I zeby topic nie stal pusty...
SLASH Vs THRUST
(zrobione na potrzeby infiltratora ale moze sie tez przydac innym)
Po 1.52 patchu mamy taka tabelke armorow (naszych przeciwnikow only)
THRUST
-10% N Studded, N Leather
10% redukacja dmg Vs:
Midgard Stealthers
Midgard Healers
+10% Chain, N Chain, Studded
10% BONUS do dmg Vs:
Midgard Skald
Midgard Tanks
0% Scale, Reinf, Hib Leather
NEUTRALNY dla:
Calej Hiberni
SLASH
-10% N Chain, Reinf, Hib Leather
10% redukacja dmg Vs:
Midgard Skald
Midgard Tanks
Hibernia Stealthers
Hibernia Bard
+10% Scale, N Studded, N Leather
10% BONUS do dmg Vs:
Midgard Stealthers
Midgard Healers
Hibernia Healers
Hibernia Tanks
0% Chain, Studded
NEUTRALNY dla:
none
Porownanie styli i broni:
SLASH:
Za slash przemawiaja 2 style - anytime ametyst slash (dmg porownywalne z garote ale zjada tylko polowe endurance) i diamond slash (uzywany po amethyst, 50% wieksze dmg).
W broniach dostepne zarowno szybka jambiya >16 dps jak i wolne bastard sword.
Sporo fajnych broni slash dostepne z one time dropow i questow. Dosc spokojny leveling (spora liczba mobow wrazliwa na slash, szczegolnie na tych najbardziej popularnych spotach po 35 lev - goblins, trees)
THRUST:
Kiepskie style poza Dragonfang na 50 lev (9 sek stun, uzywany po evade).
Kiepskie (tylko 15-15.5 dps) szybkie bronie player made. Bronie wolne ok.
Stosunkowo malo broni questowej 100Ql, penalty do wielu mobow na popularnych spotach do levelowania - generalnie ciezko w PvM.
Moje impresje z testow:
Nadal nie wiem co lepsze
ZA SLASH przemawia:
Wiekszy wybor targetow do walki. Oprocz casterow i archerow z obu realmow (tych sie kiluje niezaleznie od rodzaju broni) mozna startowac bez problemu do Healerow z obu realmow (z doswiadczenia wychodzi mi ze taki sam lev healera jest dead jesli mi wyjdzie PA+CD ze stun - instanty mu raczej nie pomoga bo pada zanim stun minie). Lekki bonus Vs midgard assasin rekompensuje "wrazliwosc" na assasina hibow (midy maja u nas sporo niezlych i aktywnych assasinow).
ZA THRUST przemawia:
Mozna sie pokusic o ataki na solo midgard tankow i bardow (po PA i stun zapodamy 2 trucizny w tym snare i odskakujemy zeby ponowanie wejsc w stealth i zaatakowac tanka again)
Mniejsze szanse Vs Hibernia healers (szczegolnie druid sux - jakby co nawet nie ma jak uciec bo "drzewko" zawsze nas znajdzie)
Za to latwiej pokonac kazdego assasina (bedac juz na 50 lev) dzieki dragonfang i long term stun (w praktyce 5-6 sek) no i szybciej kilniemy Hibernia archera (nie ma penalty). Wkurwiajacy jest tylko ten brak broni player made >16dps i <3spd - w walce capowany jest tylko base dmg wiec im czesciej walimy tym czesciej mozemy uzywac styli z dmg bonus. Nie bez znaczenia jest tez fakt ze szybka bron to szybszy stun po PA.
Jedyna rzecza ktora rekompensuje nieco ta slabsza bron jest nieznacznie wiekszy weaponskill u thrust infow (zazwyczaj kazdy inf ma capowany dex ale nie kazdy ma cap str - a to wplywa na slash mocniej niz na thrust
)
To tyle. Jesli ktos zauwazyl jakies bledy w moim rozumowaniu - poprawcie please
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2002-08-12 11:27 ]</font>