mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 147  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 21:50 
Cytuj  
Obrazek

czwóreczki niesplutonowane z siódemeczkami.
7 - 4 = 2?

Obrazek
A tu 4, 4 i 5 z 8-semkami.


Ostatnio edytowano 26 lis 2013, 22:04 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 22:01 
Cytuj  
Bo to scouty baranie. ;/


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 22:02 
Cytuj  
Eh, te IV tiery to light tanki a te, podobnie jak artyleria, maja duzo wieksza rozpietosc losowan.

http://tank-compare.com/pl/compare/m5a1-stuart/pzkpfw-38-t-na#T1=454I370I312I556I209&T2=211I130I147I261I141

Jak widac na powyzszym linku oba tanki maja losowania w zakresie IV - VIII tieru.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 22:06 
Cytuj  
a to o to chodzi.

btw. czy na arty wpływa jakoś pancerz? Jak tak to w jaki sposób? tzn. czy arty robi direct damage i tak samo jak w przypadku strzału z innego czołga liczy się punkt w który trafi, czy raczej "splash" damage i jak na taki damage wpływa pancerz?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 22:13 
Cytuj  
Technicznie pociski arty nie różnią się niczym od pocisków czołgów

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2013, 22:30 
Cytuj  
Tyle ze podstawowa amunicja arty jest HE (czyli high explosive, splash damage, slabo penetrujacy) a czolgow AP czyli (armor piercing, sredni damage, dobrze penetrujacy).

Pocisk HE wali obszarowo i teoretycznie moze zadac max damage, ale tylko jak trafi glownie w slaby panzerz, gdy trafia w gruby pancerz to tez zadaje dmg ale duzo nizszy. Dlatego artyleria najlatwiej zdejmuje slabo opancerzone albo otwarte od gory tanki.

Pocisk AP uderza punktowo, ma duza penetracje ale zadaje ogolnie mniejszy dmg.

Artyleria czesto moze kupic dodatkowo premium pociski HE z takim samym damage ale wiekszym splashem, ewentualnie premium AP z duza penetracja ale mniejszym damage.

Generalnie to wszystko o czym ostatnio piszemy jest w podsawowym info o grze, na stronie wot czy wiki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2013, 09:08 
Cytuj  
oj tam, ale przynajmniej mozna sobie pogadac, a nie suche fakty czytac :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2013, 20:50 
Cytuj  
Alienware rozdaje kodziki na dzień premki + 300 złota.
https://eu.alienwarearena.com/giveaways ... iveaway-2/


_________________
@polygamia

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 21:25 
Cytuj  
Powróciłem sobie ostatnio do WoT'a i ruszyłem linie amerykańskich heavy, do której popchnięcia nie mogłem się przez dłuższy czas zmusić i dobiłem do tego T29. Jak na razie gra się nim na prawdę świetnie, wszystko jest na swoim miejscu - wiadomo pancerz na wieży rox, działa bardzo w porządku, no i zaskoczył mnie bardzo dobry zasięg widzenia (po zbadaniu 2giej wieży).

Jest na tyle dobrze, że zamierzam go sobie wymaksować i tutaj mam takie pytanie, jakie moduły?

pierwsze dwa to prawie na pewno lornetka+dosyłacz, zastanawiam się nad trzecim - wentylacja, stabilizator, skrzynka naprawcza, armor przeciw HE?



Btw. strasznie smutno wypada Tiger II, w zestawieniu z T29, który jest o tier niżej... Czuje, że mnie trochę na tych niemcach wargaming oszukało. :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 22:13 
Cytuj  
KT jest fajny, ma zajebiście snajperskie działo a i druga wieża też potrafi sporo odbić. No i pierwszy poważny czołg, na którym trzeba poznać sztukę kątowania.

Ja mam standardowy zestaw na HT - wenta + dosyłacz + ulepszony sys. naprowadzania. T29 super maszynka, jedna z najlepszych VII w całej grze. ;>


_________________
@polygamia

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 22:19 
Cytuj  
KT mam ogranego, pytam o moduły na T29, a właściwie o 3 moduł. :p

Zastanawiam się też czy warto zakładać drugą wieże na T29 dostajemy niby sporo zasięgu widzenia, ale niestety z dwoma wielkimi weakspotami w pakiecie, w postaci puszek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2013, 22:47 
Cytuj  
Nie tylko zasięg ale też szybkość przeładowania też chyba ulega poprawie ?
O jakich puszkach piszesz ? Masz na myśli uszka, które nie są weak spotami od wieków ?


_________________
@polygamia

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 9 gru 2013, 00:48 
Cytuj  
Dobrze wiedzieć, w takim razie 2 wieża bezsprzecznie lepsza. :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2013, 19:18 
Cytuj  
ja pierdole, od tygodnia wg uwzielo sie na mnie i graniczy z cudem wygranie jakiejkolwiek gry.
az sie kurwa odechciewa.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 14:01 
Cytuj  
T29 strasznie przegięty, dawno mi się tak dobrze żadnym czołgiem nie grało. :P
Jeszcze jak nas losuje w topce, to jest po prostu bajka i wyżywanie się na słabszych. Mam nadzieję, że go nigdy nie znerfią.


Pancerz na wieży z przodu - niezniszczalny,
zasięg widzenia 380metrów + lorneta = OP,
działo 90mm strasznie celne, dobra szybkostrzelność, średnia penetracja,
mobilność - średnia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 14:39 
Cytuj  
Niestety wyższy tier przebije z przodu jarzmo. Dodatkowo zawsze walą w dekiel na górze wieży. Wchodzi za 500 jak w masło każdemu. Nie wolno stać.
To mój ulubiony czołg


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 14:54 
Cytuj  
Jarzmo ? Serio ?

Obrazek


_________________
@polygamia

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 15:12 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Niestety wyższy tier przebije z przodu jarzmo. Dodatkowo zawsze walą w dekiel na górze wieży. Wchodzi za 500 jak w masło każdemu. Nie wolno stać.
To mój ulubiony czołg


Ale właz dowódcy jest zupełnie z tyłu wieży, przy dobrym ustawieniu na większości fajnych miejscówek nawet go nie widać. :P Tak na dobrą sprawę to wystarczy być wyżej od przeciwnika, żeby ukryć właz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 15:19 
Cytuj  
Jak ktoś stoi nieruchomo to i w policzki wejdzie..


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2013, 16:15 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Jarzmo ? Serio ?

Obrazek

Tu gdzie jest napisane 260. Parę razy miałem uszkodzone działo - zablokowane i ślad w tych miejscach. Chyba ze jarzmo jest okregiem bliżej działa.

Z wlazem to masz rację ale malo ludzi tak robi więc jak go widzę to wale tylko we wlaz.


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2933 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 147  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.