mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 263
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 18:59 
Cytuj  
Jago napisał(a):
Czy ktos z was zabijal Hakkara bez zabicia Hexxara? Czy Hexxar daje mu jakiegos buffa czy mozna go pominac?



mozna bez zadnych przeszkud zabic Hakkara bez zabijania Hexxara

btw po patchu wydaje mi sie ze znerfowali Hakkara synki szybciej lataja i chyba maja szybszy respawn co znacznie skraca walke

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 09:13 
Cytuj  
czy komus udalo sie zabic Hexxara po patchu? jakas taktyka?


_________________
Maiori Cede

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 10:55 
Cytuj  
wczorajszy dropik z Bloodlorda na Burning Legionie :)

Obrazek


_________________



***

Posty: 524
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 10:58 
Cytuj  
Mysłałem, ze jest czerwony... Paskudztwo, trzeba polować na tigera.


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... k&n=Boonha

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 11:09 
Cytuj  
Nam w sobotę wypadł kotek :)

http://photobucket.com/albums/b359/gtnn ... iger4j.jpg

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 11:11 
Cytuj  
MacDwain napisał(a):
Mysłałem, ze jest czerwony... Paskudztwo, trzeba polować na tigera.


ten czerwony to jest chyba z PvP range :)


_________________



***

Posty: 524
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 12:08 
Cytuj  
Ta, ale myślałem, że coś w ten deseń, co mouncik bossa. Tygrysek zdecydowanie przyjemniejszy.


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... k&n=Boonha

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2006, 15:51 
Cytuj  
Za pvp jest czarny.

**

Posty: 294
Dołączył(a): 24.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 sty 2006, 12:11 
Cytuj  
Ludzie prosze podowiedzcie jakis taktyke na aspekt trygrysa , czasami pierwsza czesc udaje nam sie zrobic ale drugiej nie chociaz z 1 jest tez duzo problemow i czasami gdy on transformuje sie w wielkiego trygrysa jego 2 addy odzywaja

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2006, 12:32 
Cytuj  
gloom napisał(a):
Ludzie prosze podowiedzcie jakis taktyke na aspekt trygrysa , czasami pierwsza czesc udaje nam sie zrobic ale drugiej nie chociaz z 1 jest tez duzo problemow i czasami gdy on transformuje sie w wielkiego trygrysa jego 2 addy odzywaja

Walka ma 2 etapy:
1) 3 tanki tankują bossa i 2 addy, bossa przed jego chałupką a addy po obu stronach placy przy klatkach (muszą być dalej od siebie i najlepiej się nie widzieć bo ponoć się leczą). Całą trójkę trza zabić w jednocześnie, max odstęp 10 sekund między 1 a 3 zgonem, inaczej się odradzają (najlepiej w ct raidzie wyciagnąć 3 tanków z ich celami i ładnie można rozłożyć dps). Jak padną to jest faza 2.

2) boss zmienia się w tygrysa. mt tankuje go dalej koło chaty, stoi plecami do ściany bo boss go odrzuca. Reszta grupy stoi w jednym miejscu koniecznie, może być na ścieżce, ponieważ boss zrywa się w tej fazie i łatwo jest go zebrać z powrotem jak wszyscy stoją w kupie. Przy grupie stoi 2 tank, któy odrpowadza bossa do mt (oczywiście w czasie odprowadzania stop dps). Boss często odrzuca daleko całą grupę ale zawsze trza wracać na miejsce. Co jakiś czas spawnują się tygryski, trzeba je zabijać. To tyle chyba.

*

Posty: 107
Dołączył(a): 4.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2006, 14:36 
Cytuj  
Bardziej dokladnie..
3 tank, 2 addy. Fine.
Thekal nie ma zadnych specialnych zdolnosci, tankowac normalnie.
Zath ma gouge ktore uzywa na tanku, alezaraz po przemineiciu wraca dotanka, wiec 0problemu
Lorkhan sie leczy na okolo 15%, albo trzymamy go w stunie, albo bardzo uzwazamy zeby sie nie wyleczyl kiedy wszyscy robia aoe. MS it.

