complexy:
1/10 min 3-4 m plus items, ktore mozna rafinowac
nastepny plex to wiecej kasy (wyjatek plexy z dronami - tam tylko krysztalki), dochodza rowniez rare items , warte od 1m do 2b
* NPCing , tak samo jak complexy, szybciej bo mniej ratow niz w plexach, ale problem z piratami
* mining, nudne ale bezpieczne, zalezy co i czym kopiecie. Odradzam kopanie czyms innym niz barka, inaczej to strata czasu, wyjatek to kopanie zyda, morphite, megacyte
* R&D, ma sens wtedy jesli macie bpo na cos co jest chodliwe, wtedy robicie kopie na sprzedaz, malo absorbujace, sredni zarobek
* produkcja, super dochodowa jesli macie t2 bpo, inaczej jakies 10-15% ISK ktore zainwestujecie, malo absorbujace, wada trzeba zamrozic kapital na zakupy minsow lub/ polproduktow
* trade, najbardziej rentowne zajecie , wada - trzeba miec stalych dostawcow i brac w wiekszych ilosciach, inaczej trzeba wystawiac buy ordersy i czekac, i niestety pilnowac , zeby was nie przebijali. Nie ma sensu jesli nie dysponujecie kapitalem poczatkowym 100m. Inaczej duzo roboty i maly profit. Nie ma zadnych zasad, czym handlowac - sugerowalbym specjalizacje.
* carrier mission - szkoda czasu
* mission - zalezy od poziomu agenta, im wyzszy tym lepiej np. lvl3 -19 jest lepszy niz lvl2+20, czasem dochodza storyline gdzie bonus jest niezly, tutaj UWAGA - mozna byc zaatakowanym przez innych graczy po tym patchu na swojej wlasnej misji w deadspace
* expedition mission, lub exploaration - nowa forma , szukanie nowych ukrytych kompleksow i artefaktow, konieczne skile astrometric lvl5 i hacking lvl3 plus poboczne skile, wg wiedzy z eve forum zarobki sa bardzo zroznicowane od 20m do ....?
* bounty hunting, mozna dostac za poszukiwanego gracza nawet 1b , ale polecam raczej w latanie w grupie, lub solo z duzymi skilami i doswiadczeniem
* polowanie, kampienie, tylko to co wypadnie z pirata, raczej prestiz niz kasa
jak macie inne pomysly na kase, to zapraszam do dzielenia sie informacja
_________________ Rekrutacja otwarta
|