mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 10:48 
 
http://www.youtube.com/watch?v=p-b-ggUSvo4

Bizkitowi się podoba Shadowrun. Jednym problemem dla mnie jest brak sejwów, bo po prostu nie potrafię zrozumieć dlaczego tej opcji brak.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 10:49 
 
Kabraxis napisał(a):
http://www.aethereusgame.com/index.html

Co to za cudo?


To też gra chyba z kicka (ale ja poczekam na recki graczy).

Co do SR. Jest 1 na liście bestsellerów steam o dziwo! Co do faila to mało prawdopodobne. Ludzie graja od jakiś 2 miechów (ci co ostro zapłacili) i nie widziałem negatywnej opinii. Do save pointów byłem negatywnie nastawiony, ale jest ich kilka slotów i podług tego co ludzie pisali ma to ręce i nogi. Gra podobno nie jest prosta i często misja kończy sie red screenem z napisem mission failed :P

Jak macie jakieś pytania:
http://steamcommunity.com/app/234650/di ... 542184176/


Ostatnio edytowano 25 lip 2013, 11:05 przez warhameron, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 10:56 
 
Dana napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=p-b-ggUSvo4

Bizkitowi się podoba Shadowrun. Jednym problemem dla mnie jest brak sejwów, bo po prostu nie potrafię zrozumieć dlaczego tej opcji brak.


Albo mowili prawde i nie zdazyli, bo niby manulane sejvy sa trudne do zaimplementowania, albo sciemniaja i myslac juz o tabletach od poczatku chcieli checkpointy (chociaz to wydaje sie troche naciagana teoria)... :< Osobiscie podejrzewam, ze silnik ich ograniczyl i zwyczajnie nie dali rady.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:14 
 
From what I've seen, the developers intend to improve the game if it sells well. Adding features such as improved inventory, multiplayer and save on demand is likely on that list. They've stated in their official forums that it wasn't hard for them to do, but it took too much development time, which they were in short supply of, and had to trade off making other features of the game better.

Save y normalne są do zrobienia i pewnie je zrobią jak zarobią. Niby po prostu nie zdążyli. Zanosi się na pierwszą kickową naprawdę dobrze zrobioną grę. Jak im wpadnie kasa to na bank będą dlc i może nawet dodatek czy kontynuacja (kick pewnie na nią). Gra po prostu będzie rozwijana bo to im się opłaci.


Jak ktoś będzie chciał przetestować SR przed zakupem to w zamian za stos kart mogę dać dostęp do drm free wersji (brak kampanii zrobionych przez community)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:29 
 
Pierwsze DLC jest juz zapowiedziane (i ma byc bardziej open-world) czyli Berlin.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:37 
 
Strasznie fajnie ta gra wygląda. Gdyby był jeszcze voice acting (nie koniecznie full, bo dużo tekstu, wystarczyłby szczątkowy jak w Baldurs Gate - czyli tekst wstępny postaci oraz niektóre ważniejsze kwestie) to byłoby przechuj.

Tak czy siak chyba kupuję. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:44 
 
Razoth napisał(a):
Gdyby był jeszcze voice acting (nie koniecznie full, bo dużo tekstu, wystarczyłby szczątkowy jak w Baldurs Gate - czyli tekst wstępny postaci oraz niektóre ważniejsze kwestie) to byłoby przechuj.

To. Najlepszy typ voice acting-u do rpg-ów. Full voice doprowadza do ograniczenia opcji dialogowych i może doprowadzać do ogólnego zwiększenia linearności, w niektórych grach wręcz wkurwia - szczególnie jeżeli skutkek to narzucony protagonista, ale zupełny brak jakichkolwiek dzwięków z otworów gębowych wszystkich w grze jednak jest takie sobie. Baldur's Gate, Torment, itd to były gry gdzie był zachowany tzw. złoty środek.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:49 
 
Backerzy z Kicka dostają Berlin za free. Nie wiem czy wszyscy, ja za $30 dostaję na pewno.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 11:50 
 
Perrin napisał(a):
Backerzy z Kicka dostają Berlin za free. Nie wiem czy wszyscy, ja za $30 dostaję na pewno.


