mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 10:25 
Cytuj  
"
worldofwar.de Ile graczy będzie mogło grać na jednym serwerze?
Chris Sigaty: 2500 do 3000 graczy na każdym serwerze.

worldofwar.de Ile postaci będzie przypadało na jedno konto? Czy postacie mogą być rozdzielane na różnych serwerach? Np 4 na FvF(Fraction vs Fraction) 4 na PvP(Player vs Enviroment)
Chris Sigaty: 10. Możesz posiadać 10 postaci na różnych realmach albo wszystkie na jednym serwerze. Jakkolwiek jeśli zdecydujesz się grać hordą swoją psotacią na danym realmie niebędziesz w stanie grać przymierzem na tym samym realmie. Będzie to zrobione w celu zapobiegania przenoszenia sie graczy ze słabszej frakcji do silniejszej na danym realmie.

worldofwar.de: Czy klasa "bohater" będzie testowana w becie? Czego możemy się spodziewać?
Chris Sigaty: Nie, klasa bohater nie będzie testowana w becie, będzie wydana wraz z patchem po jej wydaniu. Klasy "bohater" Będą połączone z talentami. Możesz otrzymywać punkty HERO i wykorzystywać je. Prawdopodobnie będzie "talent menu" dla klasy "bohater". Gra jest ciągle w facie balansowań więc z pewnością będziemy chcieli zbalansować klase "hero" po tym jak stanie się ona możliwa.

worldofwar.de Czy będzie więcej klas póżniej? np nekromanra? Lub nowe rasy? Dwugłowe ogry ?
Chris Sigaty: Tak, z pewnością.

worldofwar.de: Co z update'ami grafiki jak efekty pogodowe lub modele dla przedmiotów noszonych przez postacie?
Chris Sigaty: Efekty pogodowe będą w grze kiedy zostanie ona wydana. Ale nie będą one miały wpływu na otoczenie np szybkość poruszania się twojej postaci.


worldofwar.de: Czy możecie opisać to czego możemy oczekiwać od Battlegrounds(pól bitwy)? Co możemy w nich robić? Gdzie są one zlokalizowane i jak możemy się tam dostać?
Chris Sigaty: Battleground będą rozpoznawalne poprzez czerwony portal który zaprowadzi cię na pola bitwy(battlegrounds), Będzie tam mnóstwo rzeczy które będzie można zniszczyć. Możesz używać machin oblężniczych i innych rzeczy w tym stylu. Mamy dużo planów co do pól bitwy, będzie jednak tylko uproszczona wersja gdy gra wyjdzie. Pierwszy przedział dla graczy będzie od 30-40 poziomu, drugi 50-60.

worldofwar.de: Jakieś przykłady co do PVP wynagrodzeń?
Chris Sigaty: Ideą jest stworzenie systemu opartego na punktach. Twoje akcje będa dodawały dobre lub złe punkty ktore będą zapisywane w twojej reputacji lub frakcji. Z wystarczającą liczbą punktów będziesz mógł zdobyć tytuły jak Horde Slayer lub Defender of te Allience lub Hero of the Eastern Kingdom. Gracze z tymi tytułami będą mieli możliwość do zdobycia instance które nie są otwarte dla graczy beż owego tytułu. Te tytuły dadzą ci także możliwość do wchodzenia do specjalnych domów ze specjalnymi sprzedawcami którzy oferują bardzo rzadzkie i potężne rzeczy

worldofwar.de: Co z przeciwnymi tytułami?
Chris Sigaty: Jeśli będziesz dużo "gank and grief" dostaniesz punkty które negatywnie wpłyną na twoja reputację i dostaniesz przeciwny tytuł. Gracze z przeciwnych frakcji będą mogli cię atakować gdziekolwiek jestes, nawet w domowych stronach będziesz zawsze zaznaczony PvP. Więc jestes teraz znany jako zły gość.

worldofwar.de: Czy możecie wyjaśnic usunięcie skill poiontów?
Chris Sigaty: Wszystko będzie bazowało sie na pieniążkach ;( Więc bogadsi gracze mają lepiej, jak w prawdziwym zyciu ;-)

worldofwar.de Jaki jest cel EU bety?
Chris Sigaty: Dla lokalizacji gry i testów stabilizacji serwerów.

worldofwar.de: Czy jest jakaś możliwość wydania wszystkich wersji naraz? Jeśli nie jak długo inne języki będą czekać?
Christ Sigaty: Na początek wydamy US i Koreańska wersje razem. Europejska wersja wyjdzie 2-4 miesiące później.

