candidoser napisał(a):
Z czego te piksele wynikaja?
Occulus ma rozdzialke 2160 x 1200. Jak przyblize morde do mojego monitora 1680x1050 to pikseli wielkosci palca nie widze.
Rzygal ktos u was po tym?
Za mało. Taka rozdzialka jest po zsumowaniu (jedno oko to cos kolo 1080x1160).
Nie rozkrecałem żadnego SDK, wiec nie wiem dlaczego wali pixelami, ale wrazenie z uzywania jest takie, ze zeby nie bylo widać pixeli to musialbys miec rozdzialke minimum 2000x2000 na oko.
Powiem to tak, pierwsze wrazenie z grani w EVE Valkyrie jest "jakie to kurwa zajebiste!", Head tracking, i akceptowalny peripheral vision, robia ogromną różnice.
Ale potem całą imersje chuj strzela, kiedy widzisz, ze HUD zwyczajnie ma dosc rozdzielczosci zeby wyglada tak jakbys byl w statku kosmicznym.. Patrzysz w dol i "o kurwa mam cycki!", a potem.. Ee straszne pixele, gowniane te cycki.
Powiem tak, zwieksza rozdzielczość wyjdą Volty od NVIDII i odpowiednik AMD, kupi sie dwa takie GPU (po jednym na oko), to bedziemy mogli rozmawiać o VR.
Na Pascale bym sie nie napalał. Z tego co wiem, nie bedzie to żadna wielka rewolucja względem Maxwelli.