roball napisał(a):
Aha, ze 256mb ramu w konsoli jest lepsze niz 256 ramu w pc bo gra jest lepiej zoptymalizowana na konsole, tak?
sorry, ale nie robisz sensu, nawet troche.
ty na serio nie rozumiesz czy po prostu udajesz debila?
Ja twierdze, ze aby taki sam efekt osiagnac na PC potrzebujesz mocniejszy hardware. I tylko tyle. Łapiesz?
Natomiast co chwila widze post jakiegos idioty ktory tego nie kuma.
Nie ma sensu porownywanie PC vs system zamkniety ( jakikolwiek) sugerujac sie tylko i wylacznie hardware. Bo na system zamkniety mozna gre zoptymalizowac na PC optymalizacja jest duzo trudniejsza a zoptymalizowanie gry w takim stopniu jak na system zamkniety jest po prostu niemozliwe.
Porpwnujcie ze soba systemy zamkniete: PS4 jest jakies 10x silniejsze niz PS3. Wiec wkrotce otrzymamy pozycje 10x bardziej oczojebne niz God of War, Uncharted czy Last of Us.
Z drugiej strony - imho minimum by odpalic takie Last of Us na PC to 2GB RAM-u. Teraflopow grafiki nie chce mi sie liczyc. Czyli biorac pod uwage same memory potrzebowalibysmy tej pamieci 8x tyle co w konsoli.
Zgadzasz sie?
No to w PS4 siedzi 8GB, jezeli zaleznosc pozostanie identyczna to dopiero PC z ~64GB RAM doscignie wydajnosciowo PC. Oczywiscie biorac pod uwage zdolnych devsow ktorzy zadali sobie trud optymalizacji, bo braku zdolnosci Naughty Dog czy Santa Monica nie mozna zarzucic.
Myslisz, ze zaleznosc pomiedzy gra ladnie zoptymalizowana pod sprzet i bez optymalizacji sie zmieni w tej generacji? Jak tak to dlaczego.
Ja sie w zupelnosci zgadzam, ze PC doscignie i przegoni konsole, ze to power machine itd. Tylko nie zgadzam sie jak gimbaza z IQ pantofelka porownuje oba sprzety bezposrednio. Bo to kretynizm i tyle.