MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[Archeage] https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815 |
Strona 40 z 211 |
Autor: | Bloodleaf [ 29 maja 2011, 07:11 ] |
Tytuł: | |
Amadeo napisał(a): zaznaczam nie chodzi mi tutaj o wolność wyboru al'a rolnik, domek,pirat), nie wiadomo jakie to będą instancje, bossowie itp, jak i pvp i jego balans
I tyle nt. sandboxa |
Autor: | Huragan [ 29 maja 2011, 08:00 ] |
Tytuł: | |
Niektore inne srodki transportu http://www.youtube.com/watch?v=r7wa_rdUgME Mount Yata moze plywac a nawet nurkowac http://www.youtube.com/watch?v=55f2do3_QqU Sadzenie lasu (tworzenie swiata gry) http://www.youtube.com/watch?v=j7WUuzsEqaM http://www.youtube.com/watch?v=Klk-aJI4too |
Autor: | iniside [ 29 maja 2011, 08:45 ] |
Tytuł: | |
Endgame - ludziom calkiem wypralo mozg tbh. |
Autor: | Huragan [ 29 maja 2011, 08:48 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Endgame - ludziom calkiem wypralo mozg tbh.
gry theme-parkowe wypraly ludziom mozgi...... wez np. takiego Mendola, Bloodleafa czy embe...w tydzien by chcieli nabic max level, polatac pogankowac i quituja bo skonczyli gre mmorpg |
Autor: | candidoser [ 29 maja 2011, 08:57 ] |
Tytuł: | |
Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc. |
Autor: | Huragan [ 29 maja 2011, 09:06 ] |
Tytuł: | |
candidoser napisał(a): Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc.
to graj w multiplayery bo widac nie masz pojecia czym jest prawdziwa gra mmorpg |
Autor: | candidoser [ 29 maja 2011, 09:34 ] |
Tytuł: | |
No wlasnie, prawdziwa gra mmorpg. To ma byc gra, czyli rozrywka. A ty najwyrazniej szukasz w mmo drugiej (a moze pierwszej?) pracy i zycia. |
Autor: | Huragan [ 29 maja 2011, 09:51 ] |
Tytuł: | |
candidoser napisał(a): No wlasnie, prawdziwa gra mmorpg.
To ma byc gra, czyli rozrywka. A ty najwyrazniej szukasz w mmo drugiej (a moze pierwszej?) pracy i zycia. Ty lubisz szybkie i krotkie rozrywki (gry multiplayer), a ja wole dlugie i caly czas sie rozwijajace (gry mmorpg). |
Autor: | candidoser [ 29 maja 2011, 10:32 ] |
Tytuł: | |
Rozgrywka nie ma byc dluga, czy krotka. Ma byc ciekawa i wciagajaca. Ty chyba zapominasz o dwoch rzeczach: 1. Czasochlonne niekoniecznie znaczy wymagajace. 2. Niski exp rate to wiecej czasu w grze = wiecej kasy wydanej na abo = wiekszy przychod dla tworcow. |
Autor: | Huragan [ 29 maja 2011, 10:35 ] |
Tytuł: | |
candidoser napisał(a): Rozgrywka nie ma byc dluga, czy krotka.
