mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 21:25 
Cytuj  
Obrazek
cRPG
http://store.steampowered.com/app/230230/?l=polish
http://www.divinityoriginalsin.com/
trailer https://www.youtube.com/watch?v=Mea7Pa3rhJU
gejplej coop https://www.youtube.com/watch?v=C1uxnujOsUo
kickstarter, pierwszy win? https://www.kickstarter.com/projects/la ... iginal-sin

Bo pierdolicie po roznych tematach. O grze jakos glosno nie jest a zapowiada sie soczyscie.

+ to co zostalo juz powiedziane na tym forum, yabbadi pros. Ponizej info do poczytania w spoilerze.

Spoiler:


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 21:41 
Cytuj  
W sklep.gram.pl edycja kolekcjonerska kosztuje ~129 zł* i zawiera m.in. drugą kopię gry.

*Niestety w chwili obecnej coś mi gram.pl słabo działa i nie mogę sprawdzić ceny.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 21:50 
Cytuj  
Daj linka jak możesz.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 22:17 
Cytuj  
Wersja standardowa - 89.99 zł

http://sklep.gram.pl/pc/divinity-grzech ... odny.shtml

Kolekcjonerka - 127.99 zł

http://sklep.gram.pl/pc/divinity-grzech ... rska.shtml

Hmm, tylko data premiery w Polsce to 18 lipca, świat 30 czerwca :/


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 22:44 
Cytuj  
To nie chcę :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 23:05 
Cytuj  
Tia, dziwne jaja z ta premiera. BTW, gra bedzie tez na GOGu jak ktos nie lubi Steama.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 23:17 
Cytuj  
ja jak pogralem troche to szczerze nie wiem czy na premiere wroce :P niby wszystko ok ale.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 05:45 
Cytuj  
a tu są niby wczesne dostępy 76,50 PLN, ktore pozniej zamienia sie w pelna gre ;] ktos kupowal z tego zrodla?

http://allegro.pl/divinity-original-sin ... 72198.html
http://allegro.pl/divinity-original-sin ... 01238.html

klucz czy jakies gifty?


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 05:55 
Cytuj  
High, dałeś quote'a z moich wypocin ale odnośnie Shroud of the Avatar, a nie Divinity: Original Sin :D


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 07:16 
Cytuj  
lolz, fucktycznie, popierdolilem posty ;p
gdzies jeszcze cos więcej pisales.

jakby dalo rade to proszę jakiegoś moderatora o usunięcie pierwszego quote.


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 08:06 
Cytuj  
Gra ma ogromny potencjał. Z każdym kolejnym patchem (early access) robiła się coraz lepsza. Najbardziej rozwala mnie magia, która ma ogromny wpływ na to jak kształtujemy nasze otoczenie. Magia jest przydatna w każdym momencie, nie tylko w walce. Na przykład idziemy sobie i coś się pali, możemy tam wejść i się poparzyć, ale możemy też użyć magii i sprowadzić deszcz (odpowiednim czarem), który ugasi płomienie. Chmurę trucizny możemy rozwiać za pomocą jakiegoś wiatru, albo wypalić fireballem itp... Magia daje ogromne możliwości (można do tych samych celów użyć też innych, mniej magicznych rozwiązań), cały ten system robi ogromne wrażenie.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 08:25 
Cytuj  
W cipkę, bo gram magami zazwyczaj. W BG2 pamiętne combo time stop + 3x plugawy uwiąd to był fun. Tylko Irenicus to przetrwał. hehe


_________________
Χ Ξ Σ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 cze 2014, 10:19 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Gra ma ogromny potencjał. Z każdym kolejnym patchem (early access) robiła się coraz lepsza. Najbardziej rozwala mnie magia, która ma ogromny wpływ na to jak kształtujemy nasze otoczenie. Magia jest przydatna w każdym momencie, nie tylko w walce. Na przykład idziemy sobie i coś się pali, możemy tam wejść i się poparzyć, ale możemy też użyć magii i sprowadzić deszcz (odpowiednim czarem), który ugasi płomienie. Chmurę trucizny możemy rozwiać za pomocą jakiegoś wiatru, albo wypalić fireballem itp... Magia daje ogromne możliwości (można do tych samych celów użyć też innych, mniej magicznych rozwiązań), cały ten system robi ogromne wrażenie.


