To ja jeszcze tak troche dokladniej. ML (master levels) mozna robic od 40lvl chara. Sa to jakby dodatkowe lvle, z ktorych kazdy dodaje jakas umiejetnosc ( cos ala uber RA, nie wszystkie uber ale dosc duza czesc). Kazda klasa ma do wyboru 2 sciezki ML, ktore mozna w kazdej chwili zmienic, dokuki sie nie zrobi ML10. Kazdy ML trzeba robic po kolei ( czyli ml1 ml2 ml3 ml4 ...) a kazdy sie sklada z 10 trials ( prob questow nazwac jak kto chce), ktore mozna robic w dowolnej kolejnosci , ale z pominieciem trial10( czyli trial 1 do 9 robimy jak chcemy, ale trial 10 robimy na koniec). I to chyba wszystko co o master levels. Acha , zeby w ogole zaczac je robic, trzeba pogadac z arbiterem w Heroes Library w TOA zone.
Co do artefaktow, sa to przedmioty, ktore uzyskuja dodatkowe zdolnosci w miare grania i zabijania mobow badz na RVR. Znajdujesz artefakt to raz, pozniej 3 scrolle do niego, a na koncu go aktywujesz. Do momentu aktywacji, wszystkie czesci sa tradable ( czyli mozna sie wymieniac, sprzedawac). Po aktywacji , artefakt jest nontradable ( twoj do konca zycia chara). Artefakty zazwyczaj maja kilka + w statystykach, + 2 uber ( badz mniej uber ) zdolnosci podobne do RA's ( np. Insta rezz FG, badz 50% ablative na 2 minuty.....)
I to praktycznie wszystko z wazniejszych rzeczy. Do tego w TOA dochodza nowe . tzw new epic sets, chyba 4 takie, kazda zbroja (caly set) odpowiada jednej krainie, oceanus, stygia itp. Nie sa to uber hyper zbroje, ale niektore czesci sa lepsze niz dropy z TG (oj tak).
Do tego dochodza dropy ROG (random object generator) , ktore sa rozne rozniste, ale maja niesamowite zdolnosci w porownaniu nawet do SI ( mi wczoraj wypadlo claw dla savage , z proca AE DD range 300, -15% do health
)
Nom, mam nadzieje ze wystarczy... A dorzuce, ze cale TOA wielkoscia dorownuje chyba normalnemu DAOCOWI, do tego 3 sposoby poruszania sie w nim ( teleporty, lodki i na piechotkie).