Nestor napisał(a):
To jest bardzo dobre rozwiazanie.
A idioci piszacy 'to co, mamy teraz polowe ludzi wykopac?' powinni przetsac grac imo. Sorry, ale imo o wiele latwiej jest dobrac 10 dodatkowych osob i zostawic 15 ktore raiduje hardcore niz zmniejszac liczebnosc gildii. No chyba ze wasza gildia nie moze sobie poradzic z dwoma raidami naraz..
Rozwiazanie kiepskie patrzac na organizacje jakiej bedzie wymagac. EJ bedzie mialo na oko 3-4 teamy robiace instance w BC. Wiesz ile czasu i wysilku bedzie wymagalo ustawienie grafikow dla swapowania ludzi, ustawiania teamow i problemow ze znalezieniem ludzi nadajacych sie do prowadzenia raidow? O uzeraniu sie z innymi, ktorym nie pasuje x grupa i chca przejsc do y juz nie wspominam. Raczej srednio ekscytujace zajecie dla gm, nie? Nawet jesli te nowe instance beda swietnie zaprojektowane i beda dostarczaly tone funu, to wprowadza jednoczesnie tone frustracji do gildii.
Jeden cytat, ktory to calkiem dobrze podsumowuje:This may well be a terrible decision for "us" and a good decision for the game, all at once.
Cytuj:
Ja bym chcial i tak zeby nacisk polozyli na 5-10 instancje. Jak grałem w WoW one mi dawały największy fun. A chyba przeciez o to chodzi ?
Przeciez beda 'epickie' 5 many w BC.
Cytuj:
Nic nie napisali o klasach prestiżowych. Cyżby ich miało nie być.. ?
Na razie nie planow wprowadzenia hero class.
Cytuj:
I jeszcz jedna fajna rzecz. Będzie można wybierać poziom trudności instancji. Świetne. JEszcze mogliby wprowadzić randomizer (wieciez, moby spawnujace sie w losowych miejsach, losowo zamykane otwierane korytarze, losowo pojawiajcy sie bosowie, losowe attaki jaki sa w stanie atakowac moby (maja duza pule ale uzywaja tylko kilki, reenter do insta i uzywaja innych) ), bo czegos takiego nie widzialem w zadnym mmo.
Poziom trudnosci bedzie zalezal od lvlu ludzi w instance, nie bedzie zadnego wybierania w opcjach.
Cytuj:
Aha. Jeden rozsądny argument za instancjami 40 osob ?
Poczatek mojego posta.