mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 15:16 
Cytuj  
Odkąd tylko zaczołem grać, byłem pewny że Moim sub jobem będzie Ninja(min to thief).
Ale teraz przyjżałem sie uważnie innym klasom i zaintrygoway mnie bardzo klasy Beastmaster i Ranger....i sam niewiem co wybrać, dlatego prosze o rade doświadczonych graczy, bomi już głowa wysiada od myślemia O_O.

jakie opłączenie będzie najlepsze? a może jednak zostać przy Ninja?

Puki co najbardziej zainteresowała mnie klasa Beastmastera. Może nawet warto by uczynić z niej main?? ale wtedy co dać na support? tyle pytan zero odpowiedzi HELP!!!


Ostatnio edytowano 16 wrz 2006, 21:12 przez JunFan, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2006, 15:50 
Cytuj  
thf/nin
bst/whm war nin
rng/nin


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 11:00 
Cytuj  
noooooo, powiem szczerze że spodziewałem sie bardziej wyczerpującej odpowiedzi hehehe
Ale thanks!
aha, są jeszcze jakieś dobre kombinacje Beast mastera w main?

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 11:08 
Cytuj  
JunFan napisał(a):
aha, są jeszcze jakieś dobre kombinacje Beast mastera w main?

wszystko zależy z kim i kiedy będziesz chciał grać
jak sam to możesz mieć bst na main i cokolwiek na sub
jak z kimś to zależy od tego kogoś lub jak się umówicie
jako bst 75 z kimś z endgameu to bst/whm i ewentualnie bst/nin
jako bst 75 lvl sam wypadałoby mieć /whm lub/i /nin
możesz zrobić jeszcze blma jako sub dla warpa ale nie do walk

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 11:31 
Cytuj  
To właściwie mój kolega uparł sie na tego BSM, bo zobaczył jakąś zbroje z rogami na jakimś tam screenie. A on doiero co zaczynać będzie, a ja mu mówe graj DRK hahahah
Ja już dawno postanowiłem XD THF/NIN i koniec hahah
Dual Wielad+Triple Attcak wydaje mi sie bardzo dobrym połączeniem. Chociaż zaznaczam że jeśli chodzi o FF XI, to jestem nubem (THF/WAR 24/12). no ale wydaje mi sie to dobrym połączeniem.+ Utusemi: Ichi+Bck attack itp itd. chętnie luknoł bym na jakiś poradnik o ile znajde tu taki.
Aha, pytanie apropo THF, jak dokładnie dzała Trick Attack??? bo na Allakazam jest jakiś marny opis z którego nic nie wynika.

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:01 
Cytuj  
BST to raczej tylko z subem /NIN ( głownie do PT ) i /WHM ( głównie do solo ). Ale raczej nastaw się na solowanie, bo o PT jako BST jest ciężko. Zależy też potem dobranie equipa...do PT to DD equip a do solo to z +CHR ....więc jest to jakby podwójny wydatek. Aaaa do PT to tylko pety ze słoików...żeby nie mieć straty expa....dobrze przy okazji zrobić Cooking na 50-60 lvl, żeby nie przepłacać za nie na AH.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:19 
Cytuj  
Balrog napisał(a):
...do PT to DD equip a do solo to z +CHR ....
a mi się wydaje, że czy do solo czy PT trzeba mieć ze sobą oba sety. +CHR do charmowania DD do bicia moba rezem z petem...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:20 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
Balrog napisał(a):
...do PT to DD equip a do solo to z +CHR ....
a mi się wydaje, że czy do solo czy PT trzeba mieć ze sobą oba sety. +CHR do charmowania DD do bicia moba rezem z petem...


Nie Glizdus, bo w PT nie używasz charmowanych mobów, tylko tych ze słoików.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:23 
Cytuj  
Balrog napisał(a):
Nie Glizdus, bo w PT nie używasz charmowanych mobów, tylko tych ze słoików.


nie no to jest dla mnie zrozumiałe, ale mi chodzi o to, że i tak musi mieć oba sety przy sobie, bo przy solowaniu będzie musiał przełączać się między +CHR (zwiększenie prawdopodobieństwa zaczarowania) a DD (bicie moba z petem). ale co ja tam wiem. mój BST jest na levelu 14 :]


_________________
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:24 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
Balrog napisał(a):
Nie Glizdus, bo w PT nie używasz charmowanych mobów, tylko tych ze słoików.


nie no to jest dla mnie zrozumiałe, ale mi chodzi o to, że i tak musi mieć oba sety przy sobie, bo przy solowaniu będzie musiał przełączać się między +CHR (zwiększenie prawdopodobieństwa zaczarowania) a DD (bicie moba z petem). ale co ja tam wiem. mój BST jest na levelu 14 :]


