Deshroom napisał(a):
co do szmaciarzy. ich życie jest dla mnie najważniejsze ale pamiętajcie o takim triku. jak juz jest naprawde źle, nie ma many i mob wali priesta to zanim go ztautujecie podlaczcie sie na ful bandarzem. caster bedzie mial stracha ale jak bedziesz zdrowy i tautniesz to on napije się wody i wygracie.
High lvl instance (poczynając od blackrock depths, chociaż nie jest aż taka high lvl)) te 8 sekund = śmierć 1~2 casterów, nawet mi (ponad 6k armora z tarczą) moby zadają po 300+ dmg... zdażają się crity po 1k.. reszte dopowiedz sobie sam
co do 1h+s, to sam miałem niezły ubaw jak z random 2 warriorami (z nastawianiem na dmg) duela miałem, obaj wygrali, ale wygrane były minimalne, zostawało im po góra 5% hp.. tłumacze to sobie tym, że większość moich talentów była niewykorzystywana w pvp =) (i.e. większy thread w def stance).. dla porównania, z tym samym buildem z 2h bronią zostawało im około 50% hp a ja kwiczałem..
ale generalnie IMHO dla warriora w instance tylko 1h+s, osobiście charge uważam za zbyt duże ryzyko w instance, choć słysze wiele osób zachwalających combo (playera z dmg buildem) - battle stance: charge, dem. shout, sunder armor (czasem thunder clap) -> def stance: taunt, w razie czego zmienia na 2h.. podobno bosko trzyma aggro, jakoś osobiście cieńko to widze (przedewszystkim to charge, ciekawe czy tak samo robi jak dość blisko siebie jest ~15 mobów 58+ elite wszystkie..)
aczkolwiek wczoraj zmieniłem sobie builda i trochę pvp, dziś ciąg dalszy, może jakaś instance, zobaczymy.. jak nie będzie mi to pasować na instance to zmieniam z powrotem na defa z małymi modyfikacjami tego co miałem, bo dostrzegłem kilka niedoskonałości