Mylisz sie, gry mmorpg to nie sa gry FPS, by sobie wejsc, popykac pol godzinki i zapomniec To sa gry, ktore tworza wirtualne swiata bez konca , bez end contentu, czym dluzej taka gra daje ci zajecie, tym lepiej dla tej gry. |
Autor: | tiomor [ 29 maja 2011, 10:39 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): candidoser napisał(a): Bo nikogo normalnego nie interesuje levelowanie przez rok, zeby w koncu sobie normalnie pograc. to graj w multiplayery bo widac nie masz pojecia czym jest prawdziwa gra mmorpg Lol, Huragan. To jebnij sobie w UO na jakims priv serwie, tam do 100% bedziesz wbijal ze 2 lata ;f |
Autor: | Teo [ 29 maja 2011, 10:44 ] |
Tytuł: | |
Trzeba przyznać że ilość contentu w tej grze jest gigantyczna. Jak ktoś nędze miał siłę w to grać to może mieć świetną zabawę. |
Autor: | slr [ 29 maja 2011, 11:19 ] |
Tytuł: | |
Tak ! Archeage to next gen MMORPG. Pozwoli na to co każdy prawdziwy mężczyzna powinien zrobić w życiu: zbudować dom, posadzić drzewo i spło... aha no tak, spłodzić syna się nie da. Po to trzeba wyjść z domu a nie siedzieć przy MMORPG |
Autor: | Gokulo [ 29 maja 2011, 11:21 ] |
Tytuł: | |
slr napisał(a): Tak ! Archeage to next gen MMORPG. Pozwoli na to co każdy prawdziwy mężczyzna powinien zrobić w życiu: zbudować dom, posadzić drzewo i spło... aha no tak, spłodzić syna się nie da. Po to trzeba wyjść z domu a nie siedzieć przy MMORPG
W grze splodzic syna tez sie da :lol: |
Autor: | Isengrim [ 29 maja 2011, 11:23 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Isengrim napisał(a): iniside napisał(a): Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...] No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego: Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW) Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo. Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije. Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują. Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac. Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop. Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD". Aha. No i free-target. No tak, ale to cały czas jakaś forma systemu klas i nie wybierając jakiejś ścieżki blokujesz sobie dostęp do jej niepowtarzalnych skili. Dla mnie jest to ograniczenie, którego szczerze nie znoszę. Wzrost powera skili w zależności od ilości punktów w daną szkołę jest fajny, chyba tylko WAR i Rift mają coś takiego, ale też nie na wszystkie skile. Dla mnie walka powinna być taktyczna, bo taka jest emocjonująca.Model "papier,nożyce,shotgun" jest - przynajmniej dla mnie- nudny, bo wynik takiej walki jest znany przed jej rozpoczęciem. Free target - pewnie, fajna sprawa. Jedyne ograniczenie to lag, ale może sobie z tym poradzą wreszcie. |
Autor: | iniside [ 29 maja 2011, 11:34 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): iniside napisał(a): Isengrim napisał(a): iniside napisał(a): Z rozwojem postaci to mozna by zrobić tak. Dać xxx ścieżek rozowju. Każda taka scieżka pokrywa jakieś skile w ktore mozna klikac.[...] No mi nie podoba się sam pomysł ścieżek. Ja bym wolał coś takiego: Skillbar jest oganiczony do powiedzmy, 8 slotów (jak w GW) Skile mają swoje poziomy - powiedzmy fajerbol>wulkan>taktyczna bomba nuklearna Skile maja sensowny cooldown, więc nie da się sypać nukami na prawo i lewo. Dzięki temu postać nowa z fajerbolami tylko dostępnymi jest prawie rowna doświadczonej. Tyle że doświadczona może ją spopielić (jej prawo - w końcu jest doświadczona) ,ale następny noob już ma równe szanse,bo nuke na cd. A jak się znudzi nukowanie, to można zacząć inwestować w inne typy skili. Powiedzmy machnięcie mieczem>cios w czerep>wiedźmin. I może używać nuka i wiedźmina, ale ogranicza go cd i ilość skili na pasku. Z jednej strony widać potęgę doświadczenia, ale kupa noobków go ubije. Ogranicza mozliwosci. Moj pomysl jest lepszy. Bo sciezki pokrywaja duzo roznych umiejetnosci, a kiedy ja wybierzesz automatycznie dostajesz