mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 310
Dołączył(a): 27.06.2003
Offline
PostNapisane: 4 lis 2003, 15:56 
Cytuj  
piątek wieczór: włączam kompa, klick na neostrade - dead... :sad: co jest ?
sprawdzam... okazuje się, że telefon i modem głuche, kompletnie głuche - czyli awaria
ale spoko - w domu mam 3 komórki to zaraz załatwię zeby naprawili...

dzwonię do tepsy - jedyny numer jaki jest to 9393 - OGÓLNOPOLSKI!!! wow.. rewelka
szkoda tylko, że z komórki NIE DA SIĘ ZGŁOSIĆ AWARII GDY NIE DZIAŁA TELEFON :lol:

no nic, trzeba sobie radzić, dzwonię po rodzinie żeby dzwonili w mojej sprawie zgłosić mój numer
dzwoni teściowa a tam tak: "bip bip - twój numer działa poprawnie" (LOL! dobrze że tu nie rozłączyło) "jeżeli chcesz zgłosić awarie innego numeru, to czekaj" i za chwilę "jeżeli nie masz telefonu z wybieraniem tonowym powiedz 'tak' jeżeli masz to nic nie mów" :lol: (cytat autentyczny) - potem 25-30 minut oczekiwania, muzyczka przeplatana tekstem JEŻELI DZWONISZ TU Z TELEFONU TPSA TO NIC NIE PŁACISZ
w końcu ktoś odbiera, teściowa zgłosiła - mają naprawić na nestępny dzień czyli we Wszystkich Świętych (akurat!!! LOL)

...
...
...
(upływ czasu)
...
...
...

poniedziałek, godz. 12:00
żona poszła na pocztę specjalnie żeby zadzwonić na DARMOWY 9393 co się dzieje (a raczej co się NIE dzieje)
wkłada kartę magnetyczną (ok.17 jednostek na karcie), znów to samo, oczekiwanie oczekiwanie - w końcu CLICK, rozłączyło :sad: i wyrzuciło kartę, BO SIĘ IMPULSY ZUŻYŁY !!!!

:grin:
koniec historii.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Brutallus dnia 2003-11-04 15:58 ]</font>

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 lis 2003, 17:17 
Cytuj  
LOL, przy okazji polecam przeczytac takie o to texty.

1
2
3

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2003, 01:29 
Cytuj  
Czytalem caly trzeci artykul. Ale sie nasmialem :smile:


_________________
Give a man a fish and you will feed him for a day,
Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 5 lis 2003, 05:12 
Cytuj  
3ci jest slaby 1ka wymiata ;]

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 lis 2003, 09:05 
Cytuj  
Załóż DSL-a na firmę.
Tam mają trochę inną obsługę klienta :smile:

W firmie wygląda to tak (dzwoniłem 3 razy w ciągu roku).
1. Dodzwaniam się w ciągu 1min - praktycznie od razu.
2. Zgłaszam usterkę
3. 1-2h (2h max) pani oddzwania, pyta czy wszystko działa, mówię że tak już jest ok. Ona pyta czy może zamknąć zgłoszenie. Ja oczywiście.
4. Rachunek za miesiąc w którym zdarzyła się usterka to 50% normalnej ceny.

Heh... w sumie sam się dziwię!

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 lis 2003, 20:35 
Cytuj  
mozna by rzec niezwykle :]


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.