mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 211  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 07:11 
Cytuj  
Amadeo napisał(a):
zaznaczam nie chodzi mi tutaj o wolność wyboru al'a rolnik, domek,pirat), nie wiadomo jakie to będą instancje, bossowie itp, jak i pvp i jego balans


I tyle nt. sandboxa :lol:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 08:00 
Cytuj  
Niektore inne srodki transportu
http://www.youtube.com/watch?v=r7wa_rdUgME

Mount Yata moze plywac a nawet nurkowac
http://www.youtube.com/watch?v=55f2do3_QqU

Sadzenie lasu (tworzenie swiata gry)
http://www.youtube.com/watch?v=j7WUuzsEqaM
http://www.youtube.com/watch?v=Klk-aJI4too


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 08:45 
Cytuj  
Endgame - ludziom calkiem wypralo mozg tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 08:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Endgame - ludziom calkiem wypralo mozg tbh.


gry theme-parkowe wypraly ludziom mozgi...... wez np. takiego Mendola, Bloodleafa czy embe...w tydzien by chcieli nabic max level, polatac pogankowac i quituja bo skonczyli gre mmorpg :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 08:57 
Cytuj  
Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 09:06 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc.


to graj w multiplayery bo widac nie masz pojecia czym jest prawdziwa gra mmorpg :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 09:34 
Cytuj  
No wlasnie, prawdziwa gra mmorpg.
To ma byc gra, czyli rozrywka. A ty najwyrazniej szukasz w mmo drugiej (a moze pierwszej?) pracy i zycia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 09:51 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
No wlasnie, prawdziwa gra mmorpg.
To ma byc gra, czyli rozrywka. A ty najwyrazniej szukasz w mmo drugiej (a moze pierwszej?) pracy i zycia.


Ty lubisz szybkie i krotkie rozrywki (gry multiplayer), a ja wole dlugie i caly czas sie rozwijajace (gry mmorpg).


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 10:32 
Cytuj  
Rozgrywka nie ma byc dluga, czy krotka. Ma byc ciekawa i wciagajaca.
Ty chyba zapominasz o dwoch rzeczach:
1. Czasochlonne niekoniecznie znaczy wymagajace.
2. Niski exp rate to wiecej czasu w grze = wiecej kasy wydanej na abo = wiekszy przychod dla tworcow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 10:35 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Rozgrywka nie ma byc dluga, czy krotka.


Mylisz sie, gry mmorpg to nie sa gry FPS, by sobie wejsc, popykac pol godzinki i zapomniec :) To sa gry, ktore tworza wirtualne swiata bez konca , bez end contentu, czym dluzej taka gra daje ci zajecie, tym lepiej dla tej gry.


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 10:39 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
candidoser napisał(a):
Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc.


to graj w multiplayery bo widac nie masz pojecia czym jest prawdziwa gra mmorpg :)


Lol, Huragan. To jebnij sobie w UO na jakims priv serwie, tam do 100% bedziesz wbijal ze 2 lata ;f

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 10:44 
Cytuj  
Trzeba przyznać że ilość contentu w tej grze jest gigantyczna.
Jak ktoś nędze miał siłę w to grać to może mieć świetną zabawę.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 7
Dołączył(a): 19.06.2008
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 11:19 
Cytuj  
Tak ! Archeage to next gen MMORPG. Pozwoli na to co każdy prawdziwy mężczyzna powinien zrobić w życiu: zbudować dom, posadzić drzewo i spło... aha no tak, spłodzić syna się nie da. Po to trzeba wyjść z domu a nie siedzieć przy MMORPG

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 11:21 
Cytuj  
slr napisał(a):
Tak ! Archeage to next gen MMORPG. Pozwoli na to co każdy prawdziwy mężczyzna powinien zrobić w życiu: zbudować dom, posadzić drzewo i spło... aha no tak, spłodzić syna się nie da. Po to trzeba wyjść z domu a nie siedzieć przy MMORPG


W grze splodzic syna tez sie da :lol:

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 11:23 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...]

No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego:
Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW)
Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna
Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo.
Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije.

Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują.
Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac.

Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop.

Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD".

Aha. No i free-target.

No tak, ale to cały czas jakaś forma systemu klas i nie wybierając jakiejś ścieżki blokujesz sobie dostęp do jej niepowtarzalnych skili. Dla mnie jest to ograniczenie, którego szczerze nie znoszę.
Wzrost powera skili w zależności od ilości punktów w daną szkołę jest fajny, chyba tylko WAR i Rift mają coś takiego, ale też nie na wszystkie skile.

