Szamotula napisał(a):
SLS przyzydzilo. Zamiast bawic sie w EA mogli zrobic 'bete' darmowa + sprzedawac founder's packi, ktore oferowaly by to co EA.
Yup, wstepnie EA tez mialo byc duzo krotsze, zjebali pod tym wzgledem mocno.
Cytuj:
Paladins od Hi-Rez w tym temacie zniszczylo system - w momencie kiedy gre upublicznili to byla kupa jakich malo, ale ze byla za darmo to ludzie sobie pogrywali. W tym czasie grzebali przy grze i grzebali, czesto wywracajac wszystkie zalozenia do gory nogami i doskonalili projekt, a ludzie ciagle grali bo za darmo. Ostatecznie w Paladins graczy przybywalo, a teraz jest to gra z top5 steam, w ktora gra 40-50k osob w peak time.
Hi-rez niestety teraz zydzi ostro, zmiany z kartami i goldem mocno na minus i sporo graczy zaczyna to odrzucac szczegolnie ze niektore zmiany nawet nie sa ujete w patch logach (np. zmniejszenie golda za daily jak dobrze pamietam).
Cytuj:
Druga sprawa to tez cholera wie co oni robia z kasa z EA. Przeciez 3 tygodnie po wystartowaniu early access Battlerite sprzedalo ponad 200k kopii. Od tego czasu oprocz dodania kilku nowych postaci/kosmetykow i balansow to bardzo malo sie zmienilo. Dziwi to tymbardziej, ze maja gotowe rozwiazania z Bloodline Champions, ktore wystarczylo tylko przeniesc. Dla przykladu menu i funkcjonalnosc w Battlerite to kupa jakich malo, kiedy BLC pod tym wzgledem mialo doslownie wszystko i do dzis chyba jedynie dota2 przebija BLC pod tym wzgledem - klany, chatroomy, in-game turnieje, live spec, ladder.
Te ingame turnieje w docie to sie do BLC nijak maja, licze na to ze ten ficzer zawita do obu gier bo to byl jeden z mocniejszych punktow Bloodline.