Cytuj:
2004-04-29 12:25, mrynar napisał:
W zasadzie powiedzieliście to co chciałem powiedzieć.
Miejsce jest dobra. Jestem za tym żeby tam iść znowu dziś.
Wczoraj był poprostu zły dzień. Ja do tego miałem prywatne problemy. W zasadzie powinienem odpuścić granie wczoraj...
Dziś będzie lepiej!
Stokrotka --> jeśli wybierzemy się w tym samym składzie to chyba powinieneś usiąść z boku jak prawdziwy mag
i skoncentrować się na leczeniu i tym w czym jesteś naklepszy: refreshe, converty itp i odpuścić sobie melee i czarną magię.
Bez znaczenia czy jestem daleko czy walcze z ta roznica ze jak walcze dodaje dmg z miecza, jak dodaje dmg z czarow to zbijam jakies 50-150 hp za strzal jesli MB sie uda co moim zdaniem jest warte 1 cure II, to moge isc dalej z nastepnym czarem ktory zazwyczaj zabiera ok 100 hp,
debuffy wchodza idealnie wiec nie ma co poprawiac, trzymanie wand zamiast sword nic nie zmienia, jedyny problem to dispelowanie ktore zabiera mi od 50-150 mp przy jednym krabie i walka ktora trwa za dlugo bo debuffy znikaja.
Convert dziala raz na 10 minut wiec tu tez nie ma znaczenia jestem blisko czy daleko, musze te 10 minut oczekac, jak wchodzi za duzy dmg w Tanka to i tak nie mam czasu na recast refresh bo castowanie refresh zajmuje jakies 20 sek, regen to z 10 sek itd ...
Poprostu w czasie kiedy debuffuje i kiedy refreshuje TANK dostaje w dupe a BLM traci mp na leczenie, i tak nie mam kiedy bic mobka bo wiekszosc czasu wale czary, jak uda mi sie go sieknac pare razy to sukces, jak zadam criticala to juz duzy sukces
Nie mam kiedy siedziec i regenerowac mp, nie mam mp na uzywanie en-spells ani haste, praktycznie nie mam mp na dispell ani na debuffy a to tylko dlatego ze mam do roboty
Refresh RDM
Praralyze - bez tego jest + 4 ataki co najmniej i przewaznie sa to jakies specjalne
Slow - bez tego Tank dostaje o 30 % wiekszy dmg
Refresh PLD
Gravity - zbija evasion o 5% - np saitou moze trafic ale nei tylko on
Dia - zmniejsza Def o 5% o DIA II mozna zapomniec 60 mp
Refresh BLM
Cure
dispell
Regen
Cure
dispell
cure
..
nie mam czarow typu Protectra, Regen II ktore efektywnie zmniejszaja np zapotrzebowanie na MP w trakcie walki. Moj protect zabiera mi 50 mp i daje def 1 osobie zamiast calemu party, moj regen leczy 125 hp co jest smieszna iloscia w porownaniu do regen II, nie mam curagi, nie mam czarow leczacych np blind czy str down.