Cytuj:
a co maja zrobic?
Normalnego klienta, z normalnym interfejsem i z normalnym systemem handlu. Do tego dac normalne ceny za boostery i karty biorace pod uwage to ze jest to 'produkt' cyfrowy.
Czyle de facto Hexa.
Z checia bym zagral w porzadnie zrobionego online rpg (MMO?) w swiecie MTG naprzyklad.
GW1 zerznal 'zbieranie kart' jako skilli z MTG wlasnie, wiec spokojnie dalo by sie to polaczyc.
NO ale lepiej napisac klienta w tydzien i bic kase za frajerach. No offence.
PS. Tak wiem.. Hex jeszcze nie wyszedl...
Tbh to ja ogolnie sie coraz bardziej sklaniam do systemu ze Scrools i Faerii (jednorazowa oplata - grind kart za ingame walute). a nie placenie za coraz to nowe piksele i to tyle samo co za wersje ktora moge pomacac.
Przestalem np kupowac boostery w IW (choc gra fajna) bo za duzo mi kasy na to szlo i dotarlo do mnie ze w sumie kupuje 'nic'. Zadowalam sie kartami z trade i z questow.
I HS od Blizza i HEX beda oferowac earning kart za granie - MTGO nie, dlatego na dzien dobry pazerne WOTC niech spierdala z tym calym MTG - i tak z dodatku na dodatek gra jest slabsza.
Idzie nowe. Moze WOTC sie obudzi bo o ile cyfrowe karcianki papierowemu MTG nie zagroza, tak przed MODO przyszlosci nie widze wielkiej (w obecnej jego postaci). Ale tak jak mowilem - w MMO bym jebnal jakby bylo sensownie zrobione (zbieranie kart + coop misje + exploracja PRZEBOGATEGO swiata mtg, np...).