Wszyscy maja pasc w przeciagu 10 sekund, inaczej resuja sie i od nowa. Kiedy tosie zdarzy poprostu trzeba zresetowac encounter zeby uniknac repair costow :P Tj. wybiec za brame

Faza druga.
20 sekund na zebranie aggro. Oprocz MT nikt nie wchodzi do melee range, bo boss dostaje freakout i aggro tanka sie czysci (podobno). Melee bija addy. Blast odrzucajacy ranged - nic niemozna z tym zrobic. Heal it, learn2live with this.

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 sty 2006, 15:02 
Cytuj  
Thekal ma zdolnosci, zdolnosc ta nazywa sie mortal strike za >3k, wiec trzymac mt zawsze ponad 50%hp (tak powinno byc w kazdej walce) i wszyscy warriorzy po kolei disarmuja thekala (ci co tankuja tez robia disarma)...

*

Posty: 92
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2006, 12:38 
Cytuj  
ZG z 1 priestem i 2 paladynami - niemozliwe? A jednak - zrobilismy cale lacznie z Hakkarem i Hexxerem! :D

Co do Thekala to u nas w 2 fazie MT tankuje go w klatce (MT oparty o lewy filar wejscia) a pozostali stoja na gorce tak by w przypadku wejscia w zasieg jego aoe odbic sie wlasnie o ta gorke. Jeli MT ma odpowiedni ping i nie ma resistow na taunta/mocking blow to odpowiednia gospodarka tymi skillami pozwala utrzymac bosa na miejscu (ostatnim razem urwal sie tylko 1 raz przy 4%).
Inny tip - raz Thekal byl tak ustawiony, ze ranged dps nie mogli atakowac i bos rowniez nie urywal sie (u nas melee zawsze bija).

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2006, 12:55 
Cytuj  
U nas prawie wszyscy stoja w klatce (faza 2), MT i odwazniejsi melee na zewnatrz, plecami do gorki. Jeden tank w klatce. Kiedy Thekal czysci aggro i biegnie do szmaciarzy offtank wyciaga go z powrotem do MT. Zero problemow.

*

Posty: 92
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2006, 12:59 
Cytuj  
Tiger to jeszcze nie problem, my robimy całe ZG w popołudnie i rzadko kto nawet zginie ale na przykład Hexxera to omijamy szeroko :( Niby wszystko wiemy jak robić ale g.. z tego wychodzi.
Może ktoś kto go farmuje coś krótko napisze o nim?

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 30 sty 2006, 13:20 
Cytuj  
1. Tank na koniku biega ze szkieletami z piaskownicy
2. Wymanowac jak najszybciej bossa
3. Max DPS na totemy, bossa, duchy

Generalnie klucz do sukcesu to duzy DPS, trzeba go zatluc jak najszybciej sie da, generalnie dajemy sobie juz spokoj z duchami kierujac calosc DPS na bossa. Rogale zajmuja sie totemami w pierwszej kolejnosci, jak tylko sie to im uda, zajmuja sie bossem.

Najlepiej idzie nam w sladzie:
Rogue 5, Hunter 1, Priest 2, Druid 1,Warlock 3, Mage 2, Warrior 2, Paladyn 4.


_________________
Maiori Cede

**

Posty: 365
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2006, 01:20 
Cytuj  
czy ktos ma tez problem z dropem czesci enchanta priestow kurde z 10 raidow albo i wiecej zaden boss nie zdropowal czesci dla priesta mam lalki libramy wszystko tylko tego powalonego dropa jak nie ma tak nie ma

teraz chlopaki wkoncu sie zdecydowali zabic jin do udalo sie i wypadl dla priesta jak bylem w pracy... no ale jak dla mnie jest cos nie tak jesli przez 10 albo i wiecej raidow z rzadnego bossa nie leci ciagle mamy np 3 pala enchant shit ktory nikomu nie potrzebny po stronie hordy nawet maga nie chce sie tego ponosic do questa na jakis item z setu

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2006, 08:25 
Cytuj  
sprubujcie moze rotacji klasowej liderow rajdu, a zwłaszcza osob wchodzacych jako pierwsze do instancji. Z tego co informowal kiedys blizz to co wypada zalezne jest od klasy osoby, ktora pierwsza wchodzi do instance.


