mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 11:43 
Cytuj  
Obrazek


The next version update will make battle more strategic for players who use Utsusemi or ranged attacks.

*Changes to the ninjutsu "Utsusemi"
In the next update, the player's enmity will decrease when a shadow image created by Utsusemi is absorbed by an attack.

*Changes to Ranged Attacks
Soon, the distance of the monster from the player will determine the damage and accuracy of ranged attacks. This determination will vary from weapon to weapon, as will the ideal distance for maximum damage. In addition, the higher the monster's level is with regard to the player, the less damage will be dealt with a ranged attack. This system is similar to that of melee attacks, but the difference in damage will not be as great.

A score of new material and exciting new improvements awaits in the next version update in mid-July, so keep checking this site for details as the time approaches!

FINAL FANTASY XI Development Team (6/30/2005)


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:03 
Cytuj  
No to było by na tyle jeśli chodzi o ninja tanków ...


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:14 
Cytuj  
tłumaczenie:

* Nerfujemy NINja
Ze względu na wiele skarg ze strony Paladynów, postanowiliśmy utrudnić życie Ninjom, szczególnie Rhaegalowi, Lesiowi i Zjawci

* Blokujemy możliwość levelowania na wormach
Doszły nas słuchy, że wielu Rangerów stosuje niecne praktyki solowania robaków stojąc daleko od moba, dzięki temu dostawali po 200-220 expu za kill solo. Postanowiliśmy to wyeliminować.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

**

Posty: 489
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:25 
Cytuj  
Jedno słowo - " LOL "

EDIT: teraz kazden NIN powinien miec w kieszonkowy zestaw 2x THF XD


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 30 cze 2005, 12:27 przez smiechu, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:26 
Cytuj  
Haha !!!
Dobre Huck :D No wiesz RNG to musi w koncu stac blisko bo moze nie trafiac z luku ;-)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:28 
Cytuj  
No tak - Ranger będzie miał najlepiej jak oprze łuk o głowę moba i wyceluje strzałę z odległości 1 cm w oko moba.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:32 
Cytuj  
Huckster napisał(a):
No tak - Ranger będzie miał najlepiej jak oprze łuk o głowę moba i wyceluje strzałę z odległości 1 cm w oko moba.
Noo, jak na klasycznych filmach gangsterskich :lol:


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:38 
Cytuj  
Ninje teraz będą stawać na głowie i rzucać prochami na prawo i lewo żeby utrzymać hate. Ale prawdą jest to, że THF może im pomóc. ;)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 12:39 
Cytuj  
Tylko ciekawe jest jak bardzo zmniejsza się hate po zdjęciu cienia. Zabawa polega na tym, że w jungli i wcześniej nin stanie się już totalnie bezużyteczny.


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:01 
Cytuj  
Draconi napisał(a):

*Changes to the ninjutsu "Utsusemi"
In the next update, the player's enmity will decrease when a shadow image created by Utsusemi is absorbed by an attack.


Muahahahahahaa!!!!

A tak na powaznie, to nie wiele znaczy, nie wiemy jak duzo enmity beda tracic itp. Pld ma to od poczatku i zyje.


_________________
Obrazek

**

Posty: 489
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:18 
Cytuj  
Hmmm może poprostu SE chce wyeliminować wszystkich pseudo-ninja ? Pozostaną tylko najlepsi z najlepszych ... a potem przyjdzie PLD i ściagnie cały hate :P


_________________
Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:23 
Cytuj  
I tak mialem w planach kupno Harmonia Torque i zebrania materialu dla Draca na Eris+1. Teraz przynajmniej nie mam watpliwosci ze to bedzie sluszny wybor.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:26 
Cytuj  
To moze byc odpowiedz na placze, zeby RNG i NIN dostali nerfa, a tak naprawde to zmiany moze wplyna w jakims mikroskopijny sposob na hate u NIN i dmg u RNG.

Tak naprawde czas pokaze, sam jestem ciekaw.

