mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 lip 2015, 21:15 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Hm jak tak czytam, to to nie jest cos jak AI War?
W sensie, tam wlasnie trzeba po cichu scoutowac, zdejmowac konkretne systemy z najwazniejszymi instalacjami, znalezc glowny command station i go zniszczyc?
Nie gram jeszcze, bo bardzo sceptycznie podchodze do Stardock (preorder Demigoda, FE oraz GC3), a za duzo nie pogralem.


Tak. Trza się rozwijać nie zwracając na siebie zbytniej uwagi i przygotować się na finałową walkę. Doomsday counter tak czy siak rośnie (zdarzenia w grze by SK), ale odpowiednie wybory w questach pozwalają go zmniejszyć (zły wybór zwiększa np: kradzież pota zamiast zakupu). Jest tez budynek i czar zmniejszający counter. Warlord np ma skille robiące z niego półboga dzięki wysokiemu doomsday counter. Czym wyższy tym jest potężniejszy (ale podejrzewam, że te skile samemu sk i lepszym przydupasom za dużo nie zrobią)


GC III nie grałem,ale opinie gra ma pozytywne ? A przy FE i FE LH z modami spędziłem kilkaset godzin (najlepiej się grało w betach kurde, nie wiem czemu wersje finalne tak się różnią od tych z bet). Jeśli SD przeniesie poziom AI z SK do FE LH to będzie naprawdę porządna gra z przyzwoitym AI.


Jak ktoś nie ma jeszcze FE LH to w humble bundle można kupić za 1$. A z modami to naprawdę fajna gra.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 00:00 
Cytuj  
Nie dałem za wygraną i dalej męczę tą 6 grę. Po kilku próbach udało mi się co prawda przegrać walkę z tymi bosami (wszystkie moje oddziały padły i all przydupasy bosów), ale samotne bosy bez obstawy zrezygnowały ze zniszczenia miast i polazły w cholerę. Może mi się uda jeszcze wyjść na prostą.
http://images.akamai.steamusercontent.c ... CCC85B90A/

Różnica pomiędzy FE LH i SK polega na działaniu czarów i skili AI. Np: ten duży demon rzuca na starcie fear. Wszystkie moje oddziały dostały status affraid (i straciły swoją turę) poza 3 paladynami (w FE LH takie skille/czary były mało efektywne). Zużyłem dosłownie cała manę na walkę, all scrole i itemy summonujące fire elementale- istnie epicka bitwa. Warlord zdołał rzucić 1 czara (zabrałem połowę hp przydupasom) i w kolejnej rundzie padł. Czary i skille przydupasów ubiły większość moich. Walkę do samego końca doprowadziły Fire elementale, które wraz z przyzwaniem postawiły ścianę ognia, która na jakiś czas powstrzymała bosy. AI wpierw ubił mi wszystkich zasięgowych, hirosa, a później zajął się resztą. Jeśli chodzi o AI to jest to postęp w porównaniu do FE LH.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 11:31 
Cytuj  
Skusiłem się na SK i .. nie żałuję :) Bardzo wciągająca gierka. Świetnie pomyślany system z tym craftem - w zależności od jednostki można bardzo ciekawe efekty uzyskać (kilka części zbroi "reaktywnej" z Fire robi niezłą rozwałkę - wsadziłem to na "kark" Sentinelowi z masą Defense, gość idzie jak czołg :D


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 14:45 
Cytuj  
W tym temacie info, dotyczące AI.
http://steamcommunity.com/app/241990/di ... 602410176/
Wyszło na to, że co niektórzy skarżący grali w pirata i w dodatku w kampanię (w oskryptowane AI=easy mode).

Ja tą 6 grę wtopiłem. Na 3/4 paska zagłady idzie taki spam różnych armii (skład i jakość), że nie wyrobiłem z obroną. W końcu skończyła mi się mana i ... the end. AI poza miastami atakuje i niszczy szardy (one głównie dają mane). W kolejnej grze zmienię taktykę na tower defense, ciekawy jestem czy przyniesie spodziewane efekty.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 14:47 
Cytuj  
A patrzyłeś czy armie Sorcerer Kinga potrafią zmieniać teren? Może wystarczy się "okopać" górami? :D


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 15:19 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
A patrzyłeś czy armie Sorcerer Kinga potrafią zmieniać teren? Może wystarczy się "okopać" górami? :D


