Dziękuję za liczne komentarze w mojej sprawie...
Zanim jednak wytoczę armatę przeciwko GamingLand w postaci agencji ochrony praw konsumenta, próbuję wyczerpać wszystkie możliwości, które oferuje regulamin. Jak pisałem uruchomiłem mailing, ale jedna z zasad reklamacji mówi, że:
[*] Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego ZAKŁADKA - „RMA” znajdująca się na witrynie sklepu
www.GamingLand.pl Zostanie nadany numer reklamacji – tzw. numer RMA. Paczki nieoznaczone tym numerem nie będą przyjmowane do serwisu - wrócą do klienta, który będzie zmuszony opłacić koszty transportu w obie strony.
[*] W przypadku, gdy numer RMA nie zostanie przydzielony automatycznie, zostanie on nadany do 24 godzin (z pominięciem sobót, niedziel i dni świątecznych).
źródło:
http://www.gamingland.pl/regulamin.htmlWydaje się trywialne, ale czy komuś z Was udaje się odnaleźć ichniejszy formularz zgłoszeniowy? Zagnieżdżenie nie jest z pewnością "zbyt intuicyjne", a ja szperam, szperam i nic. Przyznaję, że trochę czuję się jak początkujący internauta (złośliwi powiedzą - noob
). Nie miałem dotychczas aż tak wielkich problemów z reklamacją czegokolwiek. Słuchawki dostałem w prezencie i nie chcę ot tak odpuścić, trzasnąć w kąt,i pójść (ewentualnie tym razem już osobiście) do sklepu po nowe
Help :S