mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 16:59 
Cytuj  
Nowy filmik z gameplayem DFO dostepny dla tych co jeszcze nie ogladali.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... 87&t=30778

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 18:22 
Cytuj  
naval battle footage zerwał mi czapkę z głowy

nice!


_________________
you are already dead

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 19:19 
Cytuj  
Niedosyc ze dasie walczyc statkami to jeszcze mozna ( trzeba?;P ) celowac pojedynczymi dzialkami :D Ciekaw jestem tylko jak miasta beda bronione przed statkami przez straznikow. Jakies autocannony ustawia?;>

Chyba ze bedzie mozna z bezpiecznej odleglosci prowadzic wielogodzinny ostrzal rynku :D :D


_________________
Obrazek

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 20:01 
Cytuj  
Ja szczerze mowiac ostro zflamowalem ta gre po tym filmiku.

-szczegolnie system mage/casting )(armor, no animations,no action vs reaction)
- naval tactic / co to ma byc machine gun czy dzialo ( no relod?)

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 20:29 
Cytuj  
y? Nie wiem o co ci chodzi;) W kazdej grze wyglada to podobnie jak na tym filmiku. Czego oczekujesz innego?;o

Co do dzialka to koles nie celowal dzialem duzym tylko takim malym. Na filmach o piratach sa takie czasem widoczne;] Rzeczywiscie. No reload, w koncu koles 1 strzal oddaje...


_________________
Obrazek

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 21:05 
Cytuj  
to "male" to jest wlasnie duze.
A czego sie spodziewalem? to co napisalem action vs counter w magery a melee bardzie skomplikowane niz M&B .
I armor/ no armor balance - dlaczego wszyscy tam biegaja w plycie i sobie wesolo wala fireballe.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 21:47 
Cytuj  
Wlasciwie to nie widac ubrania tego kto czaruje;] Jak kamera wyskakuje za jego plecy to pokazany jest koles z mieczem a nie z tym obuchem; )

Inna sprawa ze wzoruja sie na UO jak dobrze pamietam. Wyglad zbroi w takim razie ma zadne znaczenie;)

Co do tych statkow to imo to jest mniejsze dzialko ;) Te duze sa podwieszone na linach ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1042
Dołączył(a): 27.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 sty 2007, 22:17 
Cytuj  
Ciekaw jestem jaki sprzet trzeba bedzie miec zeby pociagnac ta gre, hmm...


_________________
"I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring."

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 07:36 
Cytuj  
Widac widac , a zes wymyslil jak nie widac to moze jest inaczej hehe.
Wydaje ci sie ze nei widac bo poprostu to czarowanie nie ma zadnych widocznych efektow -swiatelko przy rece i tyle , i z nikad leci czar.
Co do wzorowania sie na UO to tyczy sie to raczej świata nie pvp.podobienstwo df z UO jest bliskie zero - w pvp.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 09:11 
Cytuj  
Nigdy sie nie wglebilem w jakies informacje o ekwipunku jesli takie w ogole byly;) Mysle jednak ze jak z uo wezma zbroje ( trudno spotkac osoby w 2 takich samych jesli nie sa to arty! ) to bedzie calkiem milo.

Wez walnij screena tego maga bo go tam serio nie ma;]


_________________
Obrazek

****

Posty: 1388
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 09:42 
Cytuj  
Arty? ojej AoS , Boze uchowaj;p. Co do ekwipunku to kazdy przedmiot w grze jest craftable sa legendarne bronie a i owszem ale dostep do takiej wiedzy beda mieli nieliczni mistrzowie i beda wymagaly trudno dostepnych skladnikow aby je stworzyc i oczywiscie beda lootable .

Screenow misie niechce robic . Czlowiek mag w plycie wlai jakims tam freeze spell , takze ten z maczuga w F perspective to mag i toon rzuca te fb , bo fb nie moga przez niego przelatywac .

****

Posty: 1199
Dołączył(a): 27.06.2005
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 09:52 
Cytuj  
na mnie tam filmik zrobił wrażenie i to całkiem spore.


_________________
Shadhun napisał(a):
zawsze można chwalic sie na forum że ma sie żone biseksualistke i mieć kretyński napis w sigu.


Posty: 23
Dołączył(a): 24.09.2006
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 11:36 
Cytuj  
Cytuj:
I armor/ no armor balance - dlaczego wszyscy tam biegaja w plycie i sobie wesolo wala fireballe.