_________________
Maiori Cede

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2006, 08:34 
Cytuj  
Hexxar
Cytuj:
Now as for Jin'Do. Make sure you clear the entire room before him so you don't risk aggro. Then have a hunter pull him, standing under the MT (explained later). Then when Jin'do reaches the hunter / mt, let the tank at him. Have him build aggro for some time by sundering and such.

Now, to explain why the hunter shot at him first. Jin'do will curse the first player who causes damage to him. The curse enables this player to see Shades of Jin'do and if the MT gets the curse it gets "wasted", since the MT will be spending his time on Jin'do and not on the shades. Now since the hunter got the curse he is able to fully use it and take out that first shade that spawns.

So, the basic thing about curses is that you don't ever, never ever, cure them. The damage is not much, but the shadow shocks the shades do are. So it must be a first priority for everyone except the MT to take out atleast one shade during their curse. It's doable, even a low dps class can manage taking out atleast one, a class with heavy DPS can take out two.

So, the basics of Jin'do are there. Secondly you need to have a mage or two ready next to the pit of the dancing skeletons since Jin'do will randomly(?) teleport someone over there. The skeletons will die from 1-3 Arcane Explosions so it's no big deal, but still needs to be dealt with haste. You can't permanently take the skellies out since they respawn in about 10 seconds.

So, the most basic things are there. To the fight itself. Jin'do's main abilities are casting two kinds of totems. A Powerful Healing Totem and a Brainwash Totem. These totems are a priority and must be taken out the very instant they spawn. The healing totem being a higher priority in the occasion that both totems should exist simultaneously. Healing totem's ability is to heal Jin'do for 10000 Health per tic Healing totems have very low hp, around 500. Brainwash Totem takes control of a player near the totem. These totems have a fair amount of HP and will require more than 1 person hitting them in order to destroy them without them having too much impact. You can't miss them though, since they shoot out beams to the controlled players.

So, the fight goes like this: Hunter pulls, Jin'do Reaches MT, hunter gets curse, hunter kills the first shade. Totems are dropped, destroyed. Someone is teleported to the skeleton pit. Jin'do Hexes someone (priests be ready), and the fight will continue along these lines with a random person getting the curse and the teleport and the hex. Only time when the hex will have a real impact is when it hits the MT so be alert on that. Make sure everyone knows that the Shades are their priority when they're cursed and totems when they're not. When there are no totems and you're not cursed, you're free to DPS on Jin'do. Mages are alert at the skeleton pit and their healer also.


Edit: Also, have pet classes, hunters and warlocks, have their pets on aggressive. This way the pets will attack the Shades even when they're not cursed. This will prove very useful and can cut down the number of shades if people are slacking on shade-duty.

Just to summarize:

If cursed, your ONLY priority is to KILL SHADES

Otherwise:
#1: Healing totem
#2: MC Totem
#3: DPS Hexxer

TO jakby taktyka która my używamy. :-)
Potrzeba 3-4 dobrych rogali żeby kilowali totemy, jednego maga który bedzie robił aoe szkieletów kiedy ktoś wpadnie do baseniku. :-)
No i jak dostaniesz klątwe, to nasuwasz wszystkim co masz w Shades.
A, i tank nie może pulląc hexxara, bo odrazu dostanie curse - najlepiej żeby zrobił to rogal. :D


_________________
Obrazek

**

Posty: 294
Dołączył(a): 24.01.2006
Offline
PostNapisane: 31 sty 2006, 14:58 
Cytuj  
A jak walczycie z tygrysem to robicie drain mana?

i jeszcze jaki team bylby najlepszy dla Hordy ostatnio mielismy 5 priestow i 3 shamanow ale dzieki temu bylo chyba za malo dmg

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.