Arvold napisał(a):
Ja osobiście uwazam, że grunt to dobrze zbalansowana postac. Taka i do pvp i do pve. Dlatego staram sie zbierac itemki co maja duzo + dmg i duzo statystyk sta/int/spirit. Tak spirit bo sie strasznie przydaje na bosach. Jak sie idzie tylko w + dmg bardzo łatwo sie gimpuje postac kosztem many i HP. Czsem jest lepiej miec np. + 350 dmg i 6,5 k many/3500 hp unbufed. niz + 400 dmg i 5,600 many/3000 HP. Ale to oczywiscie zależy co kto lubi i od jego stylu gry :>.
Jak wielokrotnie podkreslalem PvP mnie nie interesuje (co oczywiscie nie przeszkadza mi byc absolutnym ekspertem w tej dziedzinie .... !
raz nawet zabilem szamana (zreszta wszyscy mieli pretensje, bo sie wtedy serwer zwiesil i blizz musial wgrywac Hotfixa na smierc szamanow)).
Tak czy inaczej to o czym napisalem to oczywiscie ustawienie glownie do PvE, w PvP niestety 2,9k hp (niebuffowane) daje o sobie szybko znac. Tak czy inaczej - PvP magowie stawiaja raczej na bardzo maly mana pool (5k np. co dla mnie jest nie do pomyslenia), +dmg i jednak troszke wiecej staminy. Mi w MC czy tez w BWLu (poczatki dopiero) raczej nie robi roznicy, czy mam 2,9k czy 3,5k - jak mnie cos dorwie i nie zdaze iceblokowac to w wiekszosci przypadkow i tak padne po 2 strzalach (oneshoty sie raczej nie zdarzaja .. bez przesady). A w PvP, to 600 hp moze oznaczac jednego blinka wiecej itd. itd.
Side note: zdarzyl mi sie oneshot w MC .... Wszedlem do rajdu przed Golemagiem, dostalem summona ,nie zdazylem dostac PWFa i oberwalem crit Fire Blossoma za 3k .... Chociaz byc moze nie powinienem atakowac Firewalkera bez sladu buffow