Z tego co wiem o tej grze ma byc ona oparta o skille graczy i nie ma w niej wystepowac podzial na kasy (chociaz maja byc jakies klasy specjalne, ktore wlasnie moga miec jakies ograniczenia - zakaz biegania w zbroi w zamian za 2x mocniejsze czary?). Dlatego od poczatku nastawialem sie, ze walka w Darkfall bedzie przypominala walke z serii Elder Scrolls (ciachnij mieczem, zaslon sie tarcza, odskocz od przeciwnika i dobij go szybkim fireballem) co mi osobiscie nie przeszkadza, bo przeciez nikt nie powiedzial, ze kazdy musi budowac taka postac z mieczem, tarcza, ciezka zbroja i magia ognia jak podstawowymi skillami - nikt pewnie nie broni skoncentrowac sie na alchemii, medytacji i retoryce na przyklad, ale na pewno taki system niesie ze soba zagrozenia, ktorych seria elder scrolls sie nie ustrzegla - w pewnym momencie nizaleznie od tego, czy chcielismy stworzyc maga czy wojownika kazda postac wyglada tak samo. Mam nadzieje, ze Darkfall uniknie tego bledu ograniczajac liczbe skilli, ktore mozna rozwinac w stopniu maksymalnym, bo jesli nie to faktycznie moze dojsc do nieciekawej sytuacji w ktorej w pewnym momencie bedzie mnostwo postaci potrafiacych robic dokladnie wszystko, a taka sytuacja nie bedzie zbyt ciekawa

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 12:50 
Cytuj  
No wedlug mnie chodzi o cos innego. Zbroja plytowa ogranicza ruchy i tak jak ciezko w plytowce dokonac kradziezy kieszonkowej, tak samo ograniczone jest choc troche wykorzystanie magii.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 12:59 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Coś ruszyło w temacie Duke Nukem Forever. Czy to to oznacza, że niedługo pojawią się również informacje o DFO? :}


prorok jakis czy cus?

A do skilli kiedys pisali na devsi na bordzie ze bedzie możliwosc capniecia all skilli tylko ze kiedy przekroczy sie jakas ich ilosc
(5 10 15?dunno) to dobicie kazdego nastepnego do max wartosci bedzie kosztowalo duzo wiecej czasu i wysilku.

Czyli pewnie w praktyce bedzie to wygldalo tak, ze kazdy skill ponad "miare", bedzie sie lvlowalo tyle co wszystkie pozostale


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 14:02 
Cytuj  
Filmik efektowny, tylko obawiam się, że trzeba będzie ewentualnie upgrade komputera zrobić, żeby w to pograć ~~
Aenima napisał(a):
prorok jakis czy cus?

No ba.

Mogę Wam jeszcze z fusów wywróżyć release date DFO, chcecie?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1042
Dołączył(a): 27.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 14:17 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Filmik efektowny, tylko obawiam się, że trzeba będzie ewentualnie upgrade komputera zrobić, żeby w to pograć ~~


No wlasnie tego sie martwie. Dopiero co kupilem kompa i jedyne co planuje zmienic przez najblizszy rok-dwa to bedzie dokupienie giga ramu. Wkurzyl bym sie jak by mi nie pociagnelo.

Nooo, zawsze jest opcja ze gra wyjdzie jeszcze pozniej hehe


_________________
"I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring."

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 14:31 
Cytuj  
Pytanie jak zoptymalizuja klienta. Na filmiku naprawde nie widac NIC ciekawego jesli chodzi o rozwiazania graficzne (wrecz przeciwnie tbh), wiec nie wiem skad wasze obawy o performance.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 14:33 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Pytanie jak zoptymalizuja klienta. Na filmiku naprawde nie widac NIC ciekawego jesli chodzi o rozwiazania graficzne (wrecz przeciwnie tbh), wiec nie wiem skad wasze obawy o performance.


Ta to kojarzy mi sie z hexem czy jak ta gra sie nazywala calkiem fajna btw,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2007, 15:10 
Cytuj  
1.6 Ghz, 1 GB RAM, Radeon X600. WoW chodzi dobrze, w EQ2 da się grać, FF XI nie robi problemów, to samo L2, RFO, ale obawy wiążę ze wszystkimi nowymi MMO, bo bebechów laptopa zmieniać raczej nie będę :}


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.