Sprawdziłem. Niestety zamiast gór robi się tylko pagórki-nie zatrzymują wroga. Może jest czar tworzący góry, ale ten do podnoszenia lub obniżania terenu jest słaby. Najlepszą obroną na late game jest chyba masa outpostów + czar freeze ( wersja działająca na mapie strategicznej). Z każda grą wiem więcej, jeszcze muszę stestować 4 pozostałych władców, któryś ponoć ma pro skila tinker?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2015, 20:04 
Cytuj  
Zagrałem krasnoludem(tinkerer). Zajebisty jest. Na starcie może walić 2 enchy na każdy item a z czasem, chyba 4 ? Dodatkowo w skilach może odblokować recki na unikalne/legendarne itemy. Problemem jest, tylko brak many. Zaczynam 8 grę :P Gra jest na wypasie. Oby zrobili więcej fajnych władców i bohaterów w dlc or modach.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2015, 08:23 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Zagrałem krasnoludem(tinkerer). Zajebisty jest. Na starcie może walić 2 enchy na każdy item a z czasem, chyba 4 ? Dodatkowo w skilach może odblokować recki na unikalne/legendarne itemy. Problemem jest, tylko brak many. Zaczynam 8 grę :P Gra jest na wypasie. Oby zrobili więcej fajnych władców i bohaterów w dlc or modach.


Możesz zobaczyć jaką masz wersję gry? Czy to jest 1.0? Na tym jednym zdjęciu co wrzuciłeś, walczysz z obydwoma sługusami Sorcerer Kinga w jednej walce. To jest normalne? Myślałem, że ich armie chodzą oddzielnie.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2015, 14:27 
Cytuj  
Wersja 1.01.

Te armie się spotkały (bosów) i z nich wytworzyły się 2. Jedna z 2 bosami, 3 harbringerami (ci co rzucają chyba doombolt a) + inne cholery. W drugiej armii jednostki na 1 strzał warlorda. Normalne to raczej nie jest po prostu w momencie, kiedy odsłoniłem kawałek mapy, akurat były armie 2 bosów. W tym momencie skończyłem q i weszło z niego +3 threat i zaraz po tym event z SK za który +5. Od tego momentu wszystko na mapie zaczęło iść na mnie. Gdybym miał parę tys many to pewnie bym się wybronił. Samych bosów ubiłem za, którymś razem, ale zalew hołoty wyczerpał manę (crafciłem fireball e + heal + jakiś czar ofensywny od czasu do czasu i źródełko wyschło bo nie obroniłem shardów). Nie miałem tez wcześniejszego save a, bo wyłączyłem auto save.


Teraz gram 10 grę (znowu tinkerem) + krasnolud i idzie mi wręcz świetnie. Na razie 3 miasta 6 shardów. Mogę robić 3 enchy na jeden item. W ziołem hipnozę na starcie i jest za łatwo z tym czarem. Skaptowałem na swoją stronę 2 kleryków, 1 blue i 1 red drake, 2 duże pająki po 75 hp, pack pająków z 75hp i pack wargów z 110 hp. Jedyne ale to mana. Zrobienie 1 itema zabiera 15-30 meny x 12 slotów x 12 jednostek. Na razie mam po 2-4 itemy na jednostce. Krasnolud ma też przegięte recki: +2 do uników, +3 do hp regen na taktycznej mapie i inne.
Z krasnoluda też kozacki napierdalator, wali jednym atakiem 80-90 dmg u we wszystkie cele wokół siebie. Puszczam go przodem i idzie jak przecinak przez masło. Musze jeszcze w inicjatywę zainwestować bo zdarzają się armię co jak zaczną to mnie kładą na łopatki.

http://images.akamai.steamusercontent.c ... 0CFA5695A/
Fajnych też rycerzy dostałem za questy.

Niektóre mapki taktyczne są wręcz śliczne:
http://images.akamai.steamusercontent.c ... 1EA150280/


Ostatnio edytowano 31 lip 2015, 14:51 przez warhameron, łącznie edytowano 2 razy
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 31 lip 2015, 14:30 
Cytuj  
ech juz wiem co mnie od FE zawsze odpychalo i to samo odpycha mnie w demie tutaj.

Jak widze ta walke to mnie szlag trafia, a podejrzewam auto-resolve wszystkiego nie jest dobrym pomyslem?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2015, 14:43 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
ech juz wiem co mnie od FE zawsze odpychalo i to samo odpycha mnie w demie tutaj.

