link:
http://www.ddo-europe.com
krótki opis:
Było już o tym w innych działach ale tutaj info o trialu się przyda
jest to gra Dungeons & Dragons Online: Stormreach. Dostępny jest 7 dniowy trial więc zalecam najpierw umówić się z kumplami i grać razem ;]. Oczywiście można zakładać kilka kont, ale nie będzie można grać tą samą postacią. Po trialu można oczywiście wykupić abonament, ale nie o tym zamierzam mówić. Być może wielu z was grało w gry NIEMMO tego typu... Teraz można wybrać się na wyprawę z przyjaciółmi. Są te wszystki kostki oraz rzuty obronne jak w rpg'ach, Gra polega na wykonywaniu questów, rozwijaniu postaci, pracy zespołowej i uzbrajania się w coraz to lepsze, ładniejsze rzeczy (heh jak w każdym rpgu nie ?
). Jeżeli ktoś grał w Neverwinter Nights to mogę takiemu gościowi przekazać że to jest prawie to samo ;p, tylko nie ma ograniczenia na server 1-64 players, aczkolwiek niestety gra jest troszkę jak Guild Wars... chodzimy po zwielokrotnionych tych samych obszarach wyłącznie ze swoim party... na szczęście nie ma tak jak w GW i można bez powracania do miasta zabierać nowych towarzyszy... Można to zrobić w obszarze wykonywania questów... Jeżeli o zadania chodzi no cóż... jest ich bardzo wiele ;p, żaden trialista nie będzie chyba w stanie wykonać wszystkich w ciągu 7 dni ;p. W grze jest ogromne multum umiejętności, z których to każda przydaje się w zupełnie innych celach, bądź też w połączeniu z inną pozwala nam na wykonanie danej akcji - skradania się czy też wyszukiwania. Są też różne atuty - bojowe czy też wspierające naszą postać biernie.
O rasach:
Ludzie - są najbardziej liczną i uzdolnioną rasą, doskonale nadają się do wykonywania każdego bodaj zawodu (patrz O klasach). Mają dużo szczęścia, mają złe przyzwyczajenia i są strasznie chciwi ( coś o tym wiemy no nie?
).
Elfy - są znane ze swojej delikatnej natury, oraz zamiłowania do poezji, tańca, śpiewów czy też sztuk walki. Celem życia elfów jest uczynienie świata piękniejszym dla potomności.
Konstrukty - zostały zaprojektowane przez rasę ludzką do absolutnej dominacji nad światem. Jednak ludzkim błędem było rozdanie im "własnej" inteligencji. Konstrukty zbuntowały się i wiodą awanturnicze życie.
Krasnoludy - są znane ze swoich umiejętności rzemieślniczych, oraz zamiłowania do walki. Są bardzo odważne i awanturnicze. Lubią pić piwo, oraz wszelkiego rodzaju inne trunki. Nie dla picu zapuszczają sobie brody. Jest to dla nich symbol honoru i wysokiego mniemania o sobie. Ścięcie brody jest najgorszą karą dla krasnoluda, a gdy ktoś bez powodu zetnie mu zarost może być pewien, że nie długo już ponosi głowę...
Niziołki - są urodzonymi złodziejaszkami, aczkolwiek nie wszyscy mają ręce do takiej roboty. Są bardzo towarzyskimi istotami. Nie wiedzą co to strach i wbrew pozorą potrafią nieźle przyłożyć. Niziołki tworzą sobie odmienne społeczności, wśród których dominują inne wyznania. Są bardzo inteligentne i zwinne.
O klasach:
Jak to w D&D, aczkolwiek nie ma klas prestiżowych jak w Neverwinterze:
Fighter - Wiadomo, wojownik... posługuje się wielorakim uzbrojeniem i zwykle ciężkimi zbrojami i tarczami, no bez wątpienia taki się jeden chociaż w party przyda... Zresztą on w każdej prawie grze sam zwykle robi za całe party nie ?
.
Paladin - Jak wyżej ale dodatkowo ma atuty pomagające mu w walce z charakterami złymi i nieumarłymi. Również stanowi główną siłę ognia, ale z Fighterem raczej nie ma szans ( chyba że ów Fighter ma zły charakter ^^ )
Barbarian - Muszę tłumaczyć ? Barbarzyńca - niezawsze chodzi w najcięższych zbrojach, ale wysoko skacze, nosi ciężkie bronie oraz szybko pływa... Połączenie jego szybkości i siły czyni z niego doskonałego zwiadowcę.
Rogue - Łotrzyk, który otwiera zamki i rozbraja pułapki. Jest też postacią, która świetnie sprawdza się w wyszukiwaniu sekretnych przejść. Doskonale nadaje się na zwiadowcę, ponieważ używa lekkich pancerzy i uzbrojenia typu noże, sztylety, krótkie miecze czy lekkie buławy... Jest to jedna z moich najbardziej ulubionych klas ;p. Co prawda w D&DO:S nie potrafi kraść ekwipunku, ale na tylu graczy ilu tu gra to może nawet i lepiej hehe.
Ranger - Łowca służy również za zwiadowcę, a ponad to posługuje się głównie bronią dystansową. Jedyne czego mu do prawdziwego łowcy brakuje, to zakładanie pułapek. Oczywiście nienajgorzej walczy wręcz - zdarzają się tacy łowcy którzy preferują wyłącznie walkę wręcz. Również nadaje się do wyszukiwania sekretnych drzwi czy skrzyni.
Cleric - W każdym party nie powinno zabraknąć postaci odpowiedzialnej za leczenie kompanii. Nie jest on jednak tylko po to. Posługuje się wszystkimi typami pancerzy, i świetnie nadaje się do walki z nieumarłymi. Jest on postacią niezastąpioną, która również potrafi buffować - dawać aury wzmacniające towarzyszów
Wizard - Czarodziej, w przeciwieństwie do czarownika, skupia się na jednej z wybranych szkół magii i przez całe życie udoskonala ją. Ma mniej many niż czarownik, ale zaklęcia z własnej szkoły potrafi wywołać znacznie potężniejsze. Może przywoływać zwierzątka ;d
Sorcerer - Czarownik jest bez wątpienia ( w wielu rpg'ach ), zaraz po wojowniku, choć nawet krążą pogłoski że nie, najpotężniejszą jednostką w tej grze. Oczywiście na początku sprawia spore problemy i trzeba bardzo uważnie rozwijać postać, gdyż tylko bezbłędny czarownik może "siec". Może przywoływać zwierzątka ;d
Bard - Jest to klasa niezbyt przeze mnie lubiana, aczkolwiek jest to człowiek orkiestra. Może posługiwać się bronią ręczną, dystansową, magią, co do pancerzy nie jestem pewien... Dodatkowo inspiruje kompanów muzyką tymczasowo zwiększając ich siłę ataku, czy też klasę pancerza. Jak już mówiłem nie lubię tej klasy, więc nie wiem o niej za wiele...
Hehe... krótki opis
, no ale cóż - zachęcam do gry.
W razie kłopotów postaram się pomóc przez gg: 2241139