mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1609 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2016, 16:48 
Cytuj  
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .961146%2F
HOLY SHIT :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2016, 17:06 
Cytuj  
Holy Shit to powinien być achik w Eu4.
As a black pope core whole Europe.
Hihi.
Koptowie :O

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 sie 2016, 17:17 
Cytuj  
Te buffy są tak OP, ale są też nudne. Kolejne 5% do tego, 1.5% do tego. Ziew.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2016, 17:20 
Cytuj  
Ta, trochę Excel się z Eu4 zrobił.
Nawet się wkręciłem znowu i jakieś achik powoli robię ale na najnowszej wersji, nie chce mi się jebac z przełączaniem się między patchami. :<

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 19:15 
Cytuj  
Albo coś zjebałem, ale walka z korupcją tak osłabia państwo...
0.3x za niezbalansowany tech
0.3x za overextension
koszt zwalczania: 35 golda :<
Z braku diplopointów zwolniłem z podbijaniem indii, więc jak minął truce to zaczęły dołączać do koalicji i mam 15 państw chętnych na atak. Do tego te 35 golda więcej na jednostki.....
Albo zacząć na 1.13 albo wziąć influence zamiast quality. Mam humanizm, quality, administration


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 20:15 
Cytuj  
Wpisz GodMode, a nie pierdzielisz się z wersjami gry :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 20:23 
Cytuj  
Gdzie fun? Najchętniej zmieniłbym wymagania co do utworzenia Rzymu do konieczności zdobycia jedynie regionu Italy + więcej eventów, decyzji i oczywiście zmiana religii na Sol Invictus/Hellenizm.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 20:24 
Cytuj  
Ja gram w końcu na najnowszym patchu i mam w dupie :)

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 20:25 
Cytuj  
Czym grasz? 1.17 wkurwia z kosztem wbijania claimów, pojebane to. Szybkie Religion staje się must have w niektórych państwach (w tych które mają inne religie wokół siebie)


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 sie 2016, 22:39 
Cytuj  
Francja się bawię.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 17 sie 2016, 18:48 
Cytuj  
Miałem plan!
Xiu dla religii->reformed religion->Maya->westernizacja->Niderlandy dla gov->Polska/Niemcy dla idei narodowych.
Maya ma bonusy po reformie najlepsze-kurwa-w-grze (coptic w 1.18 może ciągnąć gałę :wink: ), ale dużo jebania się żeby zreformować.
Problem w tym, że jak przybędę do europy (jakiś 1550 rok) to nie mam szans z tutejszymi imperiami, ani szans na sojusz).

Niestety w drugą stronę się nie da. Tylko pagan może dać się zmusić na zmianę religii na pagan. :wtf:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2016, 01:52 
Cytuj  
http://images.akamai.steamusercontent.c ... E79AD1793/
Teraz tylko rozjebać Polskę żeby wziąć jej idee :lol:
I będę miał utracombo najlepsza religia Mayan + najlepszy gov Dutch + prawie najlepsze idee czyli Polskie

PS. Można samemu stworzyć Holandię albo wyzwolić kraj z Play. Minus pierwszej opcji jest gorszy tech typ jednostek i brak Dutch Gov jeśli robimy niderlandy jako drugie państwo w grze...


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2016, 17:30 
Cytuj  
ale wtf? po co?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2016, 17:35 
Cytuj  
pooma napisał(a):
ale wtf? po co?


All Mayan countries also receive:[1]

Tolerance own.png +1 Tolerance of the true faith
Advisor pool.png +1 Possible advisors
Possible heresies: Tenocelome

All Mayan provinces receive:

Local missionary strength.png +2% Local missionary strength[9]

Upon passing a reform, a Maya state will lose cores by releasing nations or giving provinces to existing nations, shrinking to a size of 10 provinces + 2 provinces per already passed reform. Exact provinces released are determined by culture, religion and distance to capital. When the last reform is passed and the country borders a Western nation, it will be able to reform the religion, getting a tech boost and gaining the permanent benefit of the religious reforms.

Available reforms are:

A Unified Army: Land maintenance modifier.png −10% Land maintenance modifier
Central Arbitration: National unrest.png −2 National unrest
Central Armories: Infantry power.png +10% Infantry combat ability
Tribal Expansion: Colonists.png +1 Colonists (provinces adjacent to colonies are auto explored)
Reform the Bureaucracy: Core-creation cost.png −20% Core-creation cost


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2016, 14:40 
Cytuj  
Bardziej mi chodziło o to że po co robić ultracombo naród którym nic do 1821 nie zdziałasz bo zająłeś się samym zbieraniem bonusów. 4fun tak o czy jest jakieś drugie dno?


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2016, 14:54 
Cytuj  
Oczywiście fun.

A WŁAŚNIE!
Spójrz na to
https://www.youtube.com/watch?v=p4PDDOZ2Czs
Na 100% wykorzystał exploit na wywołanie bankructwa u AI.
Znałem wcześniej, ale dopiero po obejrzeniu filmiku wykorzystałem go grając Byzem do roku ~1530 i jak chwilę po starcie gry byłem wstanie roznieś w pył wojsko Ottomańskie to jak można się spodziewać było sporo łatwiej niż grać na legalu i liczyć na Polskę.
I dałem sobie spokój. Zero fun tak grając, chociaż uważam za ok, wykorzystać tylko raz dla pierwszej wojny z Ottomanem. Inaczej afkujemy przez 10-15 lat.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2016, 17:38 
Cytuj  
jak ten exploit dziala?

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2016, 18:06 
Cytuj  
Sprzedajesz na pauzie statki za maksymalną ilość kasy, save, menu, wchodzisz ponownie i atakujesz.
I twoje 2k bez generała pokonuje oddziały z <20k i ** generałem.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 07:38 
Cytuj  
No ale to OE ma kupić nie?
Tak nie bardzo chce, floty 11 statków za 0 nie chce wziąć, mam -1109 w sumie :P (hostile -1000, over force limit -100, itd)


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2016, 08:44 
Cytuj  
Musi móc chcieć, ale NIE CHCIEĆ. Kapisi? :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=QuVg1rJukuE
Wiadomo o tym od 2-3 miesięcy i żadnego fixu :wtf:

EDIT
SRY!
Działa jak pisałem na 1.16, żeby zadział exploit na 1.17 widoczni musi się zgodzić na kupno.

Jak już pisałem nie raz, wkurwia mnie na 1.17 koszt claimowania. Pojebało ich równo.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1609 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.