MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[Archeage]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=99&t=37815
Strona 45 z 211

Autor:  Teo [ 2 cze 2011, 23:30 ]
Tytuł: 

zakwas bedziesz miał w dłoniach po premierze tej gry od klikania mobków lub jak Huragan od fapowania :lol:

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 00:27 ]
Tytuł: 

Amadeo napisał(a):
Z wowa szczerze to jest mało, za to z Ultimy pełną gebą :p


Moze mi ktos powiedziec co tutaj jest z Ultimy (bez zgryzliwosci). Nie chce mi sie przeszukiwać całego tematu i czytać.
Moze byc punktach, dla starego ultimowca tak jak ja.

Z tego co wymienil huragan w podsumowaniu to w ogole mi ultima nie smierdzi. Ale w sumie gralem w nia tylko jakies 7 lat wiec moge sie mylic.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 05:21 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Moze mi ktos powiedziec co tutaj jest z Ultimy (bez zgryzliwosci).


- housing
- brak klas
- open pvp
- rozwijanie skilli
- crafting i ekonomia tworzona przez graczy

W jednej z recenzji przeczytalem takie fajne podsumowanie, ze Archeage bierze caly social z Ultimy Online, PvE z WoWa, a PvP z Lineage II

Autor:  Highlander [ 3 cze 2011, 05:53 ]
Tytuł: 

ale to tak serio i nie w jakims okrojonym wymiarze?

i najlepiej jakby odpowiedzial ktos inny niz Huragan ;p

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 06:25 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
i najlepiej jakby odpowiedzial ktos inny niz Huragan ;p


z reszta tutaj to mozesz pogadac co najwyzej o wyrabianiu ciasta a nie o grach mmorpg, no ale probuj :)

Autor:  Bloodleaf [ 3 cze 2011, 07:24 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
ale to tak serio i nie w jakims okrojonym wymiarze?


Zupełnie nie okrojone poza np. tym że sieges będziesz miał instancjowane, bitwy morskie też itd. open world ftw.

Autor:  raas [ 3 cze 2011, 07:55 ]
Tytuł: 

Bloofleaf gdzie niby jest info o tym że bitwy morskie i sieges będą instancjonowane ?

Autor:  Bloodleaf [ 3 cze 2011, 08:45 ]
Tytuł: 

Bloodleaf !

Nasz "guru" od AA podawał, nie będę się przebijać o tyle stron wstecz żeby szukać.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 08:55 ]
Tytuł: 

Podawalem, ze beda i takie i takie... co innego battlegroundy typu Deathmatch a co innego open pvp :)

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 09:28 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
- housing
- brak klas
- open pvp
- rozwijanie skilli
- crafting i ekonomia tworzona przez graczy


-Housing ok.
-Brak klas? Ale niestety dalej bicie lvlkow na mobach - inaczej wybierasz sciezki kariery, ale to dalej mozolne levelowanie.
-Open pvp. Ok, jako samo open pvp. W zalozeniach dalej item based walka.
-Rozwijanie skilli. To juz WoW to mial. Dalej levelowanie a skille jako marny dodatek.
-Crafting i ekonomia tworzona przez graczy? Bossy rzucaja materialy do craftu. Itemy to 90% sukcesu. To samo co w WoWie, tylko do skonczenia itemku potrzeba osoby z craftingiem. W UO polegalo na czyms zupelnie innym
-PvE PvE PvE!!! W UO moglem byc najlepszym pvperem na serwerze nie dotykajac ani jednego mobka, bo nie bylo to do niczego potrzebne. A tu zeby cokolwiek zrobic musze zajebac 20000 potworkow.


Sorry ale z UO to ja tu widze housing i open pvp. Albo inaczej, rzeczywiscie jak UO, ale po AoSie ktory dla wszystkich byl gwozdziem do trumny Ultimy. Lepsze to niz nic, ale z prawdziwym UO ta gra ma tyle wspolnego co Profeta z heteroseksualnym zwiazkiem.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 13:24 ]
Tytuł: 

Widze Asmax, ze malo kumaty jestes. Archeage to nie jest Ultima Online 2, tylko po prostu bierze z UO kilka dobrych rozwiazan. I tylko tyle.

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 15:57 ]
Tytuł: 

Jeden pisze, ze gra czerpie malo z WoW a z ultimy, cytuje "pelna geba" a Ty to potwierdzasz.