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 11:01 
Cytuj  
To te same informacje, które są w Raporcie. To jest dobre:

worldofwar.de Ile postaci będzie przypadało na jedno konto? Czy postacie mogą być rozdzielane na różnych serwerach? Np 4 na FvF(Fraction vs Fraction) 4 na PvP(Player vs Enviroment)

:)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 11:23 
Cytuj  
Mi się to podoba:
"Battleground będą rozpoznawalne poprzez czerwony portal który zaprowadzi cię na pola bitwy(battlegrounds), Będzie tam mnóstwo rzeczy które będzie można zniszczyć. Możesz używać machin oblężniczych i innych rzeczy w tym stylu. Mamy dużo planów co do pól bitwy, będzie jednak tylko uproszczona wersja gdy gra wyjdzie. Pierwszy przedział dla graczy będzie od 30-40 poziomu, drugi 50-60. "

Juz grając podczas tych stress testów maszyny, katapulty, roboty (nie znam świata W3) zrobiły na mnie wrażenie. Myślałem, że w jakimś dodatku będzie można ich dopiero używać - a tu niespodzianka :)


Aaaa Zodiac - wiem w którym miejscu jest mostek z Twojego signu w WoW-ie. Przepływałem pod nim.

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 12:00 
Cytuj  
No w koncu sa jakies konkrety co do pvp, rysuje sie niezly endgame.
Podoba mi sie ten system (ideowo nawiazuje do projektow z GW).
Zależaloby mi by jeszcze na mozliwosci spotykania sie najlepszych druznyn z calego swiata. Poniewaz punkty i tytuly w obrebie 3 tysiecznej populacji sa malo wymierne i satysfakcjonujace.
Kiedys byla mowa o turniejach i zakladach buchmakerskich.

**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 12:07 
Cytuj  
"Aaaa Zodiac - wiem w którym miejscu jest mostek z Twojego signu w WoW-ie. Przepływałem pod nim."

: )))

-----

"No w koncu sa jakies konkrety co do pvp, rysuje sie niezly endgame."
Jak narazie endgame moze zostac przedluzony rpzez dodatek ktory Blizz juz zapowiedzial bedzie w nim udost. min. Housing.. i zwiekoszony lvl ostateczny :)

**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 12:52 
Cytuj  
Napisalem do CDprojekta z pytaniem o wydanie polskiej edycji WoW.

..narazie nie mają w planie, ale jesli sie pojawi napewno "poinformujemy o tym na stronie z planem wydawniczym":
http://www.cdprojekt.info/plan_wydawnic ... n=ShowFull


Ostatnio edytowano 16 wrz 2004, 13:48 przez Zodi4c, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 13:11 
Cytuj  
Engame oparty o dodatki i rywalizcje pvp moze byc wystarczajacy.
Dobrze by bylo, aby jeszcze doszedl element nieskonczonego gromadzenia bogactw (do czego mozna podpiac housing). Jest tylko jedno "male ale" - skarby beda dopiero bardzo cenne, gdy bedzie wystepowal system ich wymiany siegajacy poza jeden serwer.

***

Posty: 711
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 14:26 
Cytuj  
e-bay? :P


_________________
Kiedyś:
Crategus.:.Dorf 50lvl Thane
Perversona.:.Trollish 50lvl Savage Babe
Dziś:
Bartek, Handcrafted by God, 5lvl Mąż

**

Posty: 261
Dołączył(a): 10.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 14:39 
Cytuj  
Moze te domy aukcyjne ktore zapowiada w grze Blizzzard (moliwosc ustalenia ceny minimalnej, ile ma trwac aukcja itp.), moze będą wieloserverowe. Tzn,. na jednych serverach bedzie dostep do aukcji z innych serverow ;).

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 14:46 
Cytuj  
nie przesadzajcie....
Wlaśnie aukcje - zapomniałem napisać, ze domy aukcyjne to świetny pomysł. I nawet kupiłem sobie 2 itemki z nich pod koniec stress testów.
I mam pytanko: te domy aukcyjne są ze soba linknięte, czy każdy dom uakcyjny w innym mieście to inna śpiewka?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 15:15 
Cytuj  
Serverwide trading to by byl istny koszmar.

