Aldatha napisał(a):
Town raids , conquest terrain , wywalenie honor systemu-zastapienie czyms mniej time based , alliance/horde total war (przejmowanie zloz zasobow , penale dla frakcji z wyzszym ratio jak w planetside np)
hardcore serwery z alternatywnym ruleset - player loot (mala czesc posiadanego golda , reagents , pots -nic wiecej nie trzeba zeby oplacalo sie klepac farmerow) , atakowanie na mountach
to wszystko jest w tej grze do zrobienia
Wszystko do zrobienia ale wszytko jednoczesnie powodowalo by mase problemow. Podbijanie miast ok tylko co z serwerami gdzie jedna frakcja ma wielka przewage? Juz teraz slysze o serwerach gdzie orgri jest oblegane non stop:D Do tego blizz nie chce przenosic wojny do lokacji gdzie ludzie z nizszymi levelami robia questy, nie chca tez napwno sciagac zbyt wielu graczy do jednej lokacji. itp itd Do tego zrobic to tak aby nie dalo sie exploitowac
JEdnym slowem musza brac pod uwage kupe spraw o ktorych tacy forumowi medrcy wogole nie maja pojecia.
Dlatego mysle ze jakichs wielkich nowosci mozna sie podziewac po lokacjach calkowicie nowych przeznaczonych dla high level postaci i od pocztaku projektowwanych pod mass pvp czyli jednym slowem najwczesniej w dodatku
Mniej time based system pvp to faktycznie bardzo konkretna propozycja:D Nowy ruleset jaki proponujesz to przy realiach wow idiotyzm.