Te same efekty można osiągnąć w sposób nie-magiczny. Jak jest się krzepkim warriorem to można taszczyć w plecaku beczkę z wodą lub olejem - wrzucona w odpowiednie otoczenie ugasi pożar lub odwrotnie - wzmocni płomienie. Tak samo można działać archerem - są różne strzały: zapalające, eksplodujące, zatruwające, ba - jest też strzała z butelką wody na końcu :) Co najfajniejsze to wszystko to można zrobić samemu ze znajdywanych składników. Craft nie jest trudny, a daje wiele możliwości i satysfakcji.

Wcześniej grałem jedną postacią magiczną ale teraz przesiadłem się na duet fighter & ranger tyle, że rangerowi dałem skradanie, lockpick i pickpocket, a fighter ma craft i blacksmith. Generalnie widzę, że Sneaking i Telekineza to jest klucz do sukcesu (i bogactwa :D).

Edit: Na minus (jedyny na razie jaki zauważyłem) odnotowuję niezbyt ciekawe przedmioty legendarne - jeśli chodzi o broń to jeszcze jest ok bo są proc'e (i to podwójne nawet) ale zbroja/biżuteria rozczarowuje (5-6 różnych modyfikatorów plus ewentualnie "unbreakable").


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 07:36 
Cytuj  
Właśnie wyszedł duży patch wnoszący trochę poprawek ale przede wszystkim dodający do gry edytor.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 07:39 
Cytuj  
a czy poleca ktoś to kupować przez allegro?
jeszcze sprzedają 'early accessy'


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 12:08 
Cytuj  
Perrin napisał(a):
Właśnie wyszedł duży patch wnoszący trochę poprawek ale przede wszystkim dodający do gry edytor.


Do premiery nawet nie zaglądam, Xenonauci służą mi dobrze za zapchajdziurę :D Ale od 30tego się zacznie.. ;)


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 20:32 
Cytuj  
Wrzucę tutaj, może komuś się przyda za parę dni przy premierze D:OS - zrobiłem sobie takie zestawienie cech charakteru postaci, które można zdobyć poprzez wybory w prowadzonych dialogach. Gdy dana postać opowie się po którejś ze stron (konwersacji/zdarzenia, komentuje lub ocenia pewne zachowania itd) otrzymuje 1 pkt do poniższych cech. Cechy pogrupowane są w pary na zasadach przeciwieństw. Gdy cecha z konkretnej pary zaczyna przeważać punktowo to postać otrzymuje bonus, który trwa do póty do póki dana cecha dominuje. Większość bonusów to +1 do danego skilla ale są też inne jak np. immunity do konkretnego ataku lub % szansy na trafienie lub crita. Poniżej zestawienie tego co udało mi się znaleźć w alpha/beta testach, zapewne jest ich więcej. Enjoy ;)

Kod:
PRAGMATIC (+1 CRAFTING)             <--> ROMANTIC (+1 LUCKY CHARM)

ALTRUISTIC (+ REPUTATION)           <--> EGOISTICAL (+1 BARTERING)

INDEPENDENT (+1 WILLPOWER)          <--> OBEDIENT (+1 WILLPOWER WHILE UNDER LEADERSHIP INFLUENCE)

COMPASSIONATE (+3% CRITICAL CHANCE) <--> HEARTLESS (+20% BACKSTABBING HIT CHANCE)

RIGHTEOUS (+1 LEADERSHIP)           <--> RENEGADE (+1 PICKPOCKET)

BLUNT (IMMUNE TO CHARM)             <--> CONSIDERATE (+1 CHARISMA)

BOLD (+ INITIATIVE)                 <--> CAUTIOUS (+1 SNEAKING)

SPIRITUAL (IMMUNE TO FEAR)          <--> MATERIALISTIC (+1 LOREMASTER)


_________________
For the pony!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 cze 2014, 23:57 
Cytuj  
a to Divinity wiąże się jakoś z poprzednimi częściami czy można grać nie znając reszty?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2014, 00:22 
Cytuj  
Mozna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 cze 2014, 05:05 
Cytuj  
Jak ktos nie ma cisnienia i moze poczekac do polskiej premiery to w gramie wersja cyfrowa/zwykla pudelkowa jest za 58zl.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.