Po kilku miesiacach gry rynek zostalby zdominowany przez ludzi typu Yantis i jego IGE, co w efekcie doprowadziloby do dyktowania przez nich cen na highend itemy (a to wplywa na inflacje).
Tak to ich macki ograniczone sa do poszczegolnych serverow i maja ograniczone pole dzialnia.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 19:14 
Cytuj  
Zematis ja jestem innego zdania , trudniej jest manipulowac duzym rynkiem niz malym.
Blizzard pozatym nie podjol jeszcze decyzji czy bedzie mozliwosc przenoszenia postaci pomiedzy serwerami.
Jezeli to zrobia (potwierdzili ,ze technicznie jest to wykonalne) handel miedzy realmami stanie sie faktem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 20:38 
Cytuj  
Nie chodzi o wielkosc rynku , a o jego dostepnosc.

Pomijajac to wszystko, to by bylo tak skomplikowane ze i tak nie wprowadza.Pewnie tez dlatego zaden z duzych mmogow jak dotad tego nie oferowal... (a w ogole jakikolwiek oferowal?)


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:04 
Cytuj  
Nie wiem, czy bym chciał by była możliwość swobodnego przechodzenia pomiędzy serwerami - zrobi się pierdolnik, w mmorpgu chodzi o to by zżyć się z innymi i wspólnie sobie pograć, a nie co krok spotykać nowych i tracić starych friendów bo jedni przychodzą a inni odchodzą... czemu to ma służyć?
Tak samo nie wiem czy bym chciał by istniał handel pomiędzy serwerami - to by tylko wprowadziło zupełnie niepotrzebne zamieszanie.


Ostatnio edytowano 16 wrz 2004, 21:19 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 503
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 wrz 2004, 21:15 
Cytuj  
Ja za to bym się nie obraził, gdyby była - coby się dało kupić sobie wersję US a potem jak wyjdzie wersja EU to się przerzucić na serwerek europejski...

Muminus

*

Posty: 173
Dołączył(a): 19.05.2003
Offline
PostNapisane: 17 wrz 2004, 01:39 
Cytuj  
Jasne ,ze calkowita dowolnosc przemieszczania sie pomiedzy serwerami
to nic dobrego.Przyklad:zmawia sie 100 mocnych graczy i robi zerg po kolei na kazdym serwerze.Ale w ograniczonym stopniu powinno to byc kozystne.Pozwoli na np. ogolnoregionalne turnieje lub zmiane serwera np. raz w zyciu jednej postaci. W sumie czerwone portale moga prowadzic do takich miejsc. Moze zrobia tez podzial tak jak w W3 ,ze beda niezalezne regiony swiata europe , azja , usa i tylko w tych rejonach bedzie mozna rywalizowac pomiedzy graczami tego samego obszaru swiata. Wydaje sie to logiczne ze wzgledow technicznych ( wszystkie serwery w jednym pomieszczeniu, a nawet w jednej szafie) oraz porownywalny ping dla rywali.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2004, 13:34 
Cytuj  
Muminus napisał(a):
Ja za to bym się nie obraził, gdyby była - coby się dało kupić sobie wersję US a potem jak wyjdzie wersja EU to się przerzucić na serwerek europejski...

Muminus


Jak już kupie US to zostane na US.
Przynajmniej nie będę czytał na generlanych czatach niemieckich i francuskich tekstów :)

P.S.
Kto jest z US?
Jak mi ktoś prześle wersje z US zaraz po retailu to jestem gotów dobrze dopłacic :D

P.S.2
Albo sam pojade do US, co mi tam :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2004, 14:40 
Cytuj  
Niestety mozna sie spodziewac ze tak włąsnie bedzie.. A szkoda. Fajnie by było w wiekszej grupie polaków zamieszac na serwerze :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

**

Posty: 338
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2004, 22:18 
Cytuj  
Eeeee ... potem sie wiekszosc chlopakow z Daoca nawrocilo i przyszlo na EU serwery :D
Takze moze i tutaj nie bedzie tak zle dla Was.


_________________
------

***
Avatar użytkownika

Posty: 927
Dołączył(a): 26.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2004, 22:20 
Cytuj  
Mazee napisał(a):
Eeeee ... potem sie wiekszosc chlopakow z Daoca nawrocilo i przyszlo na EU serwery :D


Szczera prawda... sama prawda i tylko prawda :)


_________________
Peace is a lie. There is only passion.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.