Mialem napisac o tym wczesniej, ale jakos wypadlo mi z glowy. Jakos w niedawnym patchu (zauwazylem to dopiero w ostatnim bweekendzie) wprowadzili takie fajne cos, zeby przypadkiem ktos, nie daj Boze, za szybko nie przylevelowal. Otoz bicie mobkow z wyzszym levelem nie daje zupelnie zadnego expa, a levelowanie na mobkach o tym samym poziomie co nasz samochodzik jest troche wolne, no ale o to chyba chodzi, bo w ten sposob na dluzej zatrzymaja klienta :\
Z ciekawych zmian, to chyba jeszcze to, ze teraz gra przycina mniej, ale nadal swapuje dyskiem jak szalona i zdarzaja sie zacinki po kilka-kilkanascie sekund z 1GB ramu. Co ciekawe, dlugie przycinki atakowaly w tym samym momencie mnie i znajomego (znajdowalismy sie akurat w tym samym miejscu), wiec nie jest to zwiazane tylko i wylacznie z komputerem, na ktorym uruchamiany jest klient.
Questy niektore sa nadal bugged... Na niektore dziala relog, na inne nie.
Na koniec skrinzorek.
Nie wiem, czy kogokolwiek ta gra interesuje oprocz mnie i 2-3 innych osob, ale...