mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5893 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 3
Dołączył(a): 1.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 sie 2007, 15:05 
Cytuj  
oooo Dzieki Beliaal :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2007, 23:36 
Cytuj  
Jak się nazywał mod który usuwa spam nad głową "spell is not ready yet" na przykład? bo nie pamiętam ;p

*

Posty: 92
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 09:49 
Cytuj  
Sobtainer - ten mod to: ErrorMonster. Do pobrania oczywiscie z http://files.wowace.com/

btw - czyzby powrot do gry? Nie zebym sie czepial, ale jakis czas temu ktos ostro whinowal na WoWa. ;)


_________________
Tank z powolania...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 10:51 
Cytuj  
:wink:

**

Posty: 223
Dołączył(a): 16.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 18:49 
Cytuj  
Szukam moda ktory bedzie ladnie wyswietlal na ekranie ze dany skill/item/czar jest gotowy do ponownego uzycia. "Fire Blast is ready!" - chodzi mi o takie cos. Najlepiej tez jesli nie bedzie posiadal zbyt wielu zbednych opcji.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 19:26 
Cytuj  
Ma ktos jakis modzik do areny ktory by mi pokazywał jakas ramke z klasami przeciwnikow i ich cast barami, a takze jakie efekty CC sa na nich? Generalnie cos takiego zeby bylo widac kto castuje heale, i na kim np. jest polymorph i za ile sie skonczy, itd. Najlepiej zeby dalo sie targetowac dana osobe przez klik na tam ramke, i zeby nie bylo 1328987434 niepotrzebnych mi funkcji.

Wiem ze takie rzeczy to tylko w erze, ale moze ktos cos wie :p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 19:31 
Cytuj  
Arena Live Frames.


_________________
Pawson#2704

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 20:25 
Cytuj  
dzieki, sprawdze :p


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 22:20 
Cytuj  
Poszukuje moda, który daje możliwość przesuwania tych małych ikonek przy mapie do modów, anyone?

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 22:47 
Cytuj  
simpleMinimap

files.wowace.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2007, 23:00 
Cytuj  
ty

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2007, 08:30 
Cytuj  
Daedrael napisał(a):
simpleMinimap

files.wowace.com
uzywam go i przesuwa sie tak samo jak przy mapie normalnej blizza.
wiem że jest mod który daje mozliwość przesunięcia ikon przy minimapie w dowolne miejsce i ustawienie ich jak bara (np 2 rzędy poziome)

wie ktos jak to sie nazywa ?


_________________
psn


Posty: 2
Dołączył(a): 26.07.2007
Offline
PostNapisane: 3 sie 2007, 09:36 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
wiem że jest mod który daje mozliwość przesunięcia ikon przy minimapie w dowolne miejsce i ustawienie ich jak bara (np 2 rzędy poziome)

wie ktos jak to sie nazywa ?


DetachedMiniButtons

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2007, 22:17 
Cytuj  
tak i niewiem dlaczego


_________________
Obrazek

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 07:47 
Cytuj  
Mi sie tak dzieje, wchodze cos tam doczyta i zwiecha, czasem dostane po 5 minutach dc, czasem wisi i nic, czasem da sie zwinac i zamknac, a czasem musze zrobic reset. Najczesciej to sie dzieje przy pierwszym wejsciu danego dnia na AV (albo np eye). Mam takie wrazenie, ze to mniej wystepowalo jak nie mialem decursive, ale nie jestem juz niczego pewien.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 09:56 
Cytuj  
To sie pojawiło po którymś paczu.

*

Posty: 104
Dołączył(a): 16.06.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:04 
Cytuj  
Czy istnieje działający mod, pokazujący na mapie nieodkryte tereny ?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:06 
Cytuj  
Cartographer.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 4 sie 2007, 16:09 
Cytuj  
Uther92 napisał(a):
Czy istnieje działający mod, pokazujący na mapie nieodkryte tereny ?

Meta Map

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 09:34 
Cytuj  
Cashasty napisał(a):
Moglby mi ktos podpowiedziec gdzie i jaka linijke powinienem dodac do SCT aby wyswietlalo mi podany przezemnie napis gdy dostane debuffa "Complete Vulnerability" ?
Troche sie dzisiaj zle czuje i nie mam ochoty na szperanie w source-code 2 godziny ;)

Piszę z pamięci, więc może wymagać pewnych modyfikacji.

Katalog SCT, plik sct_event_config.lua.

Zawartość funkcji/metody (nie znam się na lua, nie wiem jak to się tam nazywa) local sct_Event_Config. W środku zobaczysz różne, defaultowe custom eventy np.

[1] = {name="Clearcast!", type="buffself", search="Clearcast", r=256/256, g=256/256, b=0/256, class={"Mage","Shaman","Druid","Priest"}},


Nie pamiętam ile tych custom eventów jest na początku, więc być może będziesz musiał zmienić liczbę na początku:

[19] = {name="A trzeba bylo ubrac inny pasek...", type="buffself", search="Complete Vulnerability", r=256/256, g=256/256, b=0/256, iscrit=1, frame=SCT.MSG, class={}},


Teraz tak:

Name to wiadomość, która pojawi Ci się na ekranie, kiedy zajdzie dane zdarzenie.

Search to szukana fraza (via Combat Log). SCT widzi i odczytuje zdarzenia przy włączonym jak i wyłączonym combat logu.

Rgb to jak wiadomo kolory wiadomości.

iscrit = 1 powoduje, że event będzie traktowany jako critical (większy rozmiar wiadomości etc.)

Frame to ramka w które ma się pojawić wiadomość, SCT.MSG, SCT.FRAME1, SCT.FRAME2.

Class to klasa/klasy w trakcie gry którymi ten event będzie aktywny czyli jak wpiszesz tam "Mage" to przy grze szamanem event nie będzie działał. Nie wiem kim grasz, więc wpisz co potrzebujesz.

I to chyba tyle. Teoretycznie powinno działać...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5893 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.