Xavery możesz iść PAL/WAR, dla mnie nie ma znaczenia, są hi-potiony i yagudo drinks. NIN jest o tyle lepszy że 4 trafienia zwykle absorbują cienie. Tu niestety będzie potrzeba uzywać potiony, które generują dodatkowe hate z tego co zauważyłem, wcale nie małe. Kazde trafinie przez przeciwnika w BCNM to 100-120 HP, dodatkowo nie mozna używać z tego co mi się wydaje Regen, i soczków z efektem Regen. Skubany kradnie efekt, wiec zostaje żarełko ktorego chyba nie zabiera i buffy typu barsilence, barthunder. Jak nie ma tych buffów to drainuje HP.
Więc moje trzy grosze do taktyki w Spire BCNM :
1. Najlepszy dzień to light day, ze wzgledu na słabość przeciwnika na light element, i 2-h sumonera by carbi.
2. Nie używać regen HP, ani shell czy też protect, tylko cure 1 i 2 oraz soczki na regen MP, preferowany melon lub yagudo. Trzymać jakieś MP + poty/zarcie [ mulsum, ether, hi ether ] na wszelki wypadek, dla SMN koniecność aby miał MP przy astral follow na nstepne udeżenie.
3. RDM, PLD, BLM, SMN muszą mieć na sobie poison cały czas, najlepiej jak używaja z kilkunastosekundowym delayem, żeby nie było tak że poison pada jednoczesnie u wszystkich, budzą innych
4. Spowolnić przeciwnika poprzez Tail Whip Leviathana lub Gravity RDM-a
5. BLM : Bind, i pomagać w leczeniu + debuffy elementalne na mobka, nie wiem jak z dmg output ale sądze ze nuki to strata MP.
6. WHM : Trzymć bar-spells na grupie, łownie na main tanku, użyć 2-h nawet jeśli wiemy ze to cie zabije, o ile uratuje walke i innych ludkow w party. może posłuzyć jako hate control.
7. Main Tank : używać hi-potionów, raportować brak zakleć chronicych przed drainem, nie dać sie bić, trzymać przeciwnika z dala od RNG i magów. Uzyć reraise Scrol jeśli zdazy sie wypadek [ ok 6-9 hi-potionów ]
8. Rdm : debuffy o ile wejda, dia, poison, i Gravity, pomoc w leczeniu jeśli jest taka potrzeba, pamietaj że masz mało MP i że Gravity ma duży recast oraz że bazuje na int i potrzeba na to dużo MP. Obudzić sumonera i whm jeśli dostana AoE sleep, trzymać sie z dala na wypadek sleep/ drain Cały czas mp refresh poprzez soczki [ potrzeba okolo 6-9 yagudo drinks na cała walke ]
9. RNg : kontrolować hate poprzez mniejszy dmg lub gorszą klasowo broń, trzymać sie z dala od monsterka, zrobiuc mu tak duzo kuku jak sie tylko da, trzymac reka na hi-potionach
Chyba wszystko
_________________ Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle
|