Każdy dostaje, nawet ja:D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 12:41 
 
sula napisał(a):
Full voice doprowadza do ograniczenia opcji dialogowych i może doprowadzać do ogólnego zwiększenia linearności, w niektórych grach wręcz wkurwia - szczególnie jeżeli skutkek to narzucony protagonista, ale zupełny brak jakichkolwiek dzwięków z otworów gębowych wszystkich w grze jednak jest takie sobie.


Pamietam jak sie usmialem w Dragon Age po zrobieniu sobie tak na oko 60 letniego łysego wojownika z siwą brodą i bliznami. Typowy weteran wojenny a ~45 letni ojciec zwracał sie do niego Young Boy. Wytrzymalem chyba 3h takiej gry, bo bylo to bezdennie głupie sluchać tych dialogów skierowanych do młodego panicza ;]

Wyslali te kody z KS juz czy nie? Pograłbym sobie zaraz po powrocie do domu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:05 
 
Ten "Shadowrun" to będzie taki tytuł na raz czy co? Wiadomo jak gra będzie wspierana po premierze? :)


Kupiłem ostatnio tyle gier, że masakra. Potem napiszę co kupiłem i jak się podoba. Kilka pozycji zaskoczyło mnie i oczarowało w stopniu maksymalnym.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:09 
 
Ja przeszedłem Deadlight... końcówka mnie zatkała. Gra krótka bo krótka ale za 10zł nie będę płakał.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:12 
 
wodny napisał(a):
Ten "Shadowrun" to będzie taki tytuł na raz czy co? Wiadomo jak gra będzie wspierana po premierze? :)


Ogólnie to gra do przejscia, ale moze sie okazać na tyle fajna, ze zamiast brute force trollem, chcesz przejsc pacyfistycznym deckerem i main plot ten sam, ale poboczne misje i wykonanie zupelnie inne.

Edytor dali, ludzie juz kombinowali zeby oryginalnego shadoruna przeportować etc.

Spodziewam sie przejsc całośc raz, a potem jak mnie najdzie i beda juz custom scenariusze jakies to pograć sobie od czasu do czasu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:20 
 
a ile godzin rozgrywki sie przewiduje?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:21 
 
To chyba zalezy czy klikasz dialogi tylko, czy moze je czytasz ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:23 
 
a co, dialogow czy tekstu tyle co w tormencie? ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:31 
 
No to duzo mniejsza gierka, nalezy w kategorii indie ja traktować w sumie. Ale sporo dialogów ma być, moze nie wplywajacych tak na gre i zachowania, a raczej smaczku dodające z tego co pamietam.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:47 
 
Highlander napisał(a):
a ile godzin rozgrywki sie przewiduje?


Ponoc kolo 12.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:52 
 
raggnarok napisał(a):
Highlander napisał(a):
a ile godzin rozgrywki sie przewiduje?


Ponoc kolo 12.


O ile się orientuje kampania zrobiona przez HBS zajmuje około 12-15godz. Ale są już , chyba 4 kampanie/misje zrobione przez community. Na bank co paręnaście dni będzie coś nowego, a z czasem ultra długie kampanie na podstawie opowiadań czy powieści.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 13:59 
 
hmm... szczelanka payday 2
http://www.youtube.com/watch?v=lrVURwF85Eg

http://payday.wikia.com/wiki/PAYDAY_2
i ma nie byc dlc.

- Four-player co-op.
- Dynamic scenarios – Each heist has random geometry, and sometimes rare events.

Nic takiego chyba, ale chyba tez ni takie gowno

rusza beta http://www.gamersbook.com/scene/news/pa ... -on-steam/


_________________
.


Ostatnio edytowano 25 lip 2013, 14:03 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.