Jak widze ta walke to mnie szlag trafia, a podejrzewam auto-resolve wszystkiego nie jest dobrym pomyslem?


zwykłe moby można z auto, ale jak już sa casterzy i większe.lepsze jednostki to zdecydowanie lepiej ręcznie rozegrać. Walki według mnie są szybsze niż w FE. Jak np zagrasz Warlordem to nim idzie bardzo szybko. Wysoka inicjatywa , odpala się 2 skile i po większości walk. On ma bonusy z doomsday countera i pod koniec gry jebie 80% band 1 skillem. Ci najtwardsi niestety mają ressisty i trza już walczyć normalnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 sie 2015, 19:52 
Cytuj  
Krasnolud jest OP. 5 leveli i można zacząć zabijanie całych armii w 1 rundzie (maks w 2).
Ładuje się walka -> używam umiejętności która zbiera wszystkich wrogów wokół mnie i ich lekko uszkadza (co nie kończy mojej tury!) -> używam ataku 150% na wszystkich dookoła -> koniec walki. Może lekko przesadzam i przydało by się jeszcze kilka leveli (choćby 2, do umiejętności która daje +1 ataku za każdego wroga), ale ogólnie tak to wygląda.

Tinkerer też jest bardzo fajny, a konkretnei jego umiejętności. Dzięki "Master Enchanter" można mieć +3 regeneracji w walce na każdym enchant slocie. A tą umiejętność można już wziąć jako drugą.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 1 sie 2015, 22:50 
Cytuj  
Krasnoludem z tinkerem jako władcą jest zdecydowanie za łatwo. Co prawda armia to max 11 slotów, ale 4 enczanty na item (inni max 2) daje ogromną przewagę. Hipnoza i przejmowanie jednostek przeciwnika powinno dostać nerfa:P Nawet mi się udało przejąć stack (4) Harbringerów (chyba najsilniejsza jednostka SK).

Walka z SK niestety była banalna. To już armie przed walką z nim były silniejsze.
http://images.akamai.steamusercontent.c ... DED31883A/

Warlord + krasnal z toporem (jest drugi łucznik na pająku)i pozamiatane. Bardzo przyjemnie mi się grało tą 10 grę, SK ubity po prawie 14 godzinach gry. Teraz zagram sobie na hardzie i obadam innych władców i czampów.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 sty 2016, 12:48 
Cytuj  
Sorcerer King - Rivals Expansion Pack
https://steamdb.info/app/393060/subs/
Prawdopodobnie dodatek upodabniający SR do FE LH, wcześniej jeszcze ma wyjść free patch dodajacy nowe recepty do craftu.

Teraz gra jest za 10 euro.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 sie 2016, 20:41 
Cytuj  
Dodatek juz do kupienia. Posiadacze SK dodatek moga kupić za 15 e/$
http://store.steampowered.com/app/496730

Jest info ,że kupując pre order dostanie sie SK za friko, ale pewnie oferta dla osób nie posiadających SK.

Rivales to niby pakiet 5 dlc polączony w dodatek:

The Frozen Realm

The Undead

Minions of the SK

Workshop dlc

Ascesion dlc

Cena miała być 10e/$, ale zmienili zdanie i jest drożej...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 26 sie 2016, 10:41 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Dodatek juz do kupienia. Posiadacze SK dodatek moga kupić za 15 e/$
http://store.steampowered.com/app/496730


Dobrze, że przypomniałeś. Miałem to kupić bo w podstawkę się zagrywałem - bardzo fajna gierka.


_________________
For the pony!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 gru 2016, 23:05 
Cytuj  
Jest price bug na dodatek na steam ie. Mając podstawkę dodatek wychodzi za 2,79e !

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2016, 18:29 
Cytuj  
Jak ktoś chce Sorcerer King: Rivals powiedzmy za 16 zł to łapcie mnie na steamie(jak skończą ddos attack)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2016, 18:34 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Jak ktoś chce Sorcerer King: Rivals powiedzmy za 16 zł to łapcie mnie na steamie(jak skończą ddos attack)


Myisz, ze to DDOS? Zawsze serwy sa przeciazone na wyprzedazach Steam. Swoja droga, co ten dodatek daje? Skorzystalem z Twojej informacji, ale nje wiem, czy dobrze zrobilem.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 23 gru 2016, 20:59 
Cytuj  
This is a stand-alone expansion to Sorcerer King. You do not have to have Sorcerer King to play this as it includes everything that was in Sorcerer King. However, if you have Sorcerer King, a discount should be shown.

What's new includes:
* Two new races (Sorcerer King included Men, Rivals adds Dwarves and the Undead)
* Two new sovereigns
* Two new champions
* Three new demigods that can roam the world enforcing the Sorcerer King's will
* New victory condition: Ascension
* Lots of new quests, items and units
* Quest Editor
* Steam Workshop support for sharing your creations or downloading maps and quests made by others
* Revamped main game UI
* Elimination of the Doomsday counter from Sorcerer King



Nie potrzeba podstawki do grania i podobno (ja nie mogę sprawdzic) Całosc lub większośc contentu z podstawki zawiera się w tym Rivals.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.