mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
****

Posty: 1763
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 17:58 
Cytuj  
PLD traci hate jak dostaje damage. NIN będzie tracił hate przy spadaniu cieni. Proste.


_________________
Comodo, Hjumen, BRD 75, PLD 52, BLU 43, WHM 37, WAR 33, DRK 32, DRG 25, NIN 20, SAM 20, BLM 19, MNK 14, BST 12
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 18:51 
Cytuj  
Troche wiem jak ninja tankuje, może to nie dużo ale ten lv 40 zrobiłem jako ninja.
Każde zaklecie użyte na przeciwniku/sobie generuje hate ... jak twoje dia ... enfeble magic genruje bardzo malo hate samo w sobie, no troche to zmienili jakies pare miesiecy temu ale dalej w porownaniu do cure jest to mala ilosc.
NAjmniej hate generuje enchance magic ale po refresh mobek leci do reda jesli przeciwnik nie byl klepniety ani vokniety.

Może troche za bardzo skrotowo to napisałem.
Tak czy inaczej sprawdzisz sobie po patchu


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 20:07 
Cytuj  
SE Ssie. Nienawidze ich. Jak moga nerfowac joby. niech dodadza innym lepsze zdolnosci. nie powinni tak postepowac. Co z tego wyjdzie zobaczymy.


_________________
Jast v2.0

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 30 cze 2005, 23:27 
Cytuj  
Rha pytał mnie jakiś czas temu co powinni zrobić żeby NIN nie był taki przegięty :) Wytłumaczenie przyszło wraz z tym newsem :)
Uważam to za genialne posunięcie. Przy przerzuceniu się na troszkę inny sprzęt (enmity+) żaden dobry NIN nie zauważy różnicy po patchu jeżeli chodzi o trzymanie hate. Natomiast w znaczący sposób pomoże to sklasyfikować ninje jako klasę tankującą a nie tankującą i zadawającą dmg. Bo nieukrywajmy - ninja jak na tanka zadaje naprawdę spory dmg, a w tym przypadku będzie musiał zrezygnować z części sprzętu który mu to umożliwia. Ponadto więszkość dobrych NIN'ów nie używa praktycznie +eva sprzętu, co wiąże się z tym że ciągle tracą cienie. Teraz będzie bardziej opłacalne zarzucenie większej ilości sprzętu dającego eva i AGI gdyż mobek nie będzie zdejmował cieni a po prostu nie będzie trafiał :)
Co do RNG - nie wiem gdzie wy to wyczytaliście - ale ja nie widzę najmniejszej wzmianki o tym w jaki sposób odległość od mobka ma wpływać na dmg. Jak wiadomo wszem i wobec łuki z małych odległości robią mniejsze kuku, a także ciężej jest trafić. W ten sposób prawdopodobnie chcą pozbyć się u RNG'ow bardzo szybkiego zdobywania TP poprzez używanie trybu melee. RNG stojąc przy mobku między strzałami zadaje ciosy które dość szybko potrafią nabić TP.
To chyba na tyle :)
Widać że ktoś nad tymi zmianami pomyślał.


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

****

Posty: 1497
Dołączył(a): 25.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 lip 2005, 00:36 
Cytuj  
Faktem jest ze Ninja otrafi "budowac" hate, Pld nie - Ninja nie traci hate (na razie) tylko sumuje sie on a pld traci z kazdym strzalem na ryj jaki dostanie.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.