Tutaj znajdziecie pelna liste zmian:
http://update.uo.com/design_402.html
Chcialem skomentowac kilka wybranych zmian:
*All houses will continue to be automatically refreshed — except condemned houses. Condemned houses will begin to decay.
Co oznacza, ze razem z publish 15 mozna juz zaczac polowac na rozpadajace sie domki
.
*Healing a frost spider will now raise vet skill instead of anatomy.
Jeszcze tego nie wprowadzili, zatem wszyscy, ktorzy potrzebuja zrobic gm anatomy moga trenowac je jak animal lore (leczac zwierzatka na statku), tylko ze brac ze soba pajaki
.
*Players who successfully use their hiding skill while under the effects of an invisibility spell will no longer be revealed when the invisibility timer expires.
Czyli teraz wystarczy rzucic na siebie invisa, a potem uzyc skilla invis (wciaz bedac ukrytym) i nawet w najgorszym bagnie jestesmy secure.
*The cap and tall straw hat are now included in the tailor items menu for tailors.
Soon to be rare nie wypalilo
, czapeczki wracaja do crafting menu.
*If you have a blacksmith tool equipped, you must use that tool while smithing. Otherwise, you can use the tools from your pack as normal.
Juz nie mozna bedzie korzystac z Ancient Hammer w nieskonczonosc
buuuuu - nawet nie zdazylem zdobyc jednego. *chilp*
*The Firefield spell will no longer be precastable outside of town and targetable in town.
Ciekawe jak teraz bedzie sie zdobywac czarne sandaly... chyba newbie postaci, ktore nabijaja murder county - nie mam pojecia.
*Special drinks will now correctly display their look at text — mostly covers holiday items.
Znowu bede mogl sie napic szampana
*Double-clicking a bank check in your bankbox will now cash it in.
Nigdy wiecej upuszczania tego gowna na ziemie - czasami o malo co nie dostalem zawalu. Ciekawe, czemu zrobienie tak prostej rzeczy zajelo im tak dlugo hmmmm.... .
A to wszystko czeka na nas juz od czwartku na shardzie Atlantic. O ile nie bedzie bledow hehehhe, to niebawem pojawi sie na reszcie shardow.