Tak, bardzo duzo wrecz wszystkie drzwi są otwarte. Jest tego pelno dookola. Ciezko znalesc nawet w malych ciasnych alejkach, gdzies w zapomnianych dzielnicach zamkniete drzwi. Stormwind (bo jego mam na mysli) to dziesiatki sklepikow, w kazdej dzielnicy jest po kilka z danej kategori np. kwiaciarnie
, sklepy z zywnoscią, ubrania, materialy dla danych umiejetnosci, trenerzy, sklepy z bronią, mikstury, karczmy..
EDIT:
"
worldofwar.de: Chodzą pogłoski ze gracze będą mogli grać tylko na serwerach zlokalizowanych blisko nich. Np, Europejczycy nie będą mogli grać na US serwerach. Czy możecie to potwierdzić ?
Chris Sigaty: Tak, to prawda. Mamy rozdzielone regiony, np US gracze na US serwerach i Europejczycy na europejskich serwerach. Będziemy mieli regionalne Support Teams do pomocy online. Pomoc w grze i poza nią. Wszystko to z powodu języka i czasu. Chcemy dać graczą najlepsze wsparcie podczas podstawowego czasu gry. Gdyby gracze europescy grali na US serwerach niebyło by to możliwe. Kolejnym powodem jest to, iż chcielibyśmy aby Live Team organizował regionalne wydarzenia, powiedzmy coś takiego jak Oktoberfest :beer: . Także przepustowość(pingi) odgrywa główną role. Jak kolwiek zawsze będa ludzie którzy chcieli by grać na serwerach które nie są koło nich z powodu ich gildi lub coś w tym stylu. Jednym znaszych celów po wydaniu gry jest danie tym graczą możliwości grania na innych serwerach.
Worldofwar.de Czy EU może grać na US serwerach po tym jak gra ukaże się w US dopóki nie zostanie wydana w EU?
Chris Sigaty: Nie. Ale jeśli mają możliwość używania US metody pieniężnej i mają kogoś kto mieszka w US, niemożemy ich powstrzymać od kupna Amerykańskiego konta.
worldofwar.de Jaki jest cel EU bety?
Chris Sigaty: Dla lokalizacji gry i testów stabilizacji serwerów.
worldofwar.de: Czy jest jakaś możliwość wydania wszystkich wersji naraz? Jeśli nie jak długo inne języki będą czekać?
Christ Sigaty: Na początek wydamy US i Koreańska wersje razem. Europejska wersja wyjdzie 2-4 miesiące później.
"