mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2007, 20:29 
Cytuj  
Fajny stuff dodali roguesom (pic nizej).
Co prawda nie moglem wytestowac scroli bo to zbugowali to wiem ze bankowo dostalismy scrolla +30% run speed - wreszcie nie bede musial szukac buffow na to :)

A to juz trucizny, darty i bombki jakie sie ma na 31 lev:

Obrazek

Z testow wychodzi ze dartsy mozna rzucac tylko out of combat ale nie wyciagaja ze stealtha, nie maja colldownu, nie powoduja agro, nie wrzucaja nas w combat mode, range ok 20.

Bombki tez raczej nie maja widocznie duzego cooldownu ale sama animacja chwile im zajmuje.

Ta bombka spowalniajaca wiele mobow wyglada ze ma AErange ok 20 - swietny escape skill.

Trucizny oslabili - WaterOfLife4 wali tylko ile wczesniej 1.
Jak mocno debuffuje ta druga jeszcze nie sprawdzalem.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2007, 20:18 
Cytuj  
Mnie ostanio jakos sporo rzeczy dopadlo zaleglych i nie gralem, ale widze ze jest nowy patch. Majstrowali cos przy hp mobkow i expie. Moje pytanko czy zmiany sa odczuwalne, szybciej sie leveluje?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 28 mar 2007, 13:45 
Cytuj  
nowy patch, naprawili doty w pvp, ale chyba palladyn nadal ownuje


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 82
Dołączył(a): 4.04.2004
Offline
PostNapisane: 29 mar 2007, 03:49 
Cytuj  
necro to dopiero ownuje na high lvl, mego Szamanka rozwalil w 10 sec na 40 lvl, jego pet mial hity po 400-500 dmg , co prawda wzial mnie z zaskoczenia jak stalem przy brokerze a on sam sie schowal , nawet zanim bym go znalazl to bym juz padl

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 mar 2007, 17:39 
Cytuj  
W pierwszej chwili myslałem ze to screen z WoWa :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2007, 18:02 
Cytuj  
niech cie nie zwiedzie ten screen karola , grafika Vg to naprawde next gen w mmogowym swiecie , ba nawet mnie przyzwyczajonego do ladnej grafiki widok czerwonej poswiaty na niebie powodowal opad szczeki , nie wspominajac o widoczkach z gorskich klifow , powiedzialbym nawet ze na potrzeby mmoga wystarczylaby mniej ladna a bardziej zoptymalizowana :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 93
Dołączył(a): 24.03.2007
Offline
PostNapisane: 31 mar 2007, 18:02 
Cytuj  
Ale chodzi o ui wyglad okienek itp

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2007, 11:40 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
nie wspominajac o widoczkach z gorskich klifow

Generalnie grafika nie powoduje u mnie opadu szczeki, ale musze przyznac ze te klify mnie lekko oczarowaly. Zapuscilem sie nieco za daleko i te wijace sie gorskie drogi i potezne drzewa sprawily ze czulem sie jak bym tam byl :D (pierwszy raz poczulem klimat w tej grze).

Beith napisał(a):
Ale chodzi o ui wyglad okienek itp


A co do ui, to standardowe nie przypadlo mi do gustu, zaczalem przepisywac kawalkami zeby bardziej przypominalo perla z wow :P. Ale potem trafilem na cmod i uznalem ze mi wystarczy (trzeba tylko sobie uporzadkowac co akurat robi sie juz z poziomu gry).

Narazie najbardziej roczarowuje mnie to ze w ciagu kilku dni w krainie dwarfow spotkalem lacznie z 10 osob. Ich potezna twierdza to kompletna pustynia (to zaraz przy startowej zone, w ktorej nikt nie statuje :/). W gildii levele sie rozciagnely, znalezienie ludzi spoza gildii do grupowych questow czasem jest delikatnie irytujace. TRenowanie bs-a poczatkowo wydawalo mi sie zajebiscie ciekawe (w porownaniu do ...) ale zrobilem 7lvl, poszedlem po nastepny work order i mnie zemdlilo ;).

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2007, 13:52 
Cytuj  
Niektore miasta dlatego sa puste, ze sa po prostu za duze.
Ludzie preferuja male miasta gdzie od banku do craft roomu, vendorkow i trenerow masz 2 kroki.
A jak ktos Ci sieknie miasto typu New Talagor, gdzie przejscie przez nie zajmuje z 15 min to mowisz pass :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 13:04 
Cytuj  
wlasnie downowali serwery i aplikuja patcha , mam nadzieje ze performance bedzie bardziej znosne , i na ile obiecanki sigil beda prawdziwe


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 13:15 
Cytuj  
to jest codzienie restert serverow


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 14:43 
Cytuj  
mowili cos o patchu - zreszta codzienny restart jest o 5 rano nie 14

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 14:53 
Cytuj  
Ja sie nie moge zalogowac od godziny na postac, dodatkowo po restarcie komp zaczal mi wyskakiwac blad z user32.dll, zos zamotali bo nie tylko ja mam z tym problem.