dostep do wszystkich. To jak duzo punktow przeznaczych na dana sciezke, zwiekszy sile umiejetnosci ktore sie w niej znajdują. Tak jak bylo wlasnie w GW tylko pomysl rozbudowac. Do tego ogranizyc ilosci skili do 12, zlikwidowac gcd, i kazdy skil na osobnym cd. Ale nie duzych. Do tego sporoumiejetnosci bez cd, instant, ktoryi mozna walic non-stop. Walka ma byc dynamiczna i ciekawa, a nie zamieniac sie w szachy "kto pierwszy jebnie CD". Aha. No i free-target. No tak, ale to cały czas jakaś forma systemu klas i nie wybierając jakiejś ścieżki blokujesz sobie dostęp do jej niepowtarzalnych skili. Dla mnie jest to ograniczenie, którego szczerze nie znoszę. Wzrost powera skili w zależności od ilości punktów w daną szkołę jest fajny, chyba tylko WAR i Rift mają coś takiego, ale też nie na wszystkie skile. Dla mnie walka powinna być taktyczna, bo taka jest emocjonująca.Model "papier,nożyce,shotgun" jest - przynajmniej dla mnie- nudny, bo wynik takiej walki jest znany przed jej rozpoczęciem. Free target - pewnie, fajna sprawa. Jedyne ograniczenie to lag, ale może sobie z tym poradzą wreszcie. To tak jakbys zrobil skillcapa na skile. Ograniczenie musi byc, chociazby dlatego ze wynikato z logiki. Nie wazne jak dlugo bedziesz zyc i tak sie wszystkiego nienauczysz ;p. Calosc rozchodzi sie o to zeby podjac jakies decyzje. Bo np. wybierajaca 4 takie hm miniclasy dostajesz z automaty dostep do wszystkich umiejetnosci jakie w nich sa. Ale musiz podjac decyzje, jak silne te umiejetnosci bedą i jakie wyciągniesz na pasek. A zeby zlagodzic, takie ograniczenia to darmowe respece w dowolnym momencie. w TERA sobie poradzili. Czyli jak sie chce to mozna ;p. |
Autor: | candidoser [ 29 maja 2011, 11:47 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): Mylisz sie, gry mmorpg to nie sa gry FPS, by sobie wejsc, popykac pol godzinki i zapomniec To sa gry, ktore tworza wirtualne swiata bez konca , bez end contentu, czym dluzej taka gra daje ci zajecie, tym lepiej dla tej gry.
Aha, czyli niewazne, ze nudno i powtarzalnie. Wazne, ze dlugo. Spox. |
Autor: | Amadeo [ 29 maja 2011, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Iniside nie wyprało, dla mnie mmo, dzieli się na trzy fazy początek gry ( najczęściej piękny, dużo questów ogółem zadbany ), mid game okres dalszy levelowania najczęściej widzimy czy poziom utrzymany czy nie,porównując z początkiem gry czy nadal to wciąga, ewentualnie nowe smaczki, i owy end game co nie oznacza końca gry, tylko zazwyczaj powtarzalność jedni lubią pvp pełną gebą ( siegie, bg,olimpiady, wojny gildii), inni formę pk, inni kochają pve, a inni będą czerpać przyjemność z budowania sadzenia i innych pierdół i dalej już nic nie ma, jest tylko powielanie tego aż do następnego patcha/ dodatku. Pozdrawiam. |
Autor: | Huragan [ 30 maja 2011, 07:15 ] |
Tytuł: | |
PvP (battleground) http://www.youtube.com/watch?v=ZwWyMItKVX8 Sea battles w nocy (statki swietnie sie niszcza) http://www.youtube.com/watch?v=1bYw8x14JP4 Konik (mount) ma dwie predkosci http://www.youtube.com/watch?v=jjIY5Yi4A8c Podroz steampunkowym statkiem powietrznym http://www.youtube.com/watch?v=YQS7XmDKQRQ |
Autor: | lordyp [ 31 maja 2011, 08:41 ] |
Tytuł: | |
nie do końca szybkie osiągnięcia max lvl jest w grze dobre niby jest wtedy tak , że mozna korzystać z wszystkiego co daje gra , ale z drugiej strony w kółko robi się te same instancji itp- zrobienie 50x tej samej instancji zeby wyleciały określone super butki staje się szybko nudne, nie mówiąc o tym , że często nic się nie da zrobić bez party- czasami zebrałoby się ze 2-3 party w samej gildii a tu akurat brak np tanków i dupa zbita, podobnie szukania w grze- często jakiegoś rodzaju gracza brakuje a to tank a to healer i też czeka sie kupe czasu- mozna coś tam pocrafcić , pozbierać - ale nie zawsze ma się na to ochote- wchodzisz do gry pogadasz na TS ale nic nie możesz zrobić |
Strona 40 z 211 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |