mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 13:34 
Cytuj  
Tutaj znajdziecie pelna liste zmian:
http://update.uo.com/design_402.html

Chcialem skomentowac kilka wybranych zmian:

*All houses will continue to be automatically refreshed — except condemned houses. Condemned houses will begin to decay.
Co oznacza, ze razem z publish 15 mozna juz zaczac polowac na rozpadajace sie domki :grin:.

*Healing a frost spider will now raise vet skill instead of anatomy.

Jeszcze tego nie wprowadzili, zatem wszyscy, ktorzy potrzebuja zrobic gm anatomy moga trenowac je jak animal lore (leczac zwierzatka na statku), tylko ze brac ze soba pajaki :smile:.

*Players who successfully use their hiding skill while under the effects of an invisibility spell will no longer be revealed when the invisibility timer expires.

Czyli teraz wystarczy rzucic na siebie invisa, a potem uzyc skilla invis (wciaz bedac ukrytym) i nawet w najgorszym bagnie jestesmy secure.

*The cap and tall straw hat are now included in the tailor items menu for tailors.

Soon to be rare nie wypalilo :smile:, czapeczki wracaja do crafting menu.

*If you have a blacksmith tool equipped, you must use that tool while smithing. Otherwise, you can use the tools from your pack as normal.

Juz nie mozna bedzie korzystac z Ancient Hammer w nieskonczonosc :sad: buuuuu - nawet nie zdazylem zdobyc jednego. *chilp*

*The Firefield spell will no longer be precastable outside of town and targetable in town.

Ciekawe jak teraz bedzie sie zdobywac czarne sandaly... chyba newbie postaci, ktore nabijaja murder county - nie mam pojecia.

*Special drinks will now correctly display their look at text — mostly covers holiday items.

Znowu bede mogl sie napic szampana :grin:

*Double-clicking a bank check in your bankbox will now cash it in.

Nigdy wiecej upuszczania tego gowna na ziemie - czasami o malo co nie dostalem zawalu. Ciekawe, czemu zrobienie tak prostej rzeczy zajelo im tak dlugo hmmmm.... .


A to wszystko czeka na nas juz od czwartku na shardzie Atlantic. O ile nie bedzie bledow hehehhe, to niebawem pojawi sie na reszcie shardow.

**

Posty: 326
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 15:06 
Cytuj  
no niezle, niezle
ostro pracuja chlopaki z OSI :grin:
szkoda ze wiekszosc zmian to takie z ktorych sie nie da cieszyc :/
moze oprocz idocow, ktorych i tak za duzo nie bedzie
eheheh:
"Faction vendors should no longer block players movement."
no i koniec z grief pro blokowaniem przejsc :/


_________________
Ikspil

**

Posty: 299
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 15:44 
Cytuj  
Z tego co widziałem to także są zmiany dot. frakcji: m.in. nie będzie gatowania sigili i vendorzy frakcyjni nie mogą blokować

**

Posty: 326
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 17:04 
Cytuj  
Cytuj:
(ciach) i vendorzy frakcyjni nie mogą blokować


co ty nie powiesz :grin:


_________________
Ikspil

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 20:09 
Cytuj  
ja tych nowych idocow nie rozumiem.. moze mi ktos przyblizy o co z tym chodzi i dlaczego jedne domy maja byc idoc a drugie nie :(
jakby to nie mialo dzialac to bede polowal 24/7 moze uda sie oblowic na nowo hehe

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2002, 21:58 
Cytuj  
Na poczatku beda sie rozwalac TYLKO i wylacznie domki w stanie condemned. Normalnie mozesz miec 1 domek na 1 shardzie, kiedy wezmiesz sobie 2-gi to ten pierwszy stanie sie condemned. Zrozumiale?

A w przyszlosci wszystkie domki oprocz condemned i z kont, ktore sa NIEAKTYWNE, beda odswiezane automatycznie przez OSI. Czyli nie bedzie domkow, ktore rozpadly sie z czyjegos roztargnienia, albo wyjazdu na 10 dni za granice czy cos.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.