_________________
Bishop - Teon


Ostatnio edytowano 4 kwi 2007, 15:00 przez montezuma, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 14:54 
Cytuj  
5 rano US u nas to wypada wlasnie tak kolo 14 :)
edit
tez nie moge sie zalgowac walsnie sprawdzilem:)


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me


Posty: 45
Dołączył(a): 2.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 15:10 
Cytuj  
Ja tez w pracy więc nie sprawdzę ale może zapodają ten patch ze zmianami penalty za śmierć tzn , wg informacji w tombstone ma byc tylko exp, itemy juz nie bedą w grobie i ilość expa w grobie też ma być zmniejszona.


_________________
Germion, GM Twierdza AoC
http://twierdza.org.pl

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 15:15 
Cytuj  
dla mnie moga zostawic , ja psi rzucam mirage i dobiegne do corpse nawet w koncu dungeona :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 15:33 
Cytuj  
Generalnie next patch mial nerfnac klerykow (zmniejszenie dmg), castrow w PvP (brak mozliwosci rzucenia invisa w combat mode) i roguesow (skile ktore teraz mam bez timera wejda mi na 30 sec timer).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 15:34 
Cytuj  
codzienny restart EU jest okolo 5am naszego czasu a US 14 naszego czasu

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2007, 15:55 
Cytuj  
Karol mowisz o tym patchu?

Cytuj:
Game Updates Preview April 2,2007

Vanguard Build 1799 Patch Notes 4/2/2007

GAMEPLAY NOTES
- Prepare for the upcoming Crafting & Diplomacy Double XP Weekend - Further information coming soon
- With ship portals now live and due to teleportation magic going awry the High Council of Telon ordered the temporary teleporters off towards other duties. Visit your local Harbourmaster for ferry departure schedules.
- To increase the quality of our customer support we implemented a feature to evaluate your last petition. Use /gm for further details.

ADVENTURING NOTES
- All Classes
Invisibility cannot be cast during combat
Fear does now break when the feared mob is hit so it is more in line with similar crowd control abilities
New Mob learned abilities added for all classes at levels 25, 35, & 45.
- Disciple and Monk - Hand to Hand fighting now has new combat animations
- Dread Knight, Paladin and Warrior - Fixed issue where armor had faster durability loss than other classes
- Bard - Razor Parts Silk now requires a Dagger equipped and can only be used from behind your target.
- Bard - Run speed components in songs will now drop when fighting or harvesting to equal the restrictions of mounts.
- Bard - Multiple components of the same type will no longer stack in a song, but will stack with the same component when grouped with other bards.
- Blood Mage – Blood Feast does now stack with the same spell from another blood mage
- Cleric - Reduced the amount of melee damage to further the clerics role as a healer
- Disciple - The Astral Wind line now has additional Jin cost
- Disciple - A slight decrease in heal amounts have been made
- Disciple - A slight increase in power costs for heals has also been made
- Disciple - Ability to stack bonds with other disciples has been fixed
- Disciple - There are new endowments waiting to be discovered, disciples rejoice!
- Dread Knight - Torture has its damage slightly decreased
- Dread Knight - Word of Doom recast has been significantly decreased to match the Paladins Dictum of Valus
- Druid - Berries can now be cast directly in other players inventories
- Druid - Solar Flare should now open all finishers
- Druid - Deadly Swarm has its damage slightly decreased
- Druid - Reduced the amount of healing to further the druids role as an offensive spellcaster
- Monk - Soaring Leap has its recast increased to 20 seconds
- Necromancer – Abdominations now have stances to further their offensive or defensive abilities
- Paladin – Dictum of Valus has its recast slightly increased
- Psionicist - Time Stop has its duration increased to 10 seconds
- Psionicist - Acumen is now group-only
- Psionicist - Due to high demand Illusions can now be cast on groupmembers
- Ranger - Trueshot has been added to trainers at level 25
- Ranger - Endless Quiver I, II ,III have been added to trainers at level 15, 30 and 45
- Rogue – Flash Powder is now on a 30 second reuse timer
- Shaman – All Tuurgin melee specials now require a spear equipped. Similar changes to Hayatet and Rakkur are in development
- Shaman - Your pets should stop wandering around on their own, especially during combat
- Sorcerer - The duration of Sleep has been decreased to 18 seconds
- Sorcerer - Sleep II and III have been removed
- Warrior - Trampling Charge I-IV have been added to the trainers at level 12, 24, 36 and 48. This skill replaces the formerly removed Leap Attack series.
- Warrior – Warriors mitigation has been slightly increased to reflect their role as the superior defensive fighter

CRAFTING NOTES
- The recipes for Thestran dragonboat, Qualian trireme and Kojan juggernaut can now be aquired. Gossip with some locals for further information
- All crafted daggers now give a 8% greater chance of scoring a critical hit in main hand and 4% in off hand.
- Leatherworker - You can now build slingshots - these are only useable by offensive casters
- Added stone ammunition recipes to Artificer instructors.
- Added wooden wand recipes to Artificer instructors
- Added instrument recipes to Artificer instructors
- Recipes for rare crafting tools are now available from workorders

DIPLOMACY NOTES
- Tier 4 Clothing is now live on Informants
- New Targenors and Ahgrams nobility may be hostile when approached in clothings from opposing houses - be prepared

ITEMS
- All rods and scepters have had their appearances updated and re-tiered


~The Vanguard Team



To jest chyba fake z okazji 1kwietnia.


_________________
Bishop - Teon

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.