Dla mnie walka powinna być taktyczna, bo taka jest emocjonująca.Model "papier,nożyce,shotgun" jest - przynajmniej dla mnie- nudny, bo wynik takiej walki jest znany przed jej rozpoczęciem.
Free target - pewnie, fajna sprawa. Jedyne ograniczenie to lag, ale może sobie z tym poradzą wreszcie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 11:34 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...]

No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego:
Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW)
Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna
Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo.
Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije.

Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują.
Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac.

Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop.

Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD".

Aha. No i free-target.

No tak, ale to cały czas jakaś forma systemu klas i nie wybierając jakiejś ścieżki blokujesz sobie dostęp do jej niepowtarzalnych skili. Dla mnie jest to ograniczenie, którego szczerze nie znoszę.
Wzrost powera skili w zależności od ilości punktów w daną szkołę jest fajny, chyba tylko WAR i Rift mają coś takiego, ale też nie na wszystkie skile.

Dla mnie walka powinna być taktyczna, bo taka jest emocjonująca.Model "papier,nożyce,shotgun" jest - przynajmniej dla mnie- nudny, bo wynik takiej walki jest znany przed jej rozpoczęciem.
Free target - pewnie, fajna sprawa. Jedyne ograniczenie to lag, ale może sobie z tym poradzą wreszcie.

To tak jakbys zrobil skillcapa na skile.
Ograniczenie musi byc, chociazby dlatego ze wynikato z logiki. Nie wazne jak dlugo bedziesz zyc i tak sie wszystkiego nienauczysz ;p.
Calosc rozchodzi sie o to zeby podjac jakies decyzje. Bo np. wybierajaca 4 takie hm miniclasy dostajesz z automaty dostep do wszystkich umiejetnosci jakie w nich sa. Ale musiz podjac decyzje, jak silne te umiejetnosci bedą i jakie wyciągniesz na pasek.

A zeby zlagodzic, takie ograniczenia to darmowe respece w dowolnym momencie.

w TERA sobie poradzili. Czyli jak sie chce to mozna ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 11:47 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Mylisz sie, gry mmorpg to nie sa gry FPS, by sobie wejsc, popykac pol godzinki i zapomniec :) To sa gry, ktore tworza wirtualne swiata bez konca , bez end contentu, czym dluzej taka gra daje ci zajecie, tym lepiej dla tej gry.


Aha, czyli niewazne, ze nudno i powtarzalnie. Wazne, ze dlugo. Spox.

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 29 maja 2011, 12:07 
Cytuj  
Iniside nie wyprało, dla mnie mmo, dzieli się na trzy fazy początek gry ( najczęściej piękny, dużo questów ogółem zadbany ), mid game okres dalszy levelowania najczęściej widzimy czy poziom utrzymany czy nie,porównując z początkiem gry czy nadal to wciąga, ewentualnie nowe smaczki, i owy end game co nie oznacza końca gry, tylko zazwyczaj powtarzalność jedni lubią pvp pełną gebą ( siegie, bg,olimpiady, wojny gildii), inni formę pk, inni kochają pve, a inni będą czerpać przyjemność z budowania sadzenia i innych pierdół i dalej już nic nie ma, jest tylko powielanie tego aż do następnego patcha/ dodatku.

Pozdrawiam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2011, 07:15 
Cytuj  
PvP (battleground)
http://www.youtube.com/watch?v=ZwWyMItKVX8

Sea battles w nocy (statki swietnie sie niszcza)
http://www.youtube.com/watch?v=1bYw8x14JP4

Konik (mount) ma dwie predkosci
http://www.youtube.com/watch?v=jjIY5Yi4A8c

Podroz steampunkowym statkiem powietrznym
http://www.youtube.com/watch?v=YQS7XmDKQRQ


_________________



*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 31 maja 2011, 08:41 
Cytuj  
nie do końca szybkie osiągnięcia max lvl jest w grze dobre
niby jest wtedy tak , że mozna korzystać z wszystkiego co daje gra , ale z drugiej strony w kółko robi się te same instancji itp- zrobienie 50x tej samej instancji zeby wyleciały określone super butki staje się szybko nudne, nie mówiąc o tym , że często nic się nie da zrobić bez party- czasami zebrałoby się ze 2-3 party w samej gildii a tu akurat brak np tanków i dupa zbita, podobnie szukania w grze- często jakiegoś rodzaju gracza brakuje a to tank a to healer i też czeka sie kupe czasu- mozna coś tam pocrafcić , pozbierać - ale nie zawsze ma się na to ochote- wchodzisz do gry pogadasz na TS ale nic nie możesz zrobić

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 211  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.