" The main idea is to increase areas you can play high level jobs in. Not only areas, but also new gameplay ideas like Dynamis and Limbus.
For low level people there are a few new jobs prepared"
" There will be requirements to going to new areas. They are geared at high level jobs.
Xbox360 users and newbies should have fun with getting the new jobs. "
czyli można przypuszczać że ludzie straca X miesięcy robiąc dla fun'u nowe joby do levelu który będzie dla nich satysfakconujący, a ci którzy dojdą do 75 za 6-10 miesięcy(od rozpoczęcia zabawy nowym jobem i pod warunkiem że nie będzie lvl limitów i ludzie będą dost. twardzi) nowymi jobami będą mieli problemy żeby załapać się na do składu na istniące eventy, lub zostaną poproszeni o przyjście dotychczasowym jobem(nawet jeśli miałby to być thf z lub bez th+++) (wątpię żeby ktoś mnie wziął do alliance'a gdy będę chciał walczyć np. z Byakko piratem zamiast blm'em, wątpię żeby ktoś wziął mnie na jakiś/jakikolwiek daleki wypad jako blue maga zamiast blm'a itd ...)
przydatność nowych jobów w dotychczasowych zabawach będzie nijajka, bo nie sądzę żeby SE było na tyle odważne żeby przygotować mobki na terenach nie objętych dodatkiem na umiejętności które mogą wykorzystać ludzie bawiący się nowymi jobami, bo posiadanie dodatku nie będzie obowiązkiem przecież
SE doskonale wie że na nowych terenach będą w pierwszej kolejności buszować łowcy NMów i rzadkich itemków które będą sprzedawać na bazarkach za grube gile i ciekawe jak rozwiążą AFy dynamisowe dla nowych job'ów, bo jak będą wypadać AFy od dnia premiery dodatku na dynamisach to
właściwie to nowe joby będą robić ludzie maxymalnie znudzeni do momentu aż znudza się jeszcze bardziej lub ludzie którzy już osiągnęli prawie wszystko swoim jobem i mają czas na zabawę solo/exp party przez XXX miesięcy zanim dojdą do levelu który byłby przydatny w zabawach które dają teraz fun tym ludziom
więcej jobów = więcej armorków/itemków/broni które trzeba gdzieś przetrzymywać, mnóstwo ludzi tylko i wyłącznie z powodu braku miejsca na nowe rzeczy w ogóle nie będzie brało pod uwagę nowych jobów ... ale crafterzy pewnie już zacierają ręcę bo na to zawsze się znajdzie miejsce LOL
jestem przekonany że większość ludzi (ilościowo) na wszystkich serwerach FFXI nie bawiła się jeszcze wszystkimi jobami
dostępnymi teraz ale być może nowe job'y będą niezbędne do zabicia jakiś kluczowych mobków które będą na nowych terenach dropowały kluczowe itemki i wtedy zacznie się prawdziwy fun