To sie pytam jako stary gracz ultimy, nie interesujacy sie tematem ArchAge co jest zaczerpniete pelna geba z UO... Wychodzi na to, ze prawie nic.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 16:40 ]
Tytuł: 

Wymienilem ci kilka przykladow co jest zaczerpniete z UO i w kazdym z tych przykladow zgodziles sie..... cos jeszcze ? :)
Sprzet do PvP mozesz kupowac u crafterow, nikt cie nie zmusza do bicia mobkow :>

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 16:54 ]
Tytuł: 

Tylko bez full lootu nie da sie na ten sprzet zarobic inaczej niz bijac mobki. Nie da sie tez lvlowac inaczej niz bijac mobki - wiec tak, zmuszaja mnie...

Nie mowie, ze to bedzie zla gra. Tylko z UO to ma malo co wspolnego.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 16:57 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Tylko bez full lootu nie da sie na ten sprzet zarobic inaczej niz bijac mobki.


Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :>

Co do full lootu to maja byc servery z full lootem dla hardcorowych graczy, i bez full lootu dla carebearkow.

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 17:58 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :>


No wlasnie tam nic nie musiales a tu musisz. Zeby levelowac i zeby zarobic, nie ma alternatywnych form zarobku/expa.

Autor:  Huragan [ 3 cze 2011, 18:00 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Huragan napisał(a):
Czyli tak samo jak w UO... tez by zarobic musiales bic mobki :>


No wlasnie tam nic nie musiales a tu musisz. Zeby levelowac i zeby zarobic, nie ma alternatywnych form zarobku/expa.


alez sa, Labor pointsy, questy, crafting, uprawianie roli, PvP..... wszedzie zdobywasz expa.

Powiedz mi jak w UO zarabiales kaske ?

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 18:05 ]
Tytuł: 

Mozna bic moby - wiadomo.

Ale rownie dobrze, jak tego nie chciales mogles spokojnie zarobic NA WSZYSTKO bijac tych ktorzy wlasnie farmuja. Bo postac byla tania, dexera robiles praktycznie za darmo, u maga wydawales na reagenty. Grosze.

Mogles zrobic postac craftera i zarabiac sobie craftingiem.

W dawnych czasach mogles okradac niezabezpieczone domki.

Mogles zrobic zlodzieja i sobie ladnie krasc.

Mogles sobie zrobic treasure-huntera i kopac mapki - ale fakt, trzeba bylo wtedy bic moby.

A wiesz dlaczego? Bo itemy nie graly zadnej roli, zbroje kupowalo sie za 2 minuty farmienia mobow. Byly magiczne itemki, ale nie dawaly one takiej przewagi i raczej ludzie masowo z tym nie biegali bo dopiero Power i Vanquishing dawaly jakas realna przewage - ale sama bron nic za Ciebie nie zrobila. I lekko doswiadczony gracz zabilby Cie w ulamek sekundy.

Wiec mozna bylo grac najbiedniejszym, a jednoczesnie najlepszym na serwerze PvPerem. Bo kasa i itemy nie odgrywaly zadnej znaczacej roli.

EDIT: I mowie o dobrych czasach UO. Potem wszystko szlo w innym kierunku i jak mowilem, pewnie smialo mozna porownac ArchAge do UO:AoS - ale to z ultima ma niewiele wspolnego.

Autor:  Arturnik [ 3 cze 2011, 18:11 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
alez sa, Labor pointsy, questy, crafting, uprawianie roli, PvP..... wszedzie zdobywasz expa.


Cytuj:
Harvesting is quite enjoyable in its own right, and as it currently rewards a small amount of XP, it's fair to say that non-combat character advancement is a real (albeit slow) possibility.

source
Pewnie albo bawisz sie w pve i masz jako taki progress, albo grindujesz zbierajac krzaczki.

Btw.
Cytuj:
As I mentioned earlier, the act of harvesting itself is quite immersive due to falling trees, dwindling mining nodes, and sheared sheep, though I was interested to note that not all trees can be chopped nor all rocks plundered.

Troche mi to smierdzi, jakby ta cala "interakcja" z otoczeniem byla na pokaz dla trailerow i reklam, ale to tak btw.

Autor:  Asmax [ 3 cze 2011, 18:12 ]
Tytuł: 

No i jeszcze dodam, ze gra w ktorej

Umiejetnosci < Itemy < Lvl nie ma zadnych zalozen UO. :)

Strona 45 z 211 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team