

Autor:  iniside [ 28 maja 2011, 20:36 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Ja właśnie serek wiejski z rzodkiewką sobie zaraz idę zrobić, bo przerwa w meczu jest. ;]


Obrazek

Autor:  Atherius [ 28 maja 2011, 20:39 ]
Tytuł: 

no 8)

Autor:  Bloodleaf [ 28 maja 2011, 20:46 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;>


Jak coś to mogę rzucić przepisem na chałkę bo właśnie dziś robiliśmy i wyszły 2 potwory :)

Autor:  iniside [ 28 maja 2011, 20:51 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Highlander napisał(a):
to moze terazjakis placek drozdzowy? skubaniec czy cos ;>


Jak coś to mogę rzucić przepisem na chałkę bo właśnie dziś robiliśmy i wyszły 2 potwory :)

Zarzuć. Mam ochote na coś słodkiego do kawy.

Autor:  Highlander [ 28 maja 2011, 20:53 ]
Tytuł: 

dawaj, iniside teraz kawe jeszcze chlejesz?

Autor:  iniside [ 28 maja 2011, 21:02 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
dawaj, iniside teraz kawe jeszcze chlejesz?

Kawa to, to samo co herbata. Mnie to nie rusza ;p.

Autor:  Atherius [ 28 maja 2011, 21:37 ]
Tytuł: 

Chyba kawa inka. ;]
Jakbyś wypił taki wywar ze smoły jak robię w ekspresie to od razu ciśnienie 200/200. ;]

Autor:  iniside [ 28 maja 2011, 21:39 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Chyba kawa inka. ;]
Jakbyś wypił taki wywar ze smoły jak robię w ekspresie to od razu ciśnienie 200/200. ;]

Jakbyś wypił herbate parzną pare godzin też by cie wykręciło.

Ale nie w tym rzecz. Chodzi o to ze kofeina jest zarówno w herbacie jak i kawie. Różni się tylko nazwą. A siła jej działania.. zależy od ilości i czau parzenia, czy to kawy czy herbaty.

Autor:  Huragan [ 28 maja 2011, 21:53 ]
Tytuł: 

Nowe zajebiste features w Archeage:

Pioruny na niebie
http://www.youtube.com/watch?v=VXfEt-cpdMw

Sea battle
http://www.youtube.com/watch?v=YSa_vd1tbEo

Jack Sparrow
http://www.youtube.com/watch?v=Yejx4FwoULs

Autor:  Highlander [ 28 maja 2011, 21:57 ]
Tytuł: 

huragan nie psuj tematu.

Autor:  Amadeo [ 29 maja 2011, 00:24 ]
Tytuł: 

Witam wszystkich

W mojej opinii nie interesuje mnie czy to jest sandbox czy inna "dupa maryna" już tyle człowiek się nagrał swego czasu iż podstawową kwestią jest czy gra jest grywalna w end game tak bym ja i grono znajomych dobrze się bawiło przez parę miesięcy a może i dużej.

Po testach TERA Online na KR nie ma tam end game sensownego chodź autorzy gry obiecują że na EU będzie już to wszystko grywalne, w ArchAge nie znamy póki co finalnej rozgrywki ( i zaznaczam nie chodzi mi tutaj o wolność wyboru al'a rolnik, domek,pirat), nie wiadomo jakie to będą instancje, bossowie itp, jak i pvp i jego balans oraz bardzo często omijana kwestia zasady co jak i z czym owa rozgrywka funkcjonuje.

Grafika owszem ładna nawet bardzo.. ale widziało się lepsze
Combat coś mi nadal brakuje, jest fajny nie przeczę lecz w TERA mimo wszystko płynniej to wygląda
Sam świat to duży plus za jego otwartość, smaczki jak hausing, wspinanie się, rolnictwo i inne dają nowe formy zabawy jak i liczę że będzie na pvp serwerach full loot.

Mimo to wszystko w finałowym stadium gry ludzie a przynajmniej większość będzie oczekiwała albo jakiegoś contentu pve albo sensownych zasad pvp ( wojny gildii, może terytorializm, czy siege itp), mniejszość będzie bawiła się w drobniejsze aspekty gry.

Next gen mmo to na bank nie jest, Huraganie wyolbrzymiasz, lub bynajmniej nakręcasz innych do kłótni, wszędzie już gdzieś coś było, i jest to zlepiane do kupy, liczę że w jak najlepszym wydaniu.
Bardzo mnie cieszy fakt na wzorowaniu się w kwestiach świata z Ultimy Online, pve na World of Warcraft a sam twórca myślę że nie omieszka skorzystać z zasad pvp L2 i owego UO, to gra ma szansę wyjść naprawdę dobra.

Wciąż za dużo nie wiadomych, jak to będzie działało na mass pvp, czy bugi nie odstraszą ludzi lub sam balans gry, a może masochistyczne podejście do gry al'a nolife rulez only zobaczymy w praniu.

Wiem jedno czytam każde wasze opinie ( głównie kłótnie ) ale często da się wyciągnąć sensowne wnioski ale ileż to razy było.. ah oh to jest to.. przed startem gry a przynajmniej do czasu poznania ideologi danej gry a później sami już znacie odpowiedz.


Pozdrawiam Ama.

Autor:  Enhu [ 29 maja 2011, 00:50 ]
Tytuł: 

te ruski na tych filmikach mogły by zamknąć ryj bo psują klimat

Strona 39 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team