Imo bez issue też jest spoko, nowe misje dają po prostu "większy świat" TSW. Ekwipunek endgame'owy zbierasz od początku - to te buliony (tu np. w nowych issue dostajesz raz darmowy talisman) Buliony wymieniasz na talismany i broń custom 10.0, upgrade'owalną, a przede wszystkim glyphy. Żeby używać 10.x musisz mieć Skill Pointy tam włożone na 10, więc trzymaj się talismanów i dwóch broni (polecam rifle, bo dają dps lub leech healing, ale właściwie każdy wybór dobry). Generalnie Funcom trochę zmienił te swoje tokeny, i teraz za wszystko są paxy (in game kasa - pojemność inventory, szybsze bieganie, market), exp - czyli SP i AP i black buliony (waluta na lepszy/epicki sprzęt, tytuły, ubranie, auguenty, muzeum) i pantheony (hiend sprzęt, dostępne za challenges - daily/weekly etc). Jak planujesz grać z bratem, to możecie dograć role. Duo bardzo fajnie działa w TSW, oczywiście, część misji jest solo. Ale dps leech healer i tank dps dają radę. Do dungeonów jest bardziej ściśle - 3 dps,tank i healer. Oczywiście da się inaczej, lepszy sprzęt, lepsi gracze etc. Dungeony generalnie opierają się na czujności, nie s&p (choć oczywiście można i bić "po bożemu").
IMO system B2P w TSW jest bardzo uczciwy. Membership daje 50% więcej expa i bulionów, częstszy reset misji i darmowe teleporty (normalnie płaci się za nie niewiele paxów). I tyle. Cała "growa" rzecz jest nabywana za granie, bez membershipa zajmuje to trochę więcej czasu. Vanity itamz, cóż - ja właściwie nie noszę rzeczy z I$, mimo że mam je w szafie.
|