warhameron napisał(a):
Jak dla mnie CoH II jest słabiutki. Jeśli wyjdą ciekawe mody/dlc to może się zainteresuje. Sry ale zrobili po prostu z tego głupie rts dla hamburgerów (balans,zasięgi, skuteczność broni etc to żenua). Wolę CoH z modami, a jeszcze bardziej MoW AS (multi jest dużo sensowniejszy i brak dzieciarni/deb ili)
Warhameron brzmisz trochę jak ktoś z forum relica co narzeka na balans gry a po prostu jej nie ogarnął
. Serio, balans jest tylko ludzie nadal nie ogarniają że trzeba oduczyć się tego jak się grało w coh1 i nauczyć się grać w coh2. Na pewno w ciągu pierwszych kilku tygodni będzie sporo fixów bo gra idealnie zbalansowana nie jest ale jaka jest w dniu premiery?? Ja zagrałem kilkadziesiąt meczy ruskimi i szwabami - każda nacja ma wady i zalety. Ruscy wymagają lepszego micro bo mają więcej słabszych jednostek. Za to w early game mogą ostro pocisnąć (truck + flame, truck + snajperzy etc). Skuteczność broni/zasiegi - tutaj nie wiem o co chodzi...Jest true sigh więc trzeba sie nauczyć, że zasięg jednostki jest wiekszy niż to co w sumie widzimy (fog of war). Skuteczność broni moim zdaniem jest ok. Ppance działają jak należy, anty infr też kosi spoko ale na wszystko jest kotra. TO, że trafienie kontry zależy od farta jak to ktoś stwierdził to idiotyzm który szkoda komentować
. Mi i kumplowi jakoś wychodzi(jednak zawsze się ktoś lepszy znajdzie).Ludzie dopiero rozpracowują gierkę i zabawy typu gdzie postawić miny i drut kolczasty albo jak postawić bunkier dopiero się zaczną.
Pożyjemy, zobaczymy. 100zł to nie tragedia i na pewno kilka tygodni pogram. Będzie bliżej premiery bf4
.
CoH1 w dniu premiery w sumie był słabiutki (dopiero dodatki sprawiły że gra nabrała rumieńców).