mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 162  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 08:49 
Cytuj  
True, ale mimo wszystko wide jak nowi gracze probuja QL. Ale co z tego jak na poczatku od razu dostają w ryj i nawet nie ma mowy o nauce. ale jak ktoś stworzy nowego fpsa i portnie na sam początek stare mapy z Quake... to bylaby masakra a nowi gracze byliby gwałceni. I mam nadzieje, ze przy Reflex nie wrzucą na start map z CPMA.

W QL jest jakiś tam ELO rating (którego w grze bez skryptow nie widać) i staram się nie grac z koksami. Ale czasem widze nobaskow takich jak ja z niskim elo grającymi z dużo wyższym elo, to jest to po prostu rzeźnia, wpierdolix i kaplica. Dlatego matchmaking to must have.

Nie wiem czemu mowi się, ze gracze Quake zabili Shootmanie, która niby miała przywrocic twitch fpsy do łask. Dla mnie gra była kompletnie nijaka.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 12:25 
Cytuj  
Zbyt małe community i tyle, nic z tym nie zrobisz a ja osobiście nie widzę szansy na rozwój.
Tego typu gry po prostu umarły.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 12:34 
Cytuj  
Ja bym widział nadzieje w sumie w prawie niemożliwych scenariuszach.
Carmack nieawno odszedł z iD. Zrobilby kickstartera na mesjasza fpsow to może by cos z tego wyszlo.

Ale raczej taki Carmack będzie miał to gdzies i będzie się bawil dalej Oculus Riftem ;]
Może jeszcze Cliff cos wymyśli.

W każdym razie jedynie widze możliwość jeśli ktoś znany by się tym tematem zainteresowal.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 12:39 
Cytuj  
Nadal dupa.
Bez jakiejś sceny sportowej, potężnej kasy i pompowania w reklamę takie tytuły nadal będą martwe i zasiedlane przez garstkę fanbojów.
To się po prostu nie ma prawa udać obecnie, nikt nie zaryzykuje.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 16:40 
Cytuj  
fajny ten Titanfall tylko co z tymi nieszczęsnymi botami, ponoć nie da się grać bez nich, co to za frajda strzelać do ai w multi

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 18:22 
Cytuj  
w botach moga siedziec inni gracze, na tym polega pomysl.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 18:46 
Cytuj  
bhp napisał(a):
fajny ten Titanfall tylko co z tymi nieszczęsnymi botami, ponoć nie da się grać bez nich, co to za frajda strzelać do ai w multi

Skad to info? Ja gdzies czytalem, ze AI owszem ale w trybach coop. Niewiele bylo gameplayow ale raczej nie widzialem tam za duzo AI a raczej gracze sterowali mechami.

No i w escort AI bedzie na pewno do eskortowania ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 19:44 
Cytuj  
nie no, chyba jak gracz nie siedzi w Titanie, to AI nim steruje. Tak to zrozumialem. Ale moze zle


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 20:00 
Cytuj  
z tego co czytam wynika że oprócz graczy i mechów (sterowanych przez graczy lub nie) ma być po 12 botów w każdym teamie które twórcy nazywają AI i próbują przedstawić jako zajebisty feature
zresztą na tych leakach z bety widać te hordy botów

“They’re not bots. They’re not meant as a human replacement. They’re a different class of people. Pilots are these super-awesome soldiers that have the gear to do double jumps, the weapons to take down Titans, but the AI are the low-level guys that are always on the ground – they’re not double-jumping and they’re really weak, but the purpose they serve design-wise is multifaceted.
“They show new players where to go. And once they start fighting, they’re usually fighting other AI because all the experienced players are fighting on walls and rooftops. New players start getting kills on AI, when usually in multiplayer games they’re getting completely whacked.”

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 20:28 
Cytuj  
Brzmi jak sztuczne tło... w każdym razie lekki fail. Ale może trzeba to zobaczyć w praniu. Mam nadzieje, ze bedzie latwo rozpoznac bota i gracza.
Juz myslalem, ze to CoD z mechami i L4D ;p w sumie brzmi coraz mniej swiezo. Ogolnie chyba poczekam na wiecej info albo i wrazenia z samej gry zamiast kupowac w ciemno.

Imo jedna z najwazniejszych rzeczy to Source engine. Nawet taka gra jak Insurgency będąc na Source zyskuje wiele, jest o wiele bardziej 'plynna' niz np. UE3.

