Na chuj mi hit-reg? Zeby bylo 20 fps i 5 crashy na 2h jak w PS2? Pomine juz fakt ze PS2 to gra w ktorej nie ma contentu, nie ma mobow, nie ma nic... tylko teren wygenerowany jakims makerem i wsio.. REWOLUCJA. Chodzi jak marzenie ta zajebista technologia.
Srly.. zastanowcie sie czasem zanim cos napiszecie. Zwlaszcza iniside, ktory w swoim jaraniu sie jakimis technicznymi kruczkami dawno przestalbyc smieszny a jest zalosny. "per pixel hitdetection' no wiadomo.. bez tego nie ma MMO... w GW2 dzieki takim trikom sa takie ciekawe walki....
To ze nie bedzie Dodge to tez bardzo dobrze.. po GW2 i TERA nie chce miec tego gowna z zadnej grze. Splyca combat niesamowicie i zmienia playstyle kazdego builda i klasy w turlu, turlu, kite, kite... KAZDEGO. Kolejna rewolucyjna technologia dla debili. Nie wiem pozatym na uj mi dodge w TESie jesli go niebylo w zadnej czesci i zyje i gralo sie super. Wole zamiast tego skradanie sie i aktywny blok.
Srsly...
Nie bronie TESO bo nie gralem ale pierdolicie takie idiotyzmy ze zal czytac. Ot nie ma do czego to napisze cokolwiek zeby sie dojebac.
Dla mnie im dalej combat system bedzie stal od plyciutkiego systemu z GW2 tym lepiej. Moze byc nawet zwykly tab-targeting. Do tego im mniej technicznym pierdow, ktore wlasciwie nic nie robia a zabieraja 50% fpsow i zmuszaja do zakupu nowego spzretu tym rowniez lepiej.