To jest nerf w chuj. Takim Ek bedziesz musial walic w meele range zeby chain czy fork dziala jako tako bo overall ta zmiana zadziala tak ze obojetnie ile razy chain/fork zadziala spell/pocisk nie przedluzy swojego initial range (czyli niski w przypadku EK) bo bedzie caly czas liczony jako 'stary projectile' a nie 'nowy'. Efekty beda dwa na pewno:
1. Nerf w chuj do uzytecznosci takiego chain-Ek i fork-Ek (brak przedluzenia range)
2. koniecznosc calkowiteg oprzebudowania passive i gearu i nastawienie sie na stackowania Faster Projectiles (bo FP przedluza initial zasieg pociskow).
Tak wiec robienie teraz EK buildu mija sie z celem imho. No i przypuszczam ze pojawi sie bardzo popularna wariacja buildu EK z lukiem Quill Rain (ktory sam daje +50% Faster Projectiles) z tym ze trzeba bedzieposwiecic Spell Dmg z wandow... w sumie ciekawe jak to wyjdzie w praniu... czy przedluzenia range spella tak zeby fork/chain dzialal mniej/wiecej tak jak teraz bedzie na tyle dobre zeby zrezygnowac ze spell dmg.
tak czy siak nerf w uj mimo ze na pierwszy rzut oka moze to tak nie wygladac.
Nie przecze ze jest to logiczne i w sumie tez uwqazam ze zmiana jest ok i potzrebna niemniej jednak w porownaniu do tego co jest atm - nerf w uj.
A fork i chain i tak beda OP. Te gemy beda OP zawsze ze wzgledu na to co robia poprostu.