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:28 
Cytuj  
Wlasnie mi sie przypomnialo ze moge wladowac jeszcze 2 punkty rozwoju w Enmity... buahahahah juz teraz jest wesolo jak leveluje whm- po dia, paralyze, slow, cure mobki biegna do mnie mimo voka ze strony tanka :D


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 13:32 
Cytuj  
Cytuj:
A tak na powaznie, to nie wiele znaczy, nie wiemy jak duzo enmity beda tracic itp. Pld ma to od poczatku i zyje.


Jeśli straci tyle co mu dają cienie to już jest po hate control.
PLD tracac HP zyskuje enmity + leczac się, NIN się nie wyleczy, wiec u PLD strata enmity za dmg oscyluje w granicy uzyskanego hate.
Dodaj specjalne bonusy PLD np Flesh czy skille i masz hate up .. zreszta sam wiesz najlepiej jak to wyglada. NIN trzymał hate bo utsesumi generuje hate , oraz hate generuje kazde inne uzyte narzedzie na slow, paralyze itd ..., dalej jak ninja traci cienie dostaje baty a nie ma az takiego def jak pld wiec dostaje mocniejsze baty. Opanowanie tankowania poprzez przezucanie cieni jest trudne, budowanie hate poprzez inne narzedzia jest jeszcze trudniejsze bo wymaga sporej gotowy to raz :roll: a dwa umiejetnosci posługiwania sie tym.
Jesli NIN traci cienie i traci enmity oraz tracac cienei traci 2 x tyle HP co PLD to wedlug mnie konczy czasy tanków - ninja.
Jedyna alternatywa dla nich będzie posiadanie THF w Party.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 14:09 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
Jedyna alternatywa dla nich będzie posiadanie THF w Party.


No! :)


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 15:04 
Cytuj  
Stokrotka masz niestety slabe pojecie czym ninja trzyma hate, na pewno nie SAMYM generowaniem cieni. Tak przy okazji to Utsusemi: Ni nie generuje hate wogole, kropka. Utsusemi: ichi owszem, tak ale nie Ni. Jeszcze nigdy, a troche ninja gram, nie widzialem aby mobek obrocil sie z powrotem do mnie po rzuceniu na siebie Utsusemi: Ni za to wielokrotnie po rzuceniu Utsusemi: Ichi.

Ninja to nie tylko cienie jak by sie komus moglo wydawac, Utsusemi i nauka przerzucania go to "szkola podstawowa" grania ninja. Debuffy, elemental ninjutsu, provoke czy warcry to elementy, ktore skladaja sie na to ze mobek jest zainteresowany Ninja a nie zadajacym czesto podwojny damage Monkiem czy innym DD. Podaje tu za przyklad Monka poniewaz statikowalem z jednym takim co ma przegiety sprzet i dawal mi twarda szkole (hi Op :D). Cienie sa tylko po to aby skumulowanego hate nie tracic poprzez otrzymywanie damage`u. Naturalnie w dalszej fazie grania ninja nie mozna sie obejsc bez sprzetu emnity+ i accurancy+ ale inaczej byc nie moze skoro inne profesje dostala dmg bonusy czy chore przedmioty (Black Belt na przyklad, jeden z najlepszych przedmiotow w grze).

Jak dla mnie nie bedzie tak tragicznie z Ninja teraz jak by sie moglo wydawac: po prostu zainwestuje sie w sprzet dajacy jeszcze wiecej hate, w zarcie ktore to robi (ponoc Dorado Sushi daje+4 hate, jesli to prawda to jest to chyba najbardziej przegiete zarcie w grze po Ambrosia) i poszuka metody do faktycznie bardziej strategicznego grania ninja i wyciagania wnioskow dlaczego nie wychodzi.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 16:45 
Cytuj  
Kurde to teraz THF też będzie miał przechlapane. TA działa jak mobek patrzy sie w naszą stronę? Bo jeżeli nie to czeka nas kupa biegania po updacie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 17:03 
Cytuj  
He?

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 17:04 
Cytuj  
Rha... ja to inaczej zrozumialem. To nie ma nic wspolnego z hate generowanym przez utsusemi (tak mysle) ale jest raczej porownywalne z utrata hate przy uderzeniu (inaczej to bzdura)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.