Extraction na source byloby mega awesome ;p


_________________
.

**

Posty: 265
Dołączył(a): 4.11.2006
Offline
PostNapisane: 20 sty 2014, 21:26 
Cytuj  
zobaczymy za 2 miesiące, ja jeszcze mam nadzieje

**

Posty: 301
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 00:15 
Cytuj  
hm brzmi jak implementacja minionów z doty do sieciowego fps, w zasadzie to może nie być takie głupie jak się na początku wydaje, jeżeli wprowadzono by do tego np system rozwoju postaci jak w et, to na ile naciągane by to się wydawało zależałoby od umiejętności w realizacji, kij ich tam wie

niestety pewnie nie da się ich wyłączyć (obstawiam, że wszystkie mapy są zrobione pod ten tryb gry i coś by nie klikało gdyby to nagle wyrzucić, a tryb gry pewnie będzie jeden :P )

stare kości dalej mi mówią, że pykadło dla zgredów na pubie może być fajne, a w sumie na klany już dawno nie mam czasu ani ochoty, pare partyjek w matchmakingu w csgo czy jakiś pickup w ql zupełnie starczą jeżeli gra się średnio 10 godzin miesięcznie ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sty 2014, 00:38 
Cytuj  
No dokladnie. Dlatego zaczne doceniac kazda pozycje, ktora bedzie miala matchmaking ;] w grach jak QL to must have ;<
Byloby fajnie jakby tez byl w Titanfallu.

Z przyszlych gier to Insurgency (realism, ludziom z RO2 powinno sie spodobac), Extraction(semi arcade), Reflex (full arcade) maja miec, wiec powinienem miec w co grac. (+CSGO i teoretycznie od koloru do wyboru :P )

PS. Jak troche tęsknisz za ET to Extraction jest warte sprawdzenia. Gralem, moze jest wiele roznic, ale są i podobienstwa.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2014, 12:59 
Cytuj  
2GD postnal video gdzie pkazuje wczesny level editor
http://esreality.com/post/2549823/2gd-t ... el-editor/
też wlasny engine, zaczal pisac w powyzszym temacie.


_________________
.

***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 00:54 
Cytuj  
Panowie, po co Wam Reflex jak mamy QL :) Gracie tam coś jeszcze czasem?


_________________
PoE RIP Retardoom
Dota2 wy**bana wpizdu

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 00:55 
Cytuj  
Bo movement w QL jest dla upośledzonych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 01:06 
Cytuj  
Gram w QL caly czas, jedyna gra w ktora gram regularnie. Ale feeling imo duzo lepszy ma CPMA, ale pare rzeczy bym pozmienial by znalezc zloty srodek w porownaniu do vQ3. Niestety CPMA gra za malo osob. 200 osob na irc to pewnie max, w tym ludzie typu HAL_9000...
w QL mozemy zagrac, masz mnie we friends.

Ale dlaczego jest potrzebna nowa gra? Jest wiele argumentów.
- kazdego nowego playera gra odstrasza na odleglosc, wlasciwie nowi gracze śa na wejsciu pizgani po jajach, ja uzywam skryptow by rozpoznawac ludzi duzo lepszych ode mnie, noobki tego nie maja i nawet widze newbies co dostają 40:-2, bo graja z kims duzo lepszym. Zreszta czasem i ja tak dostaje -> fake konta.
- mały playerbase i brak naplywu nowych graczy, nowi muszą byc zdeterminowani... bardzo.
- system platnosci w QL jest pojebany, stara gra, a droga
- Totalne wypięcie sie na Quake, zajmuja sie tym moze 2 osoby, ktore nawet chyba programistami nie są, wiecej robi community
- brak ficzerow, ktore az wołają o implementacje -> matchmaking dla duela
- netcode potrafi płatać figle
- japierdole brak krwi i flaków w Quake...
itp.

Jeszcze Cliff B. tworzy arena shootera -> silverstreak http://www.igameresponsibly.com/2013/12 ... a-shooter/
a takze ludzie bawia sie w projekty typu Quake 2 World http://quake2world.net/

Ja mam pytanie:
http://www.escapistmagazine.com/forums/ ... ms_threads
The full top ten list along with the games' earnings in 2013 can be seen below.
1) CrossFire $957 million

wtf


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2014, 01:50 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
The full top ten list along with the games' earnings in 2013 can be seen below.
1) CrossFire $957 million

wtf


koreja.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 23:06 
Cytuj  
dzieki uprzejmosci Piaskowego, moglem pograc w Insurgency.
pogralem, chwile. tak jak kiedys myslalem, ze moze highlander faktycznie ma jakies pojecie o fpsach, to teraz juz wiem, ze jednak w kazdym temacie (lacznie z tym) pierdoli po to zeby pierdolic.
gra w to okolo 2000 graczy.
gra graficznie jest na poziomie americas army sprzed 6 lat, feeling jest bardzo podobny.
do poziomu cs'a/aa brakuje tej grze jakis 2 lat ciezkiej pracy devsow, bo niestety customizowanie broni to nie wszystko w fpsach.
malo intuicyjne, graficznie naprawde slabe, niby jest troche 'realne', ale jednak nie czuc tego power'a.
zdecydowanie lepiej bawilem sie w nowym aa niz tutaj.
bo jak na razie insurgency to faktycznie w duzej mierze znajomosc mapy.
a posiadajac taka wiedze, zdecydowanie lepiej bedziemy sie bawic w americas army jak na ta chwile.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sty 2014, 23:43 
Cytuj  
No ja też nie poczułem mocy, widać że budżet był minimalny, słaba grafa, animacja, feeling z gry nie lepszy, szału nie ma, może jeszcze przysiądę później żeby zobaczyć jak się prezentują mapki.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 162  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.