Jak solujesz to dobijasz moba jak ma 1-2 % energi, wieć DD set nie ma takiego znaczenia.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 12:29 
Cytuj  
Balrog napisał(a):
Jak solujesz to dobijasz moba jak ma 1-2 % energi, wieć DD set nie ma takiego znaczenia.


ok. w sumie racja, ale np na takie endgame Dynamis i tak DD sprzęt musi mieć :P bo CC za niego wszystkiego nie będzie robić :]


_________________
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 13:03 
Cytuj  
Gli2duS napisał(a):
Balrog napisał(a):
Jak solujesz to dobijasz moba jak ma 1-2 % energi, wieć DD set nie ma takiego znaczenia.


ok. w sumie racja, ale np na takie endgame Dynamis i tak DD sprzęt musi mieć :P bo CC za niego wszystkiego nie będzie robić :]



Nie wydaje mi sie żeby w tej chwili już myślał o END GAME i zbieral 10 milionów gili na Juggera.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 13:29 
Cytuj  
Juggernaut to ponoć drop 100% (o ile prasa nie kłamie) więc na Ramuhu jeśli grają sensowni gracze powinno ich być z 1000 o ile mobka można zabić raz na dobę
dlaczego CC w tych rejonach nie działa ? odp. brak czasu na głupoty

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 13:35 
Cytuj  
Slayerek napisał(a):
Juggernaut to ponoć drop 100% (o ile prasa nie kłamie) więc na Ramuhu jeśli grają sensowni gracze powinno ich być z 1000 o ile mobka można zabić raz na dobę
dlaczego CC w tych rejonach nie działa ? odp. brak czasu na głupoty



dlatego Simi:

Overlord Bakgodek [NM]
Lottery spawn from the Orcish Overlord around J-7 approximately every 21-24 hours; it is invisible when it spawns.


czyli moze popnac po 24 godiznach ale rownie dobrze moze po 7 dniach, milego kampienia


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 13:46 
Cytuj  
Duszek napisał(a):
czyli moze popnac po 24 godiznach ale rownie dobrze moze po 7 dniach, milego kampienia

no to chwała gillsellerom i innym twardzielom że zabijają takie mobki i umożliwiają zdobycie różnych ciekawych itemków przez innych graczy

*

Posty: 129
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 14:00 
Cytuj  
lol.....eemmm to czyli raczej ni epolecacie BST na początek? bo z tego waszego szyfru tylko tyle skumałem hahaha
hmmm to może DRK??? troche go już do niego przekonałem. Jak wam sie widzi DRK?

peace

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 14:11 
Cytuj  
lol. jak to Simi każdy topic potrafi zmienić we flame'a :P

moderatory reagujcie zanim znów się zacznie :P


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 15:31 
Cytuj  
No wiec tak jugernaut a raczej mobek ktury go dropuje popuje raz srednio co 4-5dni i bardzo latwo go skampic ale zawsze sa tam gil sellerzy co tez go kampia.
Co do BSTa to glizdus dobrze gada w PT trza miec oba sety +CHR i jakis do dd i po chyba 34 jak sie dostaje leave juz sie nie uzywa petuw ze sloika no chyba ze w PT zwyklym, w bst PT sie uzywa gluwnie charmowalnych mobuw i jak mobek kturego sie bije ma malo HP uzywa sie leave i dobija moba WSem bez straty zadnego expa...
Pozatym grajac BSTem mozna zapomniec o normalnych PT zwykle to beda PT z 2-3 BSTami...
Pozatym bardzo rzadko sie moze zdarzyc ze sie dostanie normalne exp PT to nawet sie +CHR sprzet przyda np. jak sa addy przy pullu to mozna charmowac adda jezeli jeszcze niema sie tego skilla co pozbywa sie agro chyba sie zwie tame.
Co do THFa to napisze ze raczej kiepski z niego DD troche ostatnio poprawili dmg na niekturych daggerach ale dalej jest to w miare kiepski job jesli chodzi o dmg.

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 16:49 
Cytuj  
Kiepski DD? Ja w okolicy 42 levelu potrafiłem w party zabrać mobkom IT nawet 300 expa podczas SATA (dodatkowo jak miałem w party SAMa to przy Distortion wychodziło około 600 hp w kilka sekund - mój rekord do 50 levelu to przy SATA Viper Bite + chyba Tachi: Enpi + Distortion = ~750, czyli wtedy około 2/3 HP Bata IT w dolnej części Garlaige). THF jest jednym z lepszych DD ale tylko i wyłącznie w party. Do solowania z expem jest totalnie biedny (dlatego do solowania używam innych jobów :D).

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 14.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2006, 16:51 
Cytuj  
Ta ale po 60 lvlu THF zasysa dmg ma kiepski i serio sprubuj chocby CoPa robic THfem to zobaczysz jak w puzniejszych misjach zasysa chocby na takim snolly gdzie trzeba